Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: Alex Pritchard

Alex Pritchard 5 år 1 måned ago #45648

• Pride_Of_London
  • Pride_Of_London's profilbilde
Tottenham Hotspur ‏@SpursOfficial · 6 min6 minutter siden 
We're delighted to announce that @pritch_93 has signed a new four-year contract with the Club, which runs until 2019.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Re:Alex Pritchard 5 år 4 uker ago #45755

• Lasse Sorgendal
  • Lasse Sorgendal's profilbilde
Å tro at Prittchard er middelmådig som Spurs-supporter er sjokkerende! Han har lenge vært et lite supertalent som brygger på noe stort - som Edwards gjør nå. Har fulgt litt med på Alex de siste tre årene, mye moro og harbarket kvalitet. Gleder meg til å se han slippe til - sikkert først i EL, så fra start i PL.

Vil trekke inn litt historie også. Sist England vant VM var etter sesongen Spurs vant ligaen... Mye god nostalgi i at tottenham satser på unge engelske talenter med en og annen argentiner i laget
Følgende bruker har takket deg: mka07, Knut

Alex Pritchard 5 år 4 uker ago #45756

• Guardiola
  • Guardiola's profilbilde
Mange såkalte supertalenter som aldri blir noe mer enn nettopp talenter. Bostock er vel et glimrende eksempel på akkurat det. Dos Santos et annet. Store talenter trenger eldre og bedre spillere i hverdagen de kan suge til seg læring fra, jeg er nesten i tvil om vi har noen verdensklassespillere bortsett fra Lloris...
Audere-est-Facere
Siste endring: 5 år 4 uker ago av Guardiola.

Alex Pritchard 5 år 4 uker ago #45761

• mka07
  • mka07's profilbilde
Det har du helt rett i, men vi har nu truffet på noen også. Modric og Bale er gode eksempler på det. Og akkurat nå har vi Kane som slo til i fjor. Etablerte verdensstjerner er det bare 1 av ja, Lloris. Så har vi kanskje Eriksen der, men han må nok opp ett nivå til før han er der.

Pritchard virker dog veldig spennende. Tror fort han kan ta plassen til Lamela/Townsend, uten at det er noe garanti for det såklart.

Alex Pritchard 5 år 4 uker ago #45766

• Guardiola
  • Guardiola's profilbilde
Enig i at Pritchard virker ganske spennende. Men for meg virker det også som at han mangler noe av det vi trenger mest, hurtighet. Kvikk, men ikke hurtig. Men han kan selvfølgelig bli en meget god spiller likevel.
Synes nesten synd på disse lovende unggutta våre som får så lite hjelp av de som skal dra lasset. Se på Bentaleb, kan nesten virke som han har fått for mye ansvar for tidlig.
Audere-est-Facere

Re:Alex Pritchard 5 år 4 uker ago #45768

• RH
  • RH's profilbilde
Lasse Kvam Sorgendal skrev:
Vil trekke inn litt historie også. Sist England vant VM var etter sesongen Spurs vant ligaen... Mye god nostalgi i at tottenham satser på unge engelske talenter med en og annen argentiner i laget

Du får nok sette deg på skolebenken er jeg redd. Spurs vant ligaen i 61. England vant VM i 66. ;)

Når det gjelder Pritchard, er det litt spesielt å hause han opp i skyene før han har vist noe som helst på A-laget. Talent er han utvilsomt, men det er mange som er det og aldri slår til. Det jeg imidlertid kan betrygge alle som har troen på ungguttene våre med, er at de kommer til å få masse spilletid hele gjengen.
Siste endring: 5 år 4 uker ago av RH.

Alex Pritchard 4 år 8 måneder ago #49784

• Gaute
  • Gaute's profilbilde
Noen som veit hva som skjer med denne karen? Hvor lenge er han ute med skaden?

Alex Pritchard 4 år 8 måneder ago #49785

• Brakar
  • Brakar's profilbilde
Pritch er tilbakei full trening, men har så vidt jeg kjenner til enda ikke blitt matchet på U21. Det er nok likevel ikke så lenge til han er tilbake i førstelagets kamptropp, om han da ikke blir lånt ut får å få kamptrening.
- One team in London -

Alex Pritchard 4 år 7 måneder ago #50139

• Brakar
  • Brakar's profilbilde
Sky Sports skrev:
Alex Pritchard is set to join Championship side Burnley on loan from Tottenham for the rest of the season, according to Sky sources.

The 22-year-old attacker recently recovered from a long-term ankle injury and has only played once for Spurs this season.

He returned to full training earlier this month and head coach Mauricio Pochettino had been keen to involve him in the first team.

But it has been decided he is likely to play more games at the Clarets as he continues his return to full fitness, and the deal is expected to go through on Monday.

www.skysports.com/football/news/11708/10...join-burnley-on-loan
- One team in London -

Alex Pritchard 4 år 7 måneder ago #50141

• RH
  • RH's profilbilde
Brakar skrev:
Sky Sports skrev:
Alex Pritchard is set to join Championship side Burnley on loan from Tottenham for the rest of the season, according to Sky sources.

The 22-year-old attacker recently recovered from a long-term ankle injury and has only played once for Spurs this season.

He returned to full training earlier this month and head coach Mauricio Pochettino had been keen to involve him in the first team.

But it has been decided he is likely to play more games at the Clarets as he continues his return to full fitness, and the deal is expected to go through on Monday.

www.skysports.com/football/news/11708/10...join-burnley-on-loan

Lurt. Så blir ikke sesongen hans helt borkastet. Burde gjøre det samme med Mason også, men han er vel ikke skadefri.
Siste endring: 4 år 7 måneder ago av RH.