Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: Louis van Gaal

Re:Louis van Gaal 6 år 6 måneder ago #33336

• Sir Bill
  • Sir Bill's profilbilde
talksport.com/football/dutch-football-ex...n-united-14041086922

Et par ting her som er veldig interessante, spesielt det om at han vil ha med seg FDB. Det hadde virkelig vært noe, men det er fort for godt til å være sant.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Louis van Gaal 6 år 6 måneder ago #33351

• Kristian
  • Kristian's profilbilde
Vi må aksjonere tidlig og få denne karen på lang kontrakt asap. Et par spillere bare, + Lamela i form så tror jeg vi har en fin sesong å glede oss til. COYS

Louis van Gaal 6 år 6 måneder ago #33582

• Marcus
  • Marcus's profilbilde
Ryktes at Levy og LVG allerede stiller inn siktet, og har Jordi Clasie på kornet. ::sikle::

www.spurscommunity.co.uk/index.php?threads/jordy-clasie.108237/

Grovt oversatt:
Van Gaal ønsker Clasie til Tottenham
LVG allerede med på planleggingen foran neste sesong. Har visstnok sendt en liste over spillere han vil ha, en liste med Clasie på toppen. [Ryktes å være tilgjengelig for latterlige fem mill]

Han har fulgt med på Clasies utvikling de siste årene, og anser ham som en god forsterkning som defansiv midtbanespiller. Han blir hentet til Spurs for å gjøre store ting, og lede et lag som kjemper for å vinne ligaen.
Følgende bruker har takket deg: Kristian

Louis van Gaal 6 år 6 måneder ago #33583

• SpursFC
  • SpursFC's profilbilde
En defensiv midtbanespiller er kanskje ikke det første vi trenger. Men det skal sies at han er ganske ulik for eksempel Sandro eller Capoue. Om han skulle sammenlignes med noen så hadde det vært Paul Scholes. Jeg så han spille en kamp mot Ajax og jeg ble imponert. Jeg tror han sendte avgårde minst 50 langballer i kampen. :lol:

Det året vi kjøpte Vertonghen så ble han årets spiller i den nederlandske ligaen. Clasie kom på andreplass og Eriksen kom på tredje. Så absolutt et talent. Men som sagt, vi har Sandro, Capoue og Bentaleb. Hvis vi tar med alle som kan spille sentralt så blir det ganske mange spillere (Paulinho, Dembele, Holtby, Sigurdsson osv).

Skal sies at Sandro og Capoue er skadeplaget, og det er ikke Clasie. Men om han skulle hentes så tror jeg vi må nødt til å selge noen. Og det er vanskelig å vite hvem som skal vekk, og om det i det hele tatt er nødvendig å hente en spiller som Clasie når vi har andre plasser vi definitivt burde forsterke.

Louis van Gaal 6 år 6 måneder ago #33584

• Marcus
  • Marcus's profilbilde
Tror nok Capoue og/eller Dembele vil være på vei ut. Strengt tatt vil jeg se et fokus på å styrke vårt bakre ledd med en eller to stoppere og en lb. En 3./4. spiller å få inn vil jeg si det kan være hvor som helst på banen, men en dyptliggende playmaer med defensive evner vil nok være høyt oppe på listen.

Louis van Gaal 6 år 6 måneder ago #33585

• Øyvind H
  • Øyvind H's profilbilde
SpursFC skrev:

Skal sies at Sandro og Capoue er skadeplaget, og det er ikke Clasie.

Det endrer seg fort ved å bytte liga. Mange PL-spillere med rykte for å være skadeplaget blir støheten selv etter å ha gått til andre ligaer. Og med det vi har sett i Spurs i år er jo hele troppen skadeplaget. Det er ikke tilfeldig. Men for all del, kjøp denne Clasie, og selg Livermore og et par andre.

Louis van Gaal 6 år 6 måneder ago #33586

• SpursFC
  • SpursFC's profilbilde
Alt dette avhenger egentlig om Van Gaal kommer eller ikke. Jeg ønsker han selv, men jeg tipper at en del av spillerne som allerede er i klubben ikke helt passer inn i hans spillestil, spesielt i forsvaret og midtbanen. Dette er vel problemet med alle de manager byttene våres. For eksempel, jeg tror nok spillere som Paulinho, Capoue og Chadli hadde gjort det bra med AVB som manager over lengre tid, mens med Van Gaal så vet ikke jeg om de helt passer inn i den filosofien eller spillestilen han ønsker. Da kan det godt hende han henter inn spillere som Clasie som har kvaliteter som passer Van Gaal bedre.

Han ønsker også at midtstopperne skal være tekniske begavet og ha godt overblikk. I hans filosofi så starter alt gjennom midtstopperne. Og da kan det godt hende en spiller som Dawson og hans upresise diagonale langpasninger ikke helt passer inn. Han ønsker også at den defensive midtbanespilleren i 4-3-3 formasjonen hans skal være playmakeren i laget. Og da passer nok en spiller Clasie bedre enn Sandro eller Capoue som er litt mer ryddegutter.

Jeg er redd for at det blir flere spillere inn og ut enn hva jeg og mange andre ønsker. Van Gaal har sagt selv tidligere at han liker å jobbe med de spillerne han allerede har tilgjengelig når han kommer til nye klubber. Forhåpentligvis så gjør han nettopp det. Men når han allerede etter noen uker finner ut Dawson ikke helt har Cruyff finten i seg eller at Rose sine innlegg treffer parkeringsplassen på Hotspur Way, så kan det hende han tenker her må vi hente en spiller eller to.

Louis van Gaal 6 år 6 måneder ago #33587

• Marcus
  • Marcus's profilbilde
Fra hva jeg har hørt (fra LVG, media og itk; så det kan være rent svada og flørting fra LVG) stemmer det nok at han mener han kan gjøre det bra med squaden vi har. LVG har tross alt vist at han kan være fleksibel. Jeg tror/håper også at Levy vil holde laget omtrent som det er med 3-4 inn og ut.

Sikler over mulighetene med ham og nevnte 3-4 spillere inn, i hvert fall (Schär, Davies, Clasie, pluss evt. GK/CB), men ser at det kan være trøbbel om plasser.

Louis van Gaal 6 år 6 måneder ago #33588

• Øyvind H
  • Øyvind H's profilbilde
SpursFC skrev:
Alt dette avhenger egentlig om Van Gaal kommer eller ikke. Jeg ønsker han selv, men jeg tipper at en del av spillerne som allerede er i klubben ikke helt passer inn i hans spillestil, spesielt i forsvaret og midtbanen. Dette er vel problemet med alle de manager byttene våres. For eksempel, jeg tror nok spillere som Paulinho, Capoue og Chadli hadde gjort det bra med AVB som manager over lengre tid, mens med Van Gaal så vet ikke jeg om de helt passer inn i den filosofien eller spillestilen han ønsker. Da kan det godt hende han henter inn spillere som Clasie som har kvaliteter som passer Van Gaal bedre.

Han ønsker også at midtstopperne skal være tekniske begavet og ha godt overblikk. I hans filosofi så starter alt gjennom midtstopperne. Og da kan det godt hende en spiller som Dawson og hans upresise diagonale langpasninger ikke helt passer inn. Han ønsker også at den defensive midtbanespilleren i 4-3-3 formasjonen hans skal være playmakeren i laget. Og da passer nok en spiller Clasie bedre enn Sandro eller Capoue som er litt mer ryddegutter.

Jeg er redd for at det blir flere spillere inn og ut enn hva jeg og mange andre ønsker. Van Gaal har sagt selv tidligere at han liker å jobbe med de spillerne han allerede har tilgjengelig når han kommer til nye klubber. Forhåpentligvis så gjør han nettopp det. Men når han allerede etter noen uker finner ut Dawson ikke helt har Cruyff finten i seg eller at Rose sine innlegg treffer parkeringsplassen på Hotspur Way, så kan det hende han tenker her må vi hente en spiller eller to.

Dette er mye det jeg tenker/tipper også. Jeg tror Paulinho og Chadli kunne passet greit. LvG vil jo ha spillere som kan dekke flere posisjoner i løpet av en kamp. Til syvende og sist tror jeg fort det kan bli en aktiv sommer, nok en gang. I all hovedsak kan vi avskrive neste sesong også, det bør de fleste som ønsker LvG over alle andre være inneforstått med.

Louis van Gaal 6 år 6 måneder ago #33589

• gdf
  • gdf's profilbilde
@SpursFC: Jeg tror LVG allerede vet hvor habile rose og daws er ;)

Som LVG, media, itk og Marcus sier, så liker LVG å jobbe med det materialet han allerede har, spesielt unge juveler fra akademiene. Og han sier også selv at han alltid spiller 433.
Vi kan velge å vrake av midtbanespillere med kvaliteter over hele spekteret, med det vi har i stallen. Det jeg lurer på, hvilke spillere vil fylle rollen til de tre i front i en 433 formasjon?
Audere est Facere