Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: Federico Fazio

Federico Fazio 4 år 10 måneder ago #45653

• Knut
  • Knut's profilbilde
Synes forøvrig at han virker som en fin og positiv fyr... for what that is worth
-- The crest on the front of the shirt will always be bigger than any name on the back --
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Federico Fazio 4 år 9 måneder ago #46855

• madbitt
  • madbitt's profilbilde
Jeg var skeptisk da han kom. Men er nok enda verre enn jeg trodde. Rart å tenke på at han har vært kaptein på et ganske så bra lag i primera. Men de må jo spille på en helt annen måte enn oss.(?) Og med tanke på måten vi spiller på så fremstår kjøpet som relativt hjernedødt.
Tottenham - fotball og kunst i skjønn forening.

Federico Fazio 4 år 9 måneder ago #46861

• HH
  • HH's profilbilde
madbitt skrev:
Jeg var skeptisk da han kom. Men er nok enda verre enn jeg trodde. Rart å tenke på at han har vært kaptein på et ganske så bra lag i primera. Men de må jo spille på en helt annen måte enn oss.(?) Og med tanke på måten vi spiller på så fremstår kjøpet som relativt hjernedødt.

Vanskelig å vite hvem som passer. Di Maria etc. Så mange som bare ikke har passet. Så har du andre som kom ganske billig som Vidic som plutselig virket som skapt for PL.

Det eneste jeg kan si til hans forsvar er at han aldri har fått sjansen til å spille så dårlig som Alderweireld og allikevel få spille neste kamp. Ikke helt uvanlig at stoppere trenger litt tid for å finne plassen sin.

Når det er sagt å betale så mye for en skadeforfulgt spiller på feil side av 25 virket merkelig og har vist seg idiotisk i ettertid. Han ble tydeligvis aldri sett på som god nok til å få den sjansen Alderweireld nå har fått (hjalp vel ikke at han ble utvist kamp etter kamp) - så hvorfor ble han kjøpt?

Nå har han havnet i en situasjon hvor han har null verdi for Tottenham. Tviler på at han spiller så dårlig som mot Arsenal neste gang han får spille, men jeg kan ikke se hvordan han kan på noe tidspunkt faktisk spille bra for oss. Synd vi ikke fikk penger for han i sommer. Vært bedre å spilt med en U-spiller.

Federico Fazio 4 år 9 måneder ago #46862

• Presley
  • Presley's profilbilde
Hadde stor tro på han nå han kom og på en eller annen måte så vil jeg ikke gi han helt opp.Jeg vet at jeg klaget kraftig på han sist kamp (Arsenal kampen), men føler han er bedre enn det.Han har kvaliteter som sier at han bør lykkes hos oss, men har svakheter også.Ikke mist tempo og til tider plasserings evne, litt for ofte ut av posisjon, men det skal sies at han blitt litt bedre på det område.
Han er vel idag fjerde valget som midtstopper.
Stolt bonus pappa og lykkelig gift 25 july 09

Spurs forever

People who drink light beer don't like the taste of beer; they just like to pee a lot

Federico Fazio 4 år 9 måneder ago #46930

• cjmozart
  • cjmozart's profilbilde
Han plasserer seg dårlig
Han er sein
Han har tidenes dårligste pasningsfot
Han tar til stadig veldig dårlig valg
Han er overaskende dårlig på hodet (spesiellt hvis han må bevege seg først)

Har han i det hele tatt noen positive sider bortsett fra å virke å være en hyggelig fyr?

Federico Fazio 4 år 9 måneder ago #46943

• madbitt
  • madbitt's profilbilde
Må være utseende da. Mulig den kvinnelige delen av fansen kanskje liker han rent utseendemessig?.
Ligner faktisk litt på Lou Ferrigno. (han fra Hulken)

Han har nok en god fysikk, og det er nok ikke så mange som skubber han unna. Så duellsterk er han, problemet er bare at ballen er nødt til å dette ned akkurat der han står. Og det er ikke så ofte det skjer. Havner ballen 1 meter bak eller for han, så bruker han vanvittig lang tid, at ballen er stanga i mål av en motspiller før han kommer seg inn i duellen.

Terry eksempelvis tror jeg ikke er særlig mye raskere rent fysisk, men han er raskere i hodet og mere fotballklok/leser spillet bedre. Og ikke minst er Terry vesentlig bedre med ballen i beina.
Tottenham - fotball og kunst i skjønn forening.

Federico Fazio 4 år 5 måneder ago #50135

• Marius1882
  • Marius1882's profilbilde
Petter Veland melder om at Sevilla og Tottenham er ventet å sluttføre en leieavtale for argentineren Federico Fazio i løpet av kvelden eller morgendagen (via @tjcope).
Mum,what shall i be?
shall i be arsenal or shall i be tottenham,
and here's what she said to me,
wash you're mouth out son,
and fetch you're fathers gun,
and shoot the arsenal scum,
shoot the arsenal scum scum, scum we hate arsenal!

Federico Fazio 4 år 5 måneder ago #50140

• RH
  • RH's profilbilde
Marius1882 skrev:
Petter Veland melder om at Sevilla og Tottenham er ventet å sluttføre en leieavtale for argentineren Federico Fazio i løpet av kvelden eller morgendagen (via @tjcope).

Sevilla kommer sin gamle helt til unnsetning. Merkelig. Sevilla er jo gode. Bedre enn oss vil jeg tro.

Jeg er faktisk fortsatt litt irritert over at vi byttet ut Dawson med Fazio. Når vi først skulle skifte ut en ekte yiddo, så gjør vi det med en dårligere spiller.

Federico Fazio 4 år 5 måneder ago #50142

• HH
  • HH's profilbilde
RH skrev:
Marius1882 skrev:

Sevilla kommer sin gamle helt til unnsetning. Merkelig. Sevilla er jo gode. Bedre enn oss vil jeg tro.

Jeg er faktisk fortsatt litt irritert over at vi byttet ut Dawson med Fazio. Når vi først skulle skifte ut en ekte yiddo, så gjør vi det med en dårligere spiller.

Bedre enn oss? N'Zonzi som vipper det i deres favør?

Dawson med Pochettino-fotball ville blitt fullstendig katastrofe. Utrolig treg nærteknikk og alt for dårlig mann mot mann. Muligens de to viktigste egenskapene for stoppere under Pochettino.

Så kan man jo da spørre seg hvorfor man kjøper Fazio. Bedre nærteknikk enn Dawson, men sliter også stort mann mot mann.

Noen ganger blir det bare feil med nye spillere. Karlsen mente vel at Fazio var en av de mest talentfulle stopperne han noen gang har sett. Karlsen kan selvsagt også ta feil, men vi forventet nok mye mye mer.

Federico Fazio 4 år 5 måneder ago #50143

• Brakar
  • Brakar's profilbilde
The Telegraph skrev:
Breaking news: Fazio spotted with luggage, lady. Stoke unlikely to be destination.

The Telegraph’s staff never rest in their mission to bring you the latest, most reliable and most intimate transfer news.

We have been reliably informed by our eagle-eyed graphic artist, Sam Dodge, that Federico Fazio was, at approximately 14:00 GMT, spotted at London’s Victoria Station.

In the company of a lady friend, the Argentinean international had exactly four items of luggage with him. Our intrepid witness can ‘only assume’ he is on his way to a major international transfer hub where he can make an international flight to possibly make a deal to end his White Hart Lane days

Sevilla or Roma? Who knows? We are pretty sure he isn't flying to Stoke, where other rumours have linked him with.

www.telegraph.co.uk/sport/football/footb...update-20160131-1440
- One team in London -