Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: Fotball VM 2014

Fotball VM 2014 6 år 3 måneder ago #34769

• Marcus
  • Marcus's profilbilde
Gio svært god i dag, absurd dommertrio hindrer ham i å få to mål og straffe. Synd han aldri helt funket hos oss - for ung i begynnelsen, deretter offer for dårlig management
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Fotball VM 2014 6 år 3 måneder ago #34770

• Nifelheim
  • Nifelheim's profilbilde
dårlig management? nåvel. Dårlig holdning er vel mer rette ordet. Og skadet når sjansene bød seg.

Hvorfor barcelona solgte han ble jo ganske så tydelig,

Ellers må jeg si at dommerstandarden i dette VM er fryktelig så langt.

Fotball VM 2014 6 år 3 måneder ago #34772

• Marcus
  • Marcus's profilbilde
Som sagt for ung i begynnelsen (til sinns, dårlig holdning o.l.) deretter ikke gitt sjansen + uflaks med skader. Mener han ble managed dårlig

Fotball VM 2014 6 år 3 måneder ago #34773

• cjmozart
  • cjmozart's profilbilde
Ble litt imponert over Daley Blind i går. Vi trenger en venstreback og har kontakter i Ajax. Hvis han fortsetter slik så kanskje vi skulle gått for det?

Fotball VM 2014 6 år 3 måneder ago #34774

• Marcus
  • Marcus's profilbilde
Hadde vært kult med blind. Om utd går for shaw tar de vel ikke blind også, så det er jo mulig :)

Fotball VM 2014 6 år 3 måneder ago #34775

• Melon
  • Melon's profilbilde
Campbell imponerer for Costa Rica. Mulig Arsenal satser på han istedet for å hente Remy.

Fotball VM 2014 6 år 3 måneder ago #34776

• Osvaldo
  • Osvaldo's profilbilde
Spent på hva England kan utrette mot Italia. Jeg tror de kommer til å slite i forsvar, spesielt med GJ på høyrebacken.

Alltid noe helt spesielt med Englan, siden man normalt kjenner alle spillerne så godt. Men er det noen som vet når vi sist stilte med 0 stk Tottenham-spillere i VM-troppen til England?
COME ON YOU SPURS!!
51,61,21?

Fotball VM 2014 6 år 3 måneder ago #34777

• cjmozart
  • cjmozart's profilbilde
1958 eller no?

Fotball VM 2014 6 år 3 måneder ago #34778

• madbitt
  • madbitt's profilbilde
Eneste som burde vært med er vel Walker. Men han har jo slitt med skader. Lennon har ikke imponert, og Townsend åpnet sesongen bra, både for oss og landslaget, men sluknet utover. Ikke så uvanlig for unge spillere dette. Skal vel nevnes at skadene han fikk har medvirket til den dårlige utviklingen også...men noe sluttprodukt hadde han heller ikke i starten av sesongen, selv om han da hadde mere tendenser til det.

Andros er faktisk 22 år, og er ikke så alt for ung lenger heller. Naboen har jo jo spillere som Chamberlain(som ble tatt ut i VM-troppen) og er 2 år yngre, men viste langt mer enn Andros i sesongen 13/14.

Vet ikke hvor lenge siden vi stilte uten en spurs spiller i VM sluttspill, men det er nok en del tiår siden ja..kanskje må vi helt tilbake til 50-tallet, det hadde ikke overrasket meg. Samtidig vet jeg at vi vant ligaen på 50-tallet også, så det hadde heller ikke overrasket meg om vi måtte enda lenger tilbake...kanskje snakker vi 30-tallet siden det ikke ble spilt VM på 40-tallet grunnet krigen.
Tottenham - fotball og kunst i skjønn forening.
Siste endring: 6 år 3 måneder ago av madbitt.

Fotball VM 2014 6 år 3 måneder ago #34779

• cjmozart
  • cjmozart's profilbilde
England deltok første gang i 1950. Trur jeg leste et sted at det var 1958. EDIT viste seg at det var 1954. Vi hadde med 1 spiller i 1958