Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: Mauricio Pochettino

Mauricio Pochettino 10 måneder 3 uker ago #78429

• Inge ivar
  • Inge ivar 's profilbilde
Lurer på hva som er klauslene for sluttpakken. Kun positive kommentarer om Spurs og styret er der tydeligvis. Ikke mulighet for å ta over en annen engelsk klubb de første årene?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Mauricio Pochettino 10 måneder 3 uker ago #78432

• HH
  • HH's profilbilde
Haha. Mulig du har rett så det er ikke en frekk latter, men morsomt hvordan man er blitt så vant til å ikke stole på noe man bare antar at slikt må være kontraktsfestet.

Mauricio Pochettino 2 måneder 2 uker ago #81229

• spurs_90
  • spurs_90's profilbilde
Sarri får sparken i Juventus, så jeg har en følelse av at Pochettino nærmer seg ny jobb. Ville vært kult.

Mauricio Pochettino 2 måneder 2 uker ago #81232

• Dougie
  • Dougie's profilbilde
Litt ekkel klubb å gå til. Var sjarmerende før (med Del Piero ++), men nå er de 100% plastikk.

Unner Poch å vinne troféer da. Og selvsagt bedre enn at han går til en PL-klubb.
"Soldado, oh oh oh, Soldado, oh oh oh, he came from sunny Spain, to train with Harry Kane"

Mauricio Pochettino 2 måneder 2 uker ago #81233

• spurs_90
  • spurs_90's profilbilde
Virker som det er Pirlo som får jobben.

Mauricio Pochettino 2 måneder 2 uker ago #81235

• SuperBale
  • SuperBale's profilbilde
Hadde håpet å se MP vinne troféer med Spurs, spesielt liga eller CL, hadde vært noe jomfruelig og ekte Spurs over det. MP har aldri vunnet noe og det samme kan man føle gjelder Spurs? MP var Spurs-fan. Nesten litt ødeleggende om JM skulle lykkes med det, Chelsea-mannen.

Mauricio Pochettino 2 måneder 2 uker ago #81236

• Sheik
  • Sheik's profilbilde
MP var bra, når han fikk bygget laget sitt riktig. La Mourinho få prøve det samme. De har samme jobb, og man lykkes og feiler av og til. Nå er jeg sikker på at Mourinho er fokusert på spurs og ikke Chelsea. Det var en jobb, og han vant PL med de. La oss håpe han kan gjøre det samme med oss.
Følgende bruker har takket deg: Knut, Øystein Svensen

Mauricio Pochettino 2 måneder 2 uker ago #81237

• HH
  • HH's profilbilde
Er vel noe med at uavhengig av om vi vinner noe eller ikke så er Mourinho ødeleggende :lol:

Håper MP får seg en ny jobb, men tviler på at Juventus var/er plassen. Lykke til med å få lov til noe "5-årsprosjekt" der.

Alltid litt tilfeldig hvem som får sjansen hvor. Og trenere med dårligere CV enn Pochettino har endt opp blant de største, men bortsett fra G. Neville tror jeg ikke de store ligger langflate etter Pochettino.

Arsenal hadde nok passet bra. Mulig Dortmund hvis det skulle skje noe der, men virker som Favre kanskje er over kneika for denne gang. Så kan selvsagt Utd få en Tottenham-start på sesongen osv.

Håper i alle tilfeller det skjer snart. Jeg gleder meg til å se hvordan et nytt Pochettino-lag vil se ut.

Mauricio Pochettino 2 måneder 6 dager ago #81268

• cjmozart
  • cjmozart's profilbilde
Står vistnok på lista til Barcelona
Følgende bruker har takket deg: OsvaldoArdiles

Mauricio Pochettino 2 måneder 4 dager ago #81290

• Knut
  • Knut's profilbilde
Med Koeman til Baraca ser det ut som vår venn forblir arbeidsledig en stund til...
-- The crest on the front of the shirt will always be bigger than any name on the back --