Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: Benjamin Stambouli

Benjamin Stambouli 6 år 1 måned ago #36596

• Leif Hauge
  • Leif Hauge's profilbilde
Fra Youtube slår det meg han virker som en kombinasjon av Sandro og Modric, spiller han slik han har gjort på sitt beste er dette utvilsomt en forsterkning av laget, og en yngre spiller som vi kjøper for mindre enn vi selger Sandro for. Absolutt positiv.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Benjamin Stambouli 6 år 1 måned ago #36597

• SuperKnott
  • SuperKnott's profilbilde
Jepp - virker lovende. Er meget positiv til dette kjøpet. I Stambouli - Intense på YT virker han som en blanding av Zidane, Maradona og Roy Keane. Det må jo være bra! :)

Jeg savner fortsatt en ny spiss - men tror Poch vet hva han driver med - og synes det er bra om han klarer å lage en god balanse bakover på banen, vi var ganske rustne der i fjor. Er ikke så lenge til januar så kan Adebayor, Kane og Soldado få et semester til å vise hva de kan/ikke kan - før vi eventuelt forsterker. Tror Poch tenker langsiktig - og er villig til å gi ham tid. Vi trenger stabilitet nå.
Følgende bruker har takket deg: Holter

Benjamin Stambouli 6 år 1 måned ago #36607

• Pride_Of_London
  • Pride_Of_London's profilbilde
Han spilte 90 minutter i 37 av 38 seriekamper i Frankrike i fjor. La oss håpe han holder seg frisk, rask og skadefri i Tottenham også...

Stambouli’s senior career to date has so far comprised solely of his time at the Stade de la Mosson, but he has risen to be a crucial figure in Rolland Courbis’ side. Last season he missed just one league game and played the full 90 in the other 37.

Benjamin Stambouli 6 år 1 måned ago #36610

• Sir Heim
  • Sir Heim's profilbilde
Har sett han noen få kamper.

Skal ærlig innrømme at jeg vel egentlig ikke har bitt meg veldig veldig mye merke i han. Ser noe fransk, men da blir det gjerne storlagene...

Husker et par kamper dog.. Spilte i en flat toer sammen med Marveaux mot Monaco. De tapte stygt (4-1 eller noe, og fikk en kar utvist). Stamb var i alle fall den beste av de på midten der, og var flink til å jage ball selv om de ble spilt veldig dypt til tider. Hadde vel assist med et litt langt innlegg. Tror han hadde en Charlie Adams takling også inni der om jeg husker rett, men fikk bare gult.

Andre gangen var en 2-1 seier mot PSG på PdP. Men den kampen klarer jeg ikke å huske om han i det hele tatt gjorde noe varig inntrykk... Var mest opptatt av å irritere meg over alle bommene til Cavani og Zlatan:) Og jeg mener fortsatt at det VAR straffe...

Nå som han er Spurs-spiller kommer han dog til å vokse inn som en verdensstjerne for meg i løpet av få kamper:) Har troa.
Ikke neste år, men i år!!!

Benjamin Stambouli 6 år 1 måned ago #36612

• cbusk85
  • cbusk85's profilbilde
Jeg må ærlig innrømme at jeg aldri har sett Stambouli spille. Sjekket ut et par Youtube-klikk, men de er ofte "enkle" å lage, og ikke så veldig deskriptive. Samtidig sier videoene også mye om tempo / nivå i Frankrike.

Dog er det lett å se at han har en tydeligere balanse mellom teknikk og defensive ferdigheter.

Så vil det vise seg om disse ferdighetene er gode nok i PL, for hvis ikke, så kan de være så jevne en bare vil.

Ville jeg foretrukket å beholde Sandro? Definitivt. Sandro og fansen elsker hverandre, Sandro elsker klubben og Sandro var helt konge før han ble skadet. Burde fått en ny sjanse, for en ordentlig sjanse vil jeg ikke si han fikk i fjor.

Avslutningsvis vil jeg si at Stambouli virker som en litt kul type å ha på laget og jeg håper han er bra selv om jeg ikke helt så behovet for nok en holding player. La oss håpe Poch knows his shit :)

Re:Benjamin Stambouli 6 år 1 måned ago #36626

• Christian
  • Christian's profilbilde
Skal bli spennende å se hva denne karen har å bidra med. Skyver vel kanskje ut Bentaleb?

Benjamin Stambouli 6 år 1 måned ago #36627

• SpursFC
  • SpursFC's profilbilde
3330 - Benjamin Stambouli played 3330 minutes in Ligue 1 2013/14, more than any other Montpellier player.

Vi har erstattet Sandro med en spiller som kan spille flere posisjoner enn han, har bedre teknikk, bedre pasningsfot og ikke minst, en spiller som ikke er skadeplaget. Ja, jeg likte Sandro. Han var vanvittig god før skaden, men jeg er redd at det hadde blitt vanskelig for han å finne tilbake den formen, samtidig som at han måtte holde seg skadefri. Også tvilsomt om han passet Poch sitt system.
Følgende bruker har takket deg: Arvid

Benjamin Stambouli 5 år 8 måneder ago #41316

• OsvaldoArdiles
  • OsvaldoArdiles's profilbilde
Synes denne mannen har hatt en fin progresjon!
En enorm arbeidsvilje og innsats, synes han også holder seg kald og rolig i pressede situasjoner. Tror han bare kommer til å bli bedre og bedre :-)
"He looks like a pint of Guinness" Paul Gascoine om Paul Ince etter han fikk hvit bandage rundt hodet etter en smell.
Følgende bruker har takket deg: mka07, Ginola #14, Sir Bill, Dougie

Re:Benjamin Stambouli 5 år 8 måneder ago #41317

• Dougie
  • Dougie's profilbilde
Enig. Synes han virker mye friskere og mer bevegelig enn Capoue. Har også vist fram pasningsfoten (glemmer ikke boksåpner'n mot Burnley). Litt keitete og noe veik, men det er en tilpasningssak!
"Soldado, oh oh oh, Soldado, oh oh oh, he came from sunny Spain, to train with Harry Kane"

Re:Benjamin Stambouli 5 år 8 måneder ago #41319

• madbitt
  • madbitt's profilbilde
Dougie skrev:
Enig. Synes han virker mye friskere og mer bevegelig enn Capoue. Har også vist fram pasningsfoten (glemmer ikke boksåpner'n mot Burnley). Litt keitete og noe veik, men det er en tilpasningssak!
Han har blitt bedre ja. Og det er nok riktig at han spiller for Capoue slik han har spilt i år. Mener likevel at Capoue på sitt beste slik han var da han kom(før kneskaden), er en bedre spiller. Hadde bedre fysikk og mer intensitet i spillet sitt. Litt sånn klassisk dm-type, som er veldig aggresiv og tar for seg godt i duellene. Stambouli er dog en bedre ballspiller, som på mange måter minner mer om en sm enn en dm. Minner litt om Flamini?.
Tottenham - fotball og kunst i skjønn forening.
Siste endring: 5 år 8 måneder ago av madbitt.