Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: Mauricio Pochettino

Mauricio Pochettino 11 måneder 9 timer ago #78270

• Dougie
  • Dougie's profilbilde
Ja nei, alt han har gjort for klubben har ingenting å si så lenge han fikk sparken midt i sesongen? Er jo ikke noe å dvele ved, hyll mannen og gå videre.
"Soldado, oh oh oh, Soldado, oh oh oh, he came from sunny Spain, to train with Harry Kane"
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Mauricio Pochettino 11 måneder 9 timer ago #78271

• HH
  • HH's profilbilde
Ja nei jo hvor vanlig er det? Kanskje en grunn til at få (skal ikke påstå ingen) hyller en sparket trener midt i sesongen?

Synes virkelig man vanner ut ordet uverdig her. Ikke sikkert Pochettino hadde noe stort ønske om å skulle håndhilse på alle spillerene før han gikk - hvis det hadde vært en "verdig" avslutning?
Følgende bruker har takket deg: Øystein Svensen

Mauricio Pochettino 11 måneder 7 timer ago #78281

• cjmozart
  • cjmozart's profilbilde
Det er vel faktisk ganske vanlig å komme med adskillig flere gode ord til en sparket trener en det vi har gjort her.

Mauricio Pochettino 11 måneder 7 timer ago #78284

• HH
  • HH's profilbilde
Synes han fikk fine ord jeg. Hvor mange sparkede managere får en åpen invitasjon til å komme tilbake?

For meg virker det som en veldig oppriktig avskjed. Ikke takk for at du har jobbet hardt osv.

Mauricio Pochettino 10 måneder 3 uker ago #78420

• Hørry-Kane
  • Hørry-Kane's profilbilde
Takker klubbledelse og fans
Til tross for at han fikk sparken takker Pochettino Tottenhams eiere.

Han skriver følgende i sin uttalelse:

«Jeg ønsker å takke Joe Lewis og Daniel Levy for å ha gitt meg muligheten til å bli en del av Tottenham Hotspurs historie.

Jeg ønsker også å takke alle jeg møtte i Tottenham, støtteapparatet og spillerne gjennom fem og et halvt år.

Til slutt ønsker jeg å trekke frem fansen som gjør denne klubben så stor med deres fantastiske støtte.

Jeg ga alt for å klare målene jeg ble bedt om å oppnå i vårt første møte. De målene var like tøffe som de var spennende.

Jeg ønsker dere alt det beste for fremtiden. Jeg er sikker på at våre veier møtes igjen.»
He's one of our own,
He's one of our own,
Harry Kane,
He's one of our own ...

Mauricio Pochettino 10 måneder 3 uker ago #78421

• Andreas
  • Andreas's profilbilde
Orginalartikklen (på engelsk):
www.bbc.com/sport/football/50594145

Synst det var beste intervjuet med Poch på lang tid. Fint om klubben og Poch har hatt ein grei break-up. Er så kjipt om det skal være sure miner.
Følgende bruker har takket deg: Hørry-Kane

Mauricio Pochettino 10 måneder 3 uker ago #78422

• cjmozart
  • cjmozart's profilbilde
Jeg må innrømme at jeg er litt engstelig for at Emery får sparken i dag og at Poch nok en gang leder et London-lag om noen uker :|

Mauricio Pochettino 10 måneder 3 uker ago #78424

• HH
  • HH's profilbilde
Vondt for å tro at han tar den jobben, men det finner vi ut snart.

Han burde gjøre som Mourinho og ta seg en pause. Sutretino vil aldri lykkes i noen klubb. Med godt humør til sommeren kan det bli bra et sted.

Mauricio Pochettino 10 måneder 3 uker ago #78425

• Dougie
  • Dougie's profilbilde
Pochettino er en fyr som virker å verdsette emosjonell tilknytning høyt. Tviler på at han ønsker å gå fra å være den mest elskede Tottenham-manageren i moderne tid til den mest forhatte. Dessuten har han vel sagt at han heller jobber på farmen sin enn å trene Arsenal (og Barca pga Espanyol). Slike ord blir ofte litt tomme i fotball, og med tiden vil det kanskje bety enda mindre, men dette ble sagt ganske nylig. Og hvis Pochettino skulle bryte så fundementalt med sin egen karakter, hvorfor i alle dager skulle han gjøre det for Arsenal? De har jo større utfordringer med å restrukturere troppen sin enn oss. For ikke å snakke om verdens giftigste fanbase. Eller det faktum at klubben strengt tatt neppe er bedre stilt økonomisk enn oss.

Det er nok en rell sjanse for at han tar United-jobben når Solskjær ryker, og det vil gjøre vondt nok. Men Arsenal? Det skjer ikke.
"Soldado, oh oh oh, Soldado, oh oh oh, he came from sunny Spain, to train with Harry Kane"
Siste endring: 10 måneder 3 uker ago av Dougie.

Mauricio Pochettino 10 måneder 3 uker ago #78427

• Andreas
  • Andreas's profilbilde
Dougie skrev:
Det er nok en rell sjanse for at han tar United-jobben når Solskjær ryker, og det vil gjøre vondt nok. Men Arsenal? Det skjer ikke.

Veldig enig i dette. Tippar han venter på denne. Håpar for hans del at Solskjær held ut til sommeren, slik at han får restituert seg før han hoppar på eit nytt vanskleg prosjekt.