Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: Louis van Gaal

Louis van Gaal 6 år 5 måneder ago #33749

• Sir Bill
  • Sir Bill's profilbilde
AEF skrev:
Dersom vi spilte med lamela eriksen og holtby/chadli bak soldado i 4231 og det ikke var townsend og lennon som stod for tilretteleggingen, så ville soldado fungert glimrende som "ensom" spiss.

Ja, det er ikke rart Soldado ikke scoret i høst, da Townsend skjøt HVER gang han nærmet seg motstanders 16-meter.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
Følgende bruker har takket deg: Øyvind H

Louis van Gaal 6 år 5 måneder ago #33750

• Øyvind H
  • Øyvind H's profilbilde
Sir Bill skrev:
Ja, det er ikke rart Soldado ikke scoret i høst, da Townsend skjøt HVER gang han nærmet seg motstanders 16-meter.

Det er jo akkurat det, da. Townsend måtte spille da Lennon var skadet og Lamela ikke var klar. Townsend og Soldado forstår INGENTING av hverandre. Det er det jeg mener, det er flere problemer å peke på enn at Soldado var den ensomme spissen, end of story.

Louis van Gaal 6 år 5 måneder ago #33753

• SpursFC
  • SpursFC's profilbilde
Mens Adebayor har fått spilt med Soldado og Eriksen rundt seg som er fantastiske tilretteleggere. Townsend skadet seg jo den kampen Sherwood tok over og Adebayor kom tilbake, så har han bare fått noen innhopp her og der.

Føler ihvertfall Adebayor har fått bedre nytte av to spiss på topp enn det Soldado har fått, ettersom at han får litt frihet til å gjøre det han vil. Nå har riktig nok Soldado fått sine sjanser etter Sherwood kom inn men har ikke utnyttet de så godt. Og når han endelig scorer mot Cardiff så blir han benket.

Han er en spiller med lav selvtillit og føler presset øke for hver sjanser han ikke tar vare på. Og da gjør det ikke noe bedre når situasjonen har blitt behandlet dårlig av både AVB og Sherwood. Uheldig timing med tanke på skader og laguttak og dårlig tilrettelegging for å spille med en spiss som Soldado har gjort det vanskelig for han til å blomstre som han har gjort i mange andre klubber.
Følgende bruker har takket deg: Kristian

Louis van Gaal 6 år 5 måneder ago #33754

• OsvaldoArdiles
  • OsvaldoArdiles's profilbilde
Med fare for å være kjip forumpoliti så er denne diskusjonen laaaaaang unna van Gaal for øyeblikket. Ryktehorer som meg blir lett skuffa når vi ser det er nye poster i tråden til Luis, og ingen handler om mannen.
"He looks like a pint of Guinness" Paul Gascoine om Paul Ince etter han fikk hvit bandage rundt hodet etter en smell.
Følgende bruker har takket deg: OKA, Reppekjeks, Sir Bill, Kristian, White

Louis van Gaal 6 år 4 måneder ago #33765

• cjmozart
  • cjmozart's profilbilde
Skal i følge Nederlandsk media være klar for Manchester United.

Sånn, da kan vi glemme denne herremannen og gå videre på lista.
Følgende bruker har takket deg: Knut

Louis van Gaal 6 år 4 måneder ago #33766

• Bosgj
  • Bosgj's profilbilde
Mener faktisk at klubben er bedre tjent uten en LVG. LVG er aldri i verden en langsiktig løsning.
Får han klubben til CL en sesong, så slutter han vel etter neste for å dra til en større klubb.
Liverpool hadde flaks med Rodgers. VI får håpe på at vi får en annen trener enn Van Gaal.

Louis van Gaal 6 år 4 måneder ago #33769

• erlands
  • erlands's profilbilde
  • Gin'Sa'Tonic
Martinez er en jeg syntes vi sku forsøke på, vet dt blir tøft og dyrt,men om
Everton ikke klarer 4 plass er det ikke mulig og hente han , dyktig trener er
det værtfall og mer tro på han enn soton managern ..

Louis van Gaal 6 år 4 måneder ago #33815

• cjmozart
  • cjmozart's profilbilde
Martinez er en tilhenger av stabilitet, og jeg trur han blir i Everton i mange år. Tipper Pochentino er eneste mulighet av de andre PL-managerene.

Louis van Gaal 6 år 4 måneder ago #33820

• Slettet bruker
  • Slettet bruker's profilbilde
Pochettino er et fornuftig valg det..
Følgende bruker har takket deg: Kristian

Louis van Gaal 6 år 4 måneder ago #33916

• Karim
  • Karim's profilbilde
Jeg som fan, ønsker å se en klar og tydelig plan med hvordan vi ønsker klubben skal bli drevet og ønsker å se en fornuftig plan som strekker seg over tid, ønsker å se at de bruker lang tid på å finne den riktige trenern, også gi han fem års kontrakt som han må få lov å fullføre. Han må få tid!!!!!!!

Han må få sine ideer ut, han må få sitt lag, ikke Happy harry eller AVB sitt, men han må få forme sitt eget lag som han ønsker og som han kan bygge etter sin måte å spille på.
D er eneste måten å lykkes på! Real og City har prøvd å kjøpe d perfekte lag og d er vel ingen tvil om at d ikke har fungert. Tok city fire år og mange milliarder før de lyktes.

Tid og tålmodighet er essensielt for å lykkes!!

Jeg er overbevist om at vi ikke vil lykkes før Mr DL skjønner dette. Jeg mener DL veldig tydelig har vist at han ikke vil gi opp, han prøver veldig å styre klubben til en fremtidig fast CL plass. Om ikke annet så har hvertfall sparkingen av managere og pengebruken vist at han har hjertet på riktig sted, han ønsker en fast CL plass.

Jeg ønsker ikke LVG, jeg er veldig imot å ansette en manager som kunn vil være hos oss fordi d er den eneste ledig jobben i PL. Ønsker en manager som ser på Spurs som en stor klubb med mange utfordringer som han vil veldig gjerne prøve seg på. En som er litt tøff å tør å ta den utfordringen. Disse såkalte store managerne som LVG, Mou, Guardiola er for meg egoistiske pyser som er livredde for en stor utfordring. De elsker alltid å komme til dekket bord hvor alt egentlig går litt av seg selv pga spillerstallen de får der. Klopp synes jeg er råtøff og modig. Som med Dortmund utfordrer alle de største i verden.

Synes vi skal gå for FDB eller Pochettino. Først være helt sikker på hvem man ønsker å hente så vise veldig tydelig at den ene eller andre er eneste kandidat for oss. Dumt å få et nei fra flere kandidater før man henter inn Pochettino, d viser bare at vi egentlig ikke er helt fornøyd med deg som var andrevalget vårt. Vår neste manager MÅ få bestemme hvem han vil hente inn, heller gi han 60-70mill til fornuftige spillere som han vil trenge til sin stil enn å se DL kaste bort 1,2 milliarder på 14 middelmådige spillere. D er så amatør!!!

Mitt første valg er FDB og hans trenerteam. Han er ung, sulten, spiller morsom fotball, vunnet mye hjemme og har tilgang til noen veldig gode spillere i Ajax som han kan ta med, kan få superjan til å begynne å prestere igjen og Eriksen blir veldig fornøyd tipper jeg. +en er at vi får med Bergkamp som jeg tror kan få mye mer ut av spillere med masse ferdigheter som Towsend, Lamela, Dembele, dette er spillere med xtreme ferdigheter, men som ikke alltid vet hvordan de skal bruke dem. Også blir d selvfølgelig digg å gni d inn hos the gooners De blir neppe glad for å se Bergkamp på vår trenerbenk hehe.
Følgende bruker har takket deg: phunk, Nils-Rune, liern, tmp