Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: Federico Fazio

Federico Fazio 3 år 2 måneder ago #36008

• MortenM
  • MortenM's profilbilde
Virker jo på disse uttalelsene som om vi har signa denne fyren alt.

www1.skysports.com/football/news/12040/9...-for-new-centre-half

Emery, whose side play Valencia in their opening La Liga fixture on Saturday, said: “Federico belongs to our staff but he has little or no chance of playing for us tomorrow.

“We cannot deny the fact he gave a very high level of performance in his last game, the Super Cup, which was instrumental in teams being interested.

“Clearly we would all prefer him to stay, but thinking about tomorrow's game we will have to look elsewhere. The player has constantly given his all to Sevilla. It remains only that we wish him well.

“When I arrived he was criticised as a player and about to leave for an amount much lower than this. But he has grown so much, and in his renewed contract his price was set far above what was previously offered for him.

“But his performances have been so high that he has outgrown that clause. Fazio is worth more than that, but those are the rules of the game."
Siste endring: 3 år 2 måneder ago av MortenM.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Federico Fazio 3 år 2 måneder ago #36010

• Marcus
  • Marcus's profilbilde
Vil absolutt ikke ha Fazio. Bare en argentinsk Dawson - treig både fysisk og mentalt, null oversikt, god på hodespill.

Federico Fazio 3 år 2 måneder ago #36012

• Stout
  • Stout's profilbilde
Oh, back in the days...
I remember. Ramon Vega...

Ikke helt den slags spiller vi trenger nå.

Mateo virker under tvil verdt å gå etter. Og fører ikke dette eller noe opplagt bedre frem kan det i grunn være det samme.

Fazio burde vi styre unna. Kan like gjerne satse helhjertet på Dier som vi allerede har hentet inn.
- Det er bedre med en elg i skogen enn ti på taket

Federico Fazio 3 år 2 måneder ago #36155

• Tottenham super 7
  • Tottenham super 7's profilbilde
  • Spurs for life
Ønsker meg en skikkelig god midtstopper, å ser vell ud som at han hr karen komme.
Mn e langt ifra sikker på denne karen...
Te å me skrudde videoen på youtube, ser så som så ud.
Ukontrollert,treig, dårlig passningsfot...
Eneste er vell duelspillet hand,som ser bra ud...
Hoff a mg!!!
Come on you spurs!!!

Re:Federico Fazio 3 år 2 måneder ago #36157

• Hypermusec
  • Hypermusec's profilbilde
Det var da fryktelig så negative folk var til dette? Er vel ikke så mange av oss som kjenner disse spillerne så godt, være det seg MM eller FF. Jo, det var skuffende med musacchio, men vi må jo bare forstå at den dealen var ugjennomførbar og at Fazio er et alternativ Pochettino ønsker og representerer en mindre kost. Kan heller ikke være helt ræva siden han spiller for et av de bedre laga i Spania og vant EL? Noen som vet noe om Fazio jeg ikke vet?
Følgende bruker har takket deg: Sir Bill, Kristian

Federico Fazio 3 år 2 måneder ago #36158

• Melon
  • Melon's profilbilde
PL's kanskje beste midtstopper i 2014 er en treg argentiner. Så ikke vær så negativ. Er du banens beste i en EL finale så er du god nok for et lag som ikke har vunnet annet enn Mikkemus cupen de siste 23 åra.
Siste endring: 3 år 2 måneder ago av Melon.
Følgende bruker har takket deg: Sir Bill

Federico Fazio 3 år 2 måneder ago #36159

• SpursFC
  • SpursFC's profilbilde
Hæ? Så dere han i Sevilla i fjor eller? Han var en bauta!

Å si han er treg er bare en tåpelig antakelse fordi han er 1.95 meter høy. Han er flink til å lese spillet, god posisjoneringsevne med over 3 brudd per kamp i gjennomsnitt som er veldig imponerende. Er også en klareringskonge med over 200 klareringer forrige sesong i La Liga. Er også et monster i luften som er hans største styrke, men samtidig god med ball i beina og gjøre lite feil.

Jeg tenker han blir rotert mye med de andre midtstopperne og kommer nok til å spille en del EL, som han faktisk vant forrige sesong med Sevilla. Spilte også nylig mot Real Madrid i Uefa Super Cup hvor jeg syntes han hadde en god kamp selv om de tapte.

I kamper hvor vi må spille mot store targetspisser, så vil Fazio trolig være den første på oppstillingen. Det blir vanskelig for spisser som Costa, Lukaku, Giroud, Dzeko osv, å måtte spille mot han.
Følgende bruker har takket deg: Sir Bill, JSU224, Lasse Sorgendal, liern, Øystein Svensen, Dougie

Re:Federico Fazio 3 år 2 måneder ago #36161

• Bajsbleia
  • Bajsbleia's profilbilde
COME ON YOU SPURS

Re:Federico Fazio 3 år 2 måneder ago #36162

• madbitt
  • madbitt's profilbilde
Bajsbleia skrev: Kjøpt for å få flere damer til whl ? :) (dog er jeg hetero og mann så jeg er kanskje ikke riktig person til å bedømme det)

Skal se han før jeg bedømmer han, men hvis han er meget treg så synes jeg ikke det er bra, selv om det kan være fint å ha en "kjøttstopper" å sette inn på slutten i enkelte kamper der vi blir pressa og ligger lavt.
Tottenham - fotball og kunst i skjønn forening.

Federico Fazio 3 år 2 måneder ago #36163

• Pumaking.
  • Pumaking.'s profilbilde
Velkommen men er ikke overbegeistret, har sett han ofte for Sevilla. Han vil nok som SpursFC sier klare seg bra mot store sterke spisser men tror han kommer til å få mange av de samme problemene med små kjappe spillere som Dawson hadde. Han gir oss mer pondus på offensive dødballer, det trenger vi.
www.oddstips.nu - Bli en vinner
Siste endring: 3 år 2 måneder ago av Pumaking..