Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: Dommerstanden

Dommerstanden 6 år 10 måneder ago #22725

• Nifelheim
  • Nifelheim's profilbilde
Skulle ønske at dommerne i PL var like tøffe mot flokkende spillere som denne dommeren. Da ville det ikke vært mange United-spillere på banen til slutt.

www.killsometime.com/videos/12288/Soccer...r-Then-Red-Cards-Him
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Dommerstanden 6 år 10 måneder ago #22729

• OKA
  • OKA's profilbilde
  • To Dare is To Do
Nifelheim skrev:
Skulle ønske at dommerne i PL var like tøffe mot flokkende spillere som denne dommeren. Da ville det ikke vært mange United-spillere på banen til slutt.

www.killsometime.com/videos/12288/Soccer...r-Then-Red-Cards-Him

Synes faktisk Chelsea er hakket værre enn United.

Denne dommeren kommer til å slite. I det landet der er det tøft å gjøre som han gjorde. Kan ende grusomt for han utenfor banen. Jeg hadde sovet med et øye åpent ihvertfall.
Ole-Kristian Arnesen
Medl.nr.: 1653

To Dare is To Do

Dommerstanden 6 år 6 måneder ago #32774

• Nifelheim
Tottenham har fått 2 feilaktige straffespark imot og rødt kort.

Nå er det Hull som får det samme.

Linjemennene der ute må virkelig skjerpe seg.

Dommerstanden 6 år 6 måneder ago #32775

• cjmozart
  • cjmozart's profilbilde
Dette har vært en skandalehelg for dommerstanden; sende av feil spiller, blåse av kampen midt i en kontring aleine med keeper, Hull får keeper utvist etter den klareste handsen og en kolisjon. Skandaledømming.

Dommerstanden 6 år 5 måneder ago #33862

• Nifelheim
Fantastisk dømming av Phil Dowd! Angriper blir hindret og forsøker å avslutte. Det renner ut i ingenting og Phil Dowd dømmer straffespark. Endelig en dommer som dømmer selv om angrepsspilleren ikke faller i feltet.

Dommerstanden 6 år 4 måneder ago #33876

• cjmozart
  • cjmozart's profilbilde
Nifelheim skrev:
Fantastisk dømming av Phil Dowd! Angriper blir hindret og forsøker å avslutte. Det renner ut i ingenting og Phil Dowd dømmer straffespark. Endelig en dommer som dømmer selv om angrepsspilleren ikke faller i feltet.

Bortsett fra at det bør være frispark; Cala virker å slippe akkurat på 16-meteren. Synes uansett han ville gjort det bedre for seg selv om han blåste etter at første forsøk ble reddet, og ikke ventet til etter andre forsøk ble så.

Dommerstanden 6 år 4 måneder ago #33910

• Nifelheim
Øvrebø fikk masse pepper for å blåse straffe før situasjonen var avklart. Dommeren kan vente inntil 3-4 sekunder og det er helt greit å se om det blir mål iløpet av den tiden. Synes jeg da :)

Slapp han virkelig utenfor streken? Jeg synes han slapp innenfor eller på streken og da er det straffe.

Dommerstanden 6 år 4 måneder ago #33919

• cjmozart
  • cjmozart's profilbilde
Nifelheim skrev:
Slapp han virkelig utenfor streken? Jeg synes han slapp innenfor eller på streken og da er det straffe.

Trur det kommer an på om man regner holdepunktet (bak ryggen), eller der motspiller har beina; Synes det er ganske klart at han slipper fordi han ser motspiller går inn i 16-meteren. Holding er jo litt som hands; ingen som er helt klare på regelene.

Dommerstanden 6 år 4 måneder ago #34396

• Osvaldo
  • Osvaldo's profilbilde
Sevilla slår Benfica på straffekonk i dagens EL-finale. Her står det tre dommere i ring og ser på at Sevillas keeper går to meter utenfor streken når ballen blir slått. Jeg synes det er en skandale at ikke dommer griper inn når det er så soleklart: straffen skal taes på nytt!
COME ON YOU SPURS!!
51,61,21?