Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: João Moutinho

João Moutinho 7 år 1 måned ago #14654

• SpursFC
  • SpursFC's profilbilde
Bale kan spille overalt. Til og med keeper: www.youtube.com/watch?v=yZYAl8HJPSs

Men jeg også vil ha flere vinger. Townsend, Lennon, Bale (som sagt, han kan alt) også enda en høyreving (McManaman?). Da har vi to vinger på hver vingplass. Føler vi er i ubalanse uten to rene vinger på laget. Spesielt på venstresiden når vi spiller uten ving og en høyrebent back.

Både Townsend og McManaman har imponert meg denne sesongen. Raske spillere som kan drible, gi innlegg, kutte inn sentralt og avslutte. Etter som Wigan rykket ned, kunne jeg ha tenkt at vi hadde gått for han.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

João Moutinho 7 år 1 måned ago #14655

• Øivind
  • Øivind's profilbilde
  • COYS!
Mitt poeng var vel ikke nødvendigvis at spillere ikke skal kunne spille flere plasser, men Modric ble slengt ut på venstre, og vi fikk resultater, men noen ving var han aldri, og det vil ikke Moutinho være heller. Spillere bør kjøpes for å brukes der de er best, og ikke der hvor de kanskje kan spille...

João Moutinho 7 år 1 måned ago #14658

• Marcus
  • Marcus's profilbilde
Ser ikke hvorfor en ikke skal kunne gjøre begge. Om en bare skal ha spesialister skal det to skader til, så har en ingen som kan dekke en posisjon. Dermed er det fint med minst en annen som også kan ta rollen.

João Moutinho 7 år 1 måned ago #14659

• Snurreleif
  • Snurreleif's profilbilde
Spiss og Playmaker bør ihvertfall være prioritet, ving/er og vb får bli andre-prioritet (med mindre vi snubler over en knall-avtale).
Rose og Townsend gir oss bedre dekning selv om de ikke skulle være start-ellever materiale, er tynnere med kreative fibre og en goalgetter.

Stallen må styrkes dog, vi er alt for sårbare i det lange løp, og klarer vi ikke å balansere EL og PL samtidig kan vi bare glemme å greie det samme i CL.

João Moutinho 7 år 1 måned ago #14660

• Marcus
  • Marcus's profilbilde
Helt med på det, men mener vi også trenger en backup for Sandro. Vertonghen er så klart en mulighet, men jeg vil helst ha ham der ham hører hjemme, altså som stopper.

Får vi tilbake Rose og Townsend, og kjøper en spiss, blir en skikkelig kreativ CM og en spillende CDM prioritet

João Moutinho 7 år 1 måned ago #14664

• AndyMaxwell
  • AndyMaxwell's profilbilde
Det vi trenger i prioritert rekkefølge:

1. Spiss
2. Playmaker
3. Ving

João Moutinho 7 år 1 måned ago #14666

• Øivind
  • Øivind's profilbilde
  • COYS!
Må man ty til tredjevalget har man enten noen U-21 spillere i stallen man kan bruke, eller så er det alltids mulig å endre litt formasjon, eller bruke noen i en uvant posisjon...

Jeg mener vi trenger en spiss, en ving og en keeper!
Mulig Rose bør være alternativ til venstreving istedenfor back, da vi har god dekning i Naughton, Fryers, Smith, Vertonghen.

Bortsett fra dette ønsker jeg heller at vi utvikler de vi har og vår spillestil fremfor å bytte ut for mange og måtte starte på scratch...

João Moutinho 7 år 1 måned ago #14699

• Sir Bill
  • Sir Bill's profilbilde
Vi trenger mer enn to indreløpere i topp 4-klasse. Bare se på hvordan vi har slitt når Dembele har vært ute denne sesongen. Med Sandro, Moutinho og Dembele vil vi dessuten ha store muligheter til å variere laget utfra motstander.

Sandro og Dembele kan spille i tøffe, fysiske kamper. Sandro og Moutinho kan spille i kamper der vi satser på kontringer. Dembele og Moutinho kan spille i kamper der vi forventer å spille mye mot etablert.

I tillegg er jo Dembele anvendeligheten selv, så jeg tviler på at han vil slite med for lite spilletid. I mine øyne er han for eksempel et langt bedre alternativ på venstrekant i 4-2-3-1 enn det Holtby er.

I utgangspunktet tror jeg AVB gjerne vil spille 4-3-3 som han gjorde i Porto, og det er klart at en midtbane med Sandro, Dembele og Moutinho vil være bortimot uslåelig. I noen kamper vil vi nok kanskje også få se en slik oppstilling, men på grunn av Bales ønske om å spille i tierrollen regner jeg med at standardformasjonen vår neste sesong vil være 4-2-3-1. Det vil bety at vi en gang i blant må ha en god midtbanespiller på benken, men et lag som ikke har gode midtbanespillere på benken vil aldri kunne hevde seg i toppen.
Følgende bruker har takket deg: Deniro

João Moutinho 7 år 1 måned ago #14731

• Dennis Aron
  • Dennis Aron's profilbilde
  • Alltid vært, og vil alltid være, !Tottenham! COYS!
Spillere må uansett roteres på, ellers blir de slitne. Så å ha 1 luksus problem er ikke akkurat så ille...

João Moutinho 7 år 1 måned ago #14798

• Bjarne
  • Bjarne's profilbilde
French newspaper Le 10 Sport has revealed that FC Porto midfielder Joao Moutinho has agreed to join AS Monaco in the summer transfer window #GFN
AUDERE-EST-FACERE