Per Arne skrev:
At Naughton forsvinner ut ser jeg nå på som en selvfølge. Han har hatt sin tid i trøyen og har ikke tatt de nødvendige stegene slik han navnebror har gjort. Hvorvidt det er hans feil eller ikke er en annen sak, men han mangler liksom ekstremferdigheter selv om han på mange områder ikke er direkte svak.
Når det er sagt håper jeg Dier fortsatt får figurere i førstelaget fremover, å låne ham ut nå vil være uklokt og jeg håper virkelig planen for Yedlin er å ha ham høyere i banen på høyrevingen i stedet for på backen. Tror at han med hans offensive driv og defensive egenskaper kan være en joker her. Kjappere enn Lennon, bedre defensivt. En spiller i utvikling så skulle han få ordna seg en god pasningsfot, gode innlegg og kanskje til og med målteft så kan dette bli veldig bra.
Om vi velger å la ham være en konkurrent til Walker tror jeg vi gjør en stor feil, her har jeg mer troen på at Dier kan være god en stund fremover til han får spillt på seg mer hår på brystet og kanskje kan bli en stopper på sikt. Walker trenger kanskje litt konkurranse men tror fremtida til Yedlin er høyere oppe i banen.
Nå gjenstår det jo å se Yedlin møte ordentlig motstand i PL

Men potensielt står vi ovenfor et skikkelig luksusproblem.
Hadde vært konge, som du sier, om den godeste DeAndre viser seg å duge offensivt. Evt om han kan bytte side.
Da snakker vi i tilfellet om verdens kjappeste wingback-par med god margin!