Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: Louis van Gaal

Louis van Gaal 6 år 4 måneder ago #33918

• Bosgj
  • Bosgj's profilbilde
Styreformannen til Southampton nekter å slippe Pochettino. Så den dealen tror jeg blir vanskelig.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Louis van Gaal 6 år 4 måneder ago #33920

• liern
  • liern's profilbilde
Dette her må jo være en dårlig spøk:

Hotspur Related ‏@HotspurRelated 2 t

Former player and coach Clive Allen has said he if he was a betting man he would bet on Ancelotti being the next Tottenham manger.
Følgende bruker har takket deg: Kristian

Louis van Gaal 6 år 4 måneder ago #33921

• Ofot-yid
  • Ofot-yid's profilbilde
Du mener at han ER en "betting man"? :cheer:
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man!

DARE TO DREAM!

Louis van Gaal 6 år 4 måneder ago #33923

• JSU224
  • JSU224's profilbilde
Oshelten skrev:
Mener faktisk at klubben er bedre tjent uten en LVG. LVG er aldri i verden en langsiktig løsning.
Får han klubben til CL en sesong, så slutter han vel etter neste for å dra til en større klubb.
Liverpool hadde flaks med Rodgers. VI får håpe på at vi får en annen trener enn Van Gaal.

Stemmer..det var derfor vi gikk for AVB..ung og langsiktig perspektiv...
Jon

..som savner Klinsmann :-)

Louis van Gaal 6 år 4 måneder ago #33925

• Sir Bill
  • Sir Bill's profilbilde
Oshelten skrev:
Mener faktisk at klubben er bedre tjent uten en LVG. LVG er aldri i verden en langsiktig løsning.
Får han klubben til CL en sesong, så slutter han vel etter neste for å dra til en større klubb.
Liverpool hadde flaks med Rodgers. VI får håpe på at vi får en annen trener enn Van Gaal.

Noen langsiktig løsning er han ikke nei, men i og med at vi må tilbake til Burkinshaw for å finne en manager som har sittet i mer enn fem år, tror jeg ikke akkurat det er noen krise.

Louis van Gaal 6 år 4 måneder ago #34401

• cjmozart
  • cjmozart's profilbilde
Meldes fra overalt at han blir annonsert som Manure-manager i dag.

Louis van Gaal 6 år 4 måneder ago #34482

• KristianW
  • KristianW's profilbilde
Bekreftet: van Gaal blir ny United-manager

www.vg.no/sport/fotball/premier-league/b...-manager/a/10123777/

Tenker bare tilbake til kommentaren om at han ikke ville bestemme seg over noe før ETTER VM. Så kommer Manure og alt fikses før VM.

Forøvrig litt glad for at han ikke havner hos oss. Var positiv til han før, men etter å ha lest meg litt opp på han, så må jeg si at jeg er lettet.
I'll rather walk alone!

Louis van Gaal 6 år 4 måneder ago #34496

• SpursFC
  • SpursFC's profilbilde
Han kunne betydd trøbbel, men kunne også betydd stor suksess. Han er alltids en risiko å hente og faller ut med folk i alle klubber han har vært med i. Men han har også vunnet noe i alle klubber han har vært i, og helst store trofeer.

Skal jeg være ærlig, så tror jeg Van Gaal og United vil kjempe om tittel neste år. Og Van Persie kommer til å være toppscorer neste sesong, om han holder seg skadefri.
Siste endring: 6 år 4 måneder ago av SpursFC.

Louis van Gaal 6 år 4 måneder ago #34497

• RH
  • RH's profilbilde
Jeg hadde LVG som mitt førstevalg. Tror han er det vi hadde trengt nå. På papiret høres det flott ut med en ung lovende manager som skal bygge noe over tid, men 2-3 år er laaaang tid i fotballverden, og vi vet jo at en ny trener ikke får så god tid uten rimelig umiddelbare resultater. Og lykkes han, hentes han uansett fort av en større klubb akkurat som de beste spillerne våre. Ville heller hatt en proven mann som LVG, som kunne oppnådd CL og kanskje litt sølv i skapet noe raskere. Kanskje....?

Louis van Gaal 6 år 4 måneder ago #34498

• SpursFC
  • SpursFC's profilbilde
Tanken min var ihvertfall at Van Gaal skulle lage et grunnlag for fremtiden. En spillestil, en tankegang og kanskje noen trofeer. Også kunne en yngre manager komme inn og videreutvikle det grunnlaget som har blitt lagt. Jeg liker Van Gaal sine prinsipper, verdier og hans filosofi, og han er ihvertfall en sikker løsning når det kommer til å sette opp et fundament kortsiktig.

Problemet med en ung og lovende manager er nettopp det med å bygge et fundament som man kan bygge videre på. Ofte så er det slik at det de først bygger ikke er helt etter planen, så lærer de etterhvert med å prøve seg frem og tilbake, og kanskje til slutt finner de det som faktisk funker. Tankegangen er nok god med en moderne filosofi og store ambisjoner. Men det er som regel noe de støter på veien som de ikke hadde forutsett, og da er det ikke alltid de klarer å få klubben på rett vei igjen.

Men jeg må være optimistisk ettersom at det ser ut som ung og lovende er den veien vi ønsker å gå etter. Det som er sikkert, som veldig mange nevner, er at manager må få tid til å bygge det de ønsker. Resultater får egentlig stå litt på vent, så legge de er innenfor rimelige grenser. Jeg håper vi lager dette grunnlaget som jeg ønsker. Et slags kjennetegn ved både hvordan klubben drives og fotballen vi spiller. Et fundament som vi kan bygge videre på og holde på om det skulle skjære seg.