Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: DeAndre Yedlin

DeAndre Yedlin 5 år 7 måneder ago #39865

• Knut
  • Knut's profilbilde
Per Arne skrev:
At Naughton forsvinner ut ser jeg nå på som en selvfølge. Han har hatt sin tid i trøyen og har ikke tatt de nødvendige stegene slik han navnebror har gjort. Hvorvidt det er hans feil eller ikke er en annen sak, men han mangler liksom ekstremferdigheter selv om han på mange områder ikke er direkte svak.

Når det er sagt håper jeg Dier fortsatt får figurere i førstelaget fremover, å låne ham ut nå vil være uklokt og jeg håper virkelig planen for Yedlin er å ha ham høyere i banen på høyrevingen i stedet for på backen. Tror at han med hans offensive driv og defensive egenskaper kan være en joker her. Kjappere enn Lennon, bedre defensivt. En spiller i utvikling så skulle han få ordna seg en god pasningsfot, gode innlegg og kanskje til og med målteft så kan dette bli veldig bra.

Om vi velger å la ham være en konkurrent til Walker tror jeg vi gjør en stor feil, her har jeg mer troen på at Dier kan være god en stund fremover til han får spillt på seg mer hår på brystet og kanskje kan bli en stopper på sikt. Walker trenger kanskje litt konkurranse men tror fremtida til Yedlin er høyere oppe i banen.

Nå gjenstår det jo å se Yedlin møte ordentlig motstand i PL :) Men potensielt står vi ovenfor et skikkelig luksusproblem.

Hadde vært konge, som du sier, om den godeste DeAndre viser seg å duge offensivt. Evt om han kan bytte side. Da snakker vi i tilfellet om verdens kjappeste wingback-par med god margin!
-- The crest on the front of the shirt will always be bigger than any name on the back --
Siste endring: 5 år 7 måneder ago av Knut.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

DeAndre Yedlin 5 år 7 måneder ago #39866

• Slettet bruker
  • Slettet bruker's profilbilde
Dersom Yedlin skal være back håper jeg han kan figurere på venstrebacken, hvis ikke føler jeg dette bare blir smør på flesk. Håper han brukes som vinger, etter hva jeg har sett har han fungert godt i den posisjonen tidligere og spillestilen hans passer bedre der oppe i forhold til england. Men for all del, om han er bedre enn Walker med rå margin er det jo bare å selge Walker, burde lett få 20 millioner for ham siden han er såpass ung og engelsk.

DeAndre Yedlin 5 år 7 måneder ago #39867

• Knut
  • Knut's profilbilde
Per Arne skrev:
Dersom Yedlin skal være back håper jeg han kan figurere på venstrebacken, hvis ikke føler jeg dette bare blir smør på flesk. Håper han brukes som vinger, etter hva jeg har sett har han fungert godt i den posisjonen tidligere og spillestilen hans passer bedre der oppe i forhold til england. Men for all del, om han er bedre enn Walker med rå margin er det jo bare å selge Walker, burde lett få 20 millioner for ham siden han er såpass ung og engelsk.

Et annet alternativ er om Walker kan konvertere til stopper på sine "eldre dager". Han er tross alt råsterk og rask - så spørs det om spilleforståelsen og det øvrige strekker til (han er ikke den skarpeste kniven i skuffen).
-- The crest on the front of the shirt will always be bigger than any name on the back --
Siste endring: 5 år 7 måneder ago av Knut.

DeAndre Yedlin 5 år 7 måneder ago #39868

• madbitt
  • madbitt's profilbilde
Hadde vært bra om han kunne omskoleres til venstre back ja. Men jeg er også usikker på om fremtiden hans er på backen. Særlig i pl med tanke på høyden og fysikken?. Men det er mulig han kompenserer med spenst og at han er sterkere enn han ser ut. (Normalt er jo raske spillere spenstige).
Tottenham - fotball og kunst i skjønn forening.

DeAndre Yedlin 5 år 7 måneder ago #39869

• SpursFC
  • SpursFC's profilbilde
Selv om det er mange kreative løsninger her på forumet, så tror jeg vi kjøper en høyreback for at han skal spille høyreback.

At det er smør på flesk syntes ikke jeg. Dier har sin fremtidige plass som midstopper og Naughton blir nok sikkert solgt.

Dette kjøpet minner meg veldig om Ben Davies kjøpet, hvor vi allerede har en ung venstreback, men kjøper likevel en til. Det kjøpet hevet også Danny Rose og gjorde han til en bedre spiller. Jeg mener også at Walker har godt av konkurranse på plassen sin med Yedlin rett bak han.

Da har vi fire unge backer som alle sammen ønsker å spille. Det vil heve nivået og konkurransen i laget. Jeg mener Pochettino og Tottenham gjør det helt riktige her.

DeAndre Yedlin 5 år 7 måneder ago #39870

• Knut
  • Knut's profilbilde
SpursFC skrev:
Selv om det er mange kreative løsninger her på forumet, så tror jeg vi kjøper en høyreback for at han skal spille høyreback.

Må være lov å drømme litt. Det er jo tross alt jul :D :D

DeAndre Yedlin 5 år 7 måneder ago #39871

• Thomas Skifjord Johansen
  • Thomas Skifjord Johansen's profilbilde
Knut skrev:
SpursFC skrev:

Må være lov å drømme litt. Det er jo tross alt jul :D :D

Ja. Og tross alt museår i år. (selv om jeg ikke har sett mye til det)
--- To Dare Is To Do ---

DeAndre Yedlin 4 år 11 måneder ago #46266

• Brakar
  • Brakar's profilbilde
Tottenham Hotspur ‏@SpursOfficial 3 min
LOAN: @yedlinny has joined Sunderland on loan for the remainder of the season.

BRA!
- One team in London -
Følgende bruker har takket deg: OsvaldoArdiles, KristianW

DeAndre Yedlin 4 år 11 måneder ago #46268

• OsvaldoArdiles
  • OsvaldoArdiles's profilbilde
Helt nydelig!
Da får han forhåpentligvis en del erfaring i Premier League!
"He looks like a pint of Guinness" Paul Gascoine om Paul Ince etter han fikk hvit bandage rundt hodet etter en smell.
Følgende bruker har takket deg: KristianW, Presley

DeAndre Yedlin 4 år 6 måneder ago #50083

• Brakar
  • Brakar's profilbilde
Chronicle Live skrev:
DeAndre Yedlin's loan from Tottenham Hotspur could be cancelled but only if Sunderland can sign another right-back first

DeAndre Yedlin’s Sunderland future could hinge on the Black Cats’ attempt to sign Mathieu Debuchy.

But for now Sam Allardyce says his focus is on signing more players, with Bordeaux forward Wahbi Khazri set to be the latest to join.

Allardyce has made space for the new boys by moving six players on this month. There has been speculation that Ola Toivonen’s season-long loan from PSV Eindhoven and Yedlin’s from Tottenham Hotspur will be cancelled.

www.chroniclelive.co.uk/sport/football/t...uture-hangs-10810390
- One team in London -