Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: Football Manager 15

Football Manager 15 5 år 11 måneder ago #37764

• Carlos
  • Carlos's profilbilde
Noen som har erfaringer med kjøp av tidlig versjonen(beta)? Funker den greit, eller det bare feil og mangler?
Steffen Freund "Shoooooooooot!!"
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Football Manager 15 5 år 11 måneder ago #37765

• Sir Bill
  • Sir Bill's profilbilde
Jeg gjorde det på FM13, og synes det fungerte greit da. Har forhåndsbestilt FM15 allerede, så jeg satser på at betaversjonen er spillbar denne gangen også. De har vel gjort en del endringer på kampmotoren, så jeg tipper den kanskje kan fuske litt, men jeg spiller uansett i 2D, så jeg tviler på at det kommer til å irritere meg altfor mye.

Football Manager 15 5 år 10 måneder ago #38010

• Sir Bill
  • Sir Bill's profilbilde
Har spilt på betaen siden torsdag, og selv om den har sine mangler, vil jeg si at den så absolutt er spillbar. Det tar litt tid å venne seg til det nye brukergrensesnittet, og taktikkskjermen er veldig dårlig (her har SI fått såpass mye feedback, at jeg tror den vil bli endret til release), men utover det er det ingen store bugs. Kampmotoren er litt sketchy, men så lenge man gir backene streng beskjed om hvordan de skal spille, slipper man unna det mest hårreisende forsvarsspillet.

Et lite problem er dog at spillerne er bådd lettantennelige, og ikke minst svært langsiktige. Jeg solgte Moi Gomez etter én sesong i klubben, noe som førte til at Lamela ble helt fra seg. Etter et år hadde han fortsatt ikke tilgitt meg, så med to år igjen av kontrakten ble han solgt til Man City.

Etter en del prøving og feiling har jeg kommet fram til en formasjon som fungerer bra, selv om den blir fryktelig trang til tider:

Bildet er skjult for gjester. Vennligst logg inn eller registrer deg for å se det.

Thiago og Varane er skadet, men såpass fremtredende spiller at jeg følte for å ta dem med her. :)
Siste endring: 5 år 10 måneder ago av Sir Bill.