Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: Alex Pritchard

Alex Pritchard 4 år 6 måneder ago #50146

• JohnWhite
  • JohnWhite's profilbilde
Forstår ikke helt sammenhengene her. Han snakkes om som en god spiller, har vist at han er god i Championship, og er 22 år.
Da høres dette litt rart ut for meg. Utlån til PL klubb eller håpe han får spilletid hos Spurs.

Skjønner jo at Championship er bedre enn ingenting, men da er han kanskje ikke helt det talentet jeg har fått inntrykk av.....?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Alex Pritchard 4 år 6 måneder ago #50157

• Brakar
  • Brakar's profilbilde
JohnWhite skrev:
Forstår ikke helt sammenhengene her. Han snakkes om som en god spiller, har vist at han er god i Championship, og er 22 år.
Da høres dette litt rart ut for meg. Utlån til PL klubb eller håpe han får spilletid hos Spurs.

Skjønner jo at Championship er bedre enn ingenting, men da er han kanskje ikke helt det talentet jeg har fått inntrykk av.....?

Gutten trenger kamptrening. Var ventet å få det store gjennombruddet denne sesongen, men skaden ødela og da kan det være lurt å bygge seg opp igjen et sted der han får spille.
- One team in London -

Alex Pritchard 4 år 6 måneder ago #50161

• HH
  • HH's profilbilde
Jeg liker Pritchard, men hvor mange 22-åringer går rett fra sykestua inn til spill i PL?

Sunderland stilte i siste kamp med Lens, Borini og Johnson bak Defoe. Tre spillere med 43 landskamper til sammen for Nederland, Italia og England. Tar man itillegg med i beregninga at klubber har en tendens til å ty til "sikre løsningen" når de kjemper for å unngå nedrykk så er det ikke så rart at Pritchard kanskje ikke er veldig ettertraktet enn så lenge.

Pritchard minner litt om Tom Carroll. Spjæling som fysisk sett har trengt litt mer tid enn f.eks Alli. Perfekt hvis han nå får 15-20 kamper så får vi se til sommeren hvor han står. Stilen tror jeg passer perfekt til Pochettino.

Alex Pritchard 4 år 6 måneder ago #50162

• Bjarne
  • Bjarne's profilbilde
Alex Pritchard will have a deadline-day medical at West Brom ahead of a proposed loan move, according to Sky sources.
AUDERE-EST-FACERE

Alex Pritchard 4 år 6 måneder ago #50164

• HH
  • HH's profilbilde
Bjarne skrev:
Alex Pritchard will have a deadline-day medical at West Brom ahead of a proposed loan move, according to Sky sources.

Høres litt ut som at vi prøver å presse Fulham. Hvorfor skulle vi låne ut Pritchard til en klubb som ikke vil selge Berahino til oss?

Hadde vært gull hvis Pritchard hadde fått spille i PL, men han er vel kanskje ikke en typisk Pulis-spiller? Riktignok er WBA muligens det laget med dårligst spillere på kant og bak spiss i hele ligaen. Slik sett ikke helt feil om han drar dit med tanke på muligheten for spilletid.

Alex Pritchard 4 år 6 måneder ago #50165

• Brakar
  • Brakar's profilbilde
Lyall Thomas ‏@SkySportsLyall
Sky sources: #WestBrom have made a late move for Alex Pritchard and he is going to have a medical there tomorrow. Would rather go Prem #THFC

Lyall Thomas ‏@SkySportsLyall
For clarity this is loan till end of season. Been allowed to choose which club out of #WBA, #Burnley, #Boro and #Brighton. More on #SSN now
- One team in London -

Alex Pritchard 4 år 6 måneder ago #50168

• Guardiola
  • Guardiola's profilbilde
Hørte mye lovord om denne spilleren, også her inne, før årets sesong. Litt forunderlig at han blir lånt ut straks han er spilleklar...
Audere-est-Facere

Alex Pritchard 4 år 6 måneder ago #50172

• OsvaldoArdiles
  • OsvaldoArdiles's profilbilde
Pat Murphy
BBC Radio 5 live
Posted at 09:52
"West Brom have signed Tottenham midfielder Alex Pritchard on loan until the end of the season. He's expected to go straight into the squad for tomorrow night 's home game against Swansea.

"Pritchard, who's 22, had a productive loan spell last season at Brentford being named in the PFA's Championship Team of the Year."
"He looks like a pint of Guinness" Paul Gascoine om Paul Ince etter han fikk hvit bandage rundt hodet etter en smell.
Følgende bruker har takket deg: Valencia

Alex Pritchard 4 år 6 måneder ago #50203

• cjmozart
  • cjmozart's profilbilde
Tøft at den nye Baggies-midtbanen består av Sandro og Pritchard :)

Alex Pritchard 4 år 4 måneder ago #52262

• Brakar
  • Brakar's profilbilde
Pritchard er degradert til WBA U21-troppen som møter Aston Villa U21 i dag. Snakk om nedtur for gutten som ble spådd å bli årets store Spurs-komet...
- One team in London -