Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: Alex Pritchard

Alex Pritchard 5 år 4 måneder ago #43856

• Guardiola
  • Guardiola's profilbilde
John skrev:
Guardiola skrev:
Får håpe denne mannen ikke er i nærheten av noe førsteellever neste sesong.

Helt uenig. Unggutter fra egen stall som tar nivået ser jeg på som utelukkende positivt. Franskmenn til flere millioner pund som skal sitte på benken eller rekordkjøp fra Brasil som ikke infrir er jeg mer skeptisk til.
Han her, Mason og Bentaleb samtidig over tid og vips så har vi skiftet halvdel på tabellen.
Audere-est-Facere
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Alex Pritchard 5 år 4 måneder ago #43857

• mka07
  • mka07's profilbilde
Guardiola skrev:
John skrev:
Guardiola skrev:

Helt uenig. Unggutter fra egen stall som tar nivået ser jeg på som utelukkende positivt. Franskmenn til flere millioner pund som skal sitte på benken eller rekordkjøp fra Brasil som ikke infrir er jeg mer skeptisk til.
Han her, Mason og Bentaleb samtidig over tid og vips så har vi skiftet halvdel på tabellen.

Du har ofte svar på hva som er galt, men sjeldtent svar på hva vi kan gjøre for å bli bedre!

Angående Pritchard så har jeg ikke sett han spille, men kom ikke han på årets lag i championship?

Alex Pritchard 5 år 4 måneder ago #43858

• John
  • John's profilbilde
Guardiola skrev:
John skrev:
Guardiola skrev:

...jeg har faktisk troa på Bentaleb også jeg...

Jeg ser også at Pritchard ikke kan gå rett inn på laget, og det kommer han ikke til å gjøre heller. Men jeg tenker det er utelukkende positivt at vi får frem unge gode spillere. Naturligvis er det et svakhetstegn dersom en unggutt går rett inn på laget. Men kanskje dette er en som kan vokse seg god og ta nivået etterhvert.

Kane kom inn på laget fordi andre underpresterte. Men se hva som skjedde med han!! Og han imponerte ikke på lån, men det gjorde Pritchard som kom på årets lag.

Tipper Dele A ligger foran i løypa uansett mtp plass på laget.

Alex Pritchard 5 år 4 måneder ago #43864

• Guardiola
mka07 skrev:
Guardiola skrev:
John skrev:
Guardiola skrev:

Du har ofte svar på hva som er galt, men sjeldtent svar på hva vi kan gjøre for å bli bedre!

Angående Pritchard så har jeg ikke sett han spille, men kom ikke han på årets lag i championship?
Tror ikke du har lest mine poster veldig godt om du ikke har fått med deg hva jeg mener må skje for at klubben skal komme seg videre...
Audere-est-Facere

Alex Pritchard 5 år 4 måneder ago #43865

• Guardiola
John skrev:
Guardiola skrev:
John skrev:
Guardiola skrev:

Naturligvis er det et svakhetstegn dersom en unggutt går rett inn på laget.
Nettopp. For ikke å snakke om flere samtidig.

Tror alle synes det er moro at vi får frem unge spillere. Men det kan ikke være sånn som det er nå at bare du er ung så får du spille. Du må være god nok, ellers kommer nedre halvdel på tabellen ganske fort.
Audere-est-Facere

Alex Pritchard 5 år 4 måneder ago #44028

• Arvid
  • Arvid's profilbilde
Litt mer info om vår venn Alex Pritchard og spillet hans:

www.thefightingcock.co.uk/2015/05/does-a...e-a-future-at-spurs/

Alex Pritchard 5 år 2 måneder ago #44426

• cjmozart
  • cjmozart's profilbilde
Skada i ankelen i dagens U21-kamp. Får dommen i morgen.

Alex Pritchard 5 år 1 måned ago #45259

• Arvid
  • Arvid's profilbilde
Jeg håper Pritchard får noen innhopp denne sesongen. Nettopp tilbake fra skade, og scorte 2 mål for U21-laget mot Everton. En meget bra skuddfot på gutten, og han er ikke redd for å fyre av heller. Vi trenger litt mer besluttsomhet framme i banen...
Følgende bruker har takket deg: OsvaldoArdiles

Alex Pritchard 5 år 1 måned ago #45326

• John
  • John's profilbilde
Han får garantert en del innhopp! Tipper (eller håper er vel mer presist) han kan utfordre en av plassene i startellveren dersom skader oppstår eller ved tett kampprogram.

Alex Pritchard 5 år 1 måned ago #45647

• Brakar
  • Brakar's profilbilde
Pritchard to sign new four-year Tottenham contract

www.goal.com/en-gb/news/2892/transfer-zo...d_Tottenham_contract
- One team in London -