Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: Kyle Naughton

Kyle Naughton 5 år 11 måneder ago #37567

• OsvaldoArdiles
  • OsvaldoArdiles's profilbilde
www1.skysports.com/football/news/11675/9...nkle-ligament-damage

Tottenham defender Kyle Naughton faces a period on the sidelines after scans revealed he has suffered ankle ligament damage.

Det var kjipt! Synes han har gjort sakene sine bra i det siste.
Forsvarslinja er vel gitt i kampen mot Manchester City nå?

Dier Kaboul Vertonghen Rose
"He looks like a pint of Guinness" Paul Gascoine om Paul Ince etter han fikk hvit bandage rundt hodet etter en smell.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Kyle Naughton 5 år 11 måneder ago #37569

• Sir Bill
  • Sir Bill's profilbilde
Blir nok Dier, ja. Håper også det betyr at Kyle Walker-Peters forfremmes til EL-laget.

Re:Kyle Naughton 5 år 11 måneder ago #37570

• Dougie
  • Dougie's profilbilde
Evt lennon på høyreback i EL? Han har ihvertfall ikke noe å bidre med i angrep lenger..
"Soldado, oh oh oh, Soldado, oh oh oh, he came from sunny Spain, to train with Harry Kane"

Kyle Naughton 5 år 11 måneder ago #37571

• Geir Rune
  • Geir Rune's profilbilde
lennon er fantastisk når han spilles god, problemet de siste årene er tversoverfotballen som lennon ikke mestrer..
lennnon har ferdigheter, vilje og glød, men er dessverre ikke god å styrekamper....
trenger en som kan bruke ham mest mulig fremover, en midtbanesjef med pasninggsfot og tempokontroll.
er dog vanskligere å finne enn toppspisser :-/
COYS

Re:Kyle Naughton 5 år 11 måneder ago #37574

• Dougie
  • Dougie's profilbilde
Westin skrev:
lennon er fantastisk når han spilles god, problemet de siste årene er tversoverfotballen som lennon ikke mestrer..
lennnon har ferdigheter, vilje og glød, men er dessverre ikke god å styrekamper....
trenger en som kan bruke ham mest mulig fremover, en midtbanesjef med pasninggsfot og tempokontroll.
er dog vanskligere å finne enn toppspisser :-/

Dette er bare tull. Lennon i glansdagene kunne dra av både en, to, og tre mann på egen hånd. Han skapte sjanser på egenhånd og scoret mål på egenhånd. Et konstant uromoment med fart, teknikk og driv. Lennon i dag er rusten og makter ikke å dra av en eneste mann. Har ingenting med at han ikke spilles god å gjøre, har rett og slett mista det.

Misforstå meg rett, elsker fortsatt Lennon, men akkurat nå er han bedre defensivt en offensivt.
"Soldado, oh oh oh, Soldado, oh oh oh, he came from sunny Spain, to train with Harry Kane"

Kyle Naughton 5 år 11 måneder ago #37575

• Geir Rune
  • Geir Rune's profilbilde
lennon har slitt med managere som ønsker innover kanter, noe han ikke mestrer, tror ikke han har mistet noe.. første året til avb spilte vi god fotball frem til jul, og da var lennon vår viktigste..
jeg tror nok lennon kan finne tilbake, men da mer som ving (rundt og forbi backen). ellers er jeg enig med at lennon dro av folk selv.
litt naughton relatert (iom trådens navn) så håper jeg han er kjapt tilbake, har vært vår beste høyre back i det siste.
COYS
Følgende bruker har takket deg: Knut

Kyle Naughton 5 år 11 måneder ago #37580

• Dougie
  • Dougie's profilbilde
Innoverkant eller ikke. Betyr ikke at han ikke skal være istand til å skape noe, selv om han går litt inn i banen. I glansdagene var det jo akkurat dette han gjorde! (tråkla seg innover). Eksempelvis spilte han stort sett utoverkant under TS. Evna ikke å skape stort der heller. Problemet til Lennon idag er ikke at han blir brukt feil, det er at han ikke har et fnugg av selvtillit igjen. Å skylde på bad management blir for lettvint.

Over til Naughton, enig i at skaden hans er lei. Har faktisk klart seg bra på RB helt siden han tok over etter Walker, personlige feil har han ikke vært alene om. Nå er det er sagt, skal jeg ikke nekte for at jeg drømmer om dagen Walker er tilbake i fullt slag hver eneste dag og natt!
Følgende bruker har takket deg: Geir Rune

Kyle Naughton 5 år 8 måneder ago #41079

• Kristian K
  • Kristian K's profilbilde
Bekreftet til Swansea. Lykke til!

Re:Kyle Naughton 5 år 8 måneder ago #41082

• Dougie
  • Dougie's profilbilde
Lykke til, naughty-boy! Skal ikke si at jeg kommer til å savne han altfor mye, men skal prøve å huske han for et par habile kamper på høyrebacken. Håper forøvrig at han blir plassert på venstrebacken neste gang vi møter Swansea!
Følgende bruker har takket deg: erlands

Kyle Naughton 5 år 8 måneder ago #41083

• erlands
  • erlands's profilbilde
  • Gin'Sa'Tonic
En presentasjon igjen av levy å få 5m pund , væl 50mill
Norske for denne karen . Gud bedre for mye rart og skyld
I mye mål og merkelige kort han dro på seg .
Naug ut yedlin inn er superb rett og slett !
  • Side:
  • 1
  • 2