Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: Benjamin Stambouli

Benjamin Stambouli 6 år 1 måned ago #36284

• Sir Bill
  • Sir Bill's profilbilde
Jeg kan ikke fransk, men..

Bildet er skjult for gjester. Vennligst logg inn eller registrer deg for å se det.

Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Benjamin Stambouli 6 år 1 måned ago #36285

• Morten Øgård
  • Morten Øgård's profilbilde
Elsker sånne "under the radar" signeringer. Hvor kommer han fra? Er han noe god? osv.

Hva tenker dere andre? Er dette slutten for vårt håp om å signere Schneiderlin og kommer vår kjære Sandro til å forlate oss?
Siste endring: 6 år 1 måned ago av Morten Øgård.

Benjamin Stambouli 6 år 1 måned ago #36287

• SpursFC
  • SpursFC's profilbilde
Oppgradering av stallen. Spiller som vil passe Poch sin stil bedre enn Sandro. Mer teknikk og flink til presse og jobber veldig hardt. Mistet også 1 av 38 kamper i Ligue 1. Lite skadeplaget så vidt jeg har skjønt.

Om jeg skal gjette så er Fazio svar på Musacchio og Stambouli et svar på Schneiderlin.

Lurer også på om dette betyr slutten for Holtby eller Sandro. Ser et mønster her med Gylfi og Dawson ut og kanskje Holtby og Sandro. Trege spillere som ikke vil passe i Poch sitt system. Lennon og Townsend tror jeg også vil få lite spilletid på grunn av deres manglende evne til å tilpasse seg i Poch sitt "fri flytende" angrepssystem. De passer mer i et tradisjonelt 4-2-2.

Jeg trodde det kom til å være lite bevegelse denne sommeren, men Poch vil ha ut alle som ikke passer han system, og inn med nye spillere som vil. Jeg stoler på at han gjør det riktige i hvert fall.
Siste endring: 6 år 1 måned ago av SpursFC.
Følgende bruker har takket deg: Hypermusec, Kristian, Leifen

Benjamin Stambouli 6 år 1 måned ago #36288

• Sir Bill
  • Sir Bill's profilbilde
Han virker god utfra det jeg har sett på youtube, og denne vurderingen høres også svært lovende ut:

Bildet er skjult for gjester. Vennligst logg inn eller registrer deg for å se det.

Benjamin Stambouli 6 år 1 måned ago #36289

• Melon
  • Melon's profilbilde
Ser ut som en vinnertype på youtube videon jeg fant av han. Gode taklinger og god teknikk. Tviler på at både han og MS kommer. Så da antar jeg at vi er ferdig handlet. Regner med at Holtby og Sandro blir solgt. Townsend håper jeg vi klarer å låne ut.
Følgende bruker har takket deg: Kristian

Benjamin Stambouli 6 år 1 måned ago #36290

• Giovani
  • Giovani's profilbilde
Ser MEGET nydelig ut for å si det mildt.. Aldri likt tanken på å miste Sandro.. Men etter flere "degrør" videoer nå i kveld kan jeg ikke si jeg er like fremmed for tanken.

Ser ellevill ut :D

Benjamin Stambouli 6 år 1 måned ago #36291

• Sir Bill
  • Sir Bill's profilbilde
Melon skrev:
Ser ut som en vinnertype på youtube videon jeg fant av han. Gode taklinger og god teknikk. Tviler på at både han og MS kommer. Så da antar jeg at vi er ferdig handlet. Regner med at Holtby og Sandro blir solgt. Townsend håper jeg vi klarer å låne ut.

Personlig håper jeg vi henter en venstrekant. Vi har spart mye penger på å hente Fazio og Strambouli i stedet for Musacchio og Schneiderlin, og jeg håper de pengene blir brukt på noen andre.

Benjamin Stambouli 6 år 1 måned ago #36299

• Pumaking.
  • Pumaking.'s profilbilde
Ser ut som en bra spiller dette, han inn for Bentaleb tror jeg blir bra.
www.oddstips.nu - Bli en vinner

Benjamin Stambouli 6 år 1 måned ago #36300

• Dougie
  • Dougie's profilbilde
Pumaking. skrev:

Tja. Synes Bentaleb har gjort det veldig bra i innledningen. Utrolig positiv til Stambouli, men ikke utelukkende som en oppgradering til Benta. Tenk hvor Bentaleb kan være om 5 år hvis han fortsetter sånn!
"Soldado, oh oh oh, Soldado, oh oh oh, he came from sunny Spain, to train with Harry Kane"
Siste endring: 6 år 1 måned ago av Dougie.
Følgende bruker har takket deg: Morten Øgård

Benjamin Stambouli 6 år 1 måned ago #36301

• Pumaking.
  • Pumaking.'s profilbilde
Dougie skrev:
Pumaking. skrev:

Tja. Synes Bentaleb har gjort det veldig bra i innledningen. Utrolig positiv til Stambouli, men ikke utelukkende som en oppgradering til Benta. Tenk hvor Bentaleb kan være om 5 år hvis han fortsetter sånn!

Er ingen stor fan av Bentaleb. Han gjør ting helt greit, spiller på det sikre men ser ikke helt hva han tilfører laget. Ikke er han noen utpreget ballvinner, ikke er han noen playmaker og han er ikke en boks til boks spiller. Kan godt hende han blir kjempegod, personlig tror jeg han spiller i Hull om fem år.
www.oddstips.nu - Bli en vinner
Følgende bruker har takket deg: Kiran-san