Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: Alex Pritchard

Alex Pritchard 4 år 4 måneder ago #52263

• Dougie
  • Dougie's profilbilde
Det var synd. En kollega av meg er West Brom-fan. Han sier det er en generell misnøye blant West Brom-fansen over at Pritchard ikke har fått nok sjanser. Visstnok vist en del kvaliteter de savner i det West Brom-laget når han har fått sjansen, men blir litt for "luksusspiller" etter Pulis' smak. Så da kan man jo spørre seg hva som var vitsen med å låne ham ut til en trener som foretrekker vinger etter Milner-skolen.
"Soldado, oh oh oh, Soldado, oh oh oh, he came from sunny Spain, to train with Harry Kane"
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Alex Pritchard 4 år 4 måneder ago #52264

• HH
  • HH's profilbilde
Selvsagt vanskelig å stille krav til spilletid før man sender noen avgårde, men rimelig tydelig fra dag 1 at WBA ikke hadde store planer om å bruke han mye.

Trist. Burde gått til en klubb i The Championship hvor han har litt omdømme og hvor kvaliteten selvsagt er lavere. Rimelig bortkastet det som skjer nå.
Følgende bruker har takket deg: OsvaldoArdiles, erlands

Alex Pritchard 4 år 2 måneder ago #53659

• Hørry-Kane
  • Hørry-Kane's profilbilde
Leser flere rykter om at Alex er lagt ut for salg - prisen det er snakk om er 8mill pund.
Jeg mener vi ikke skal selge han - et stort talent som fortjener mer spilletid enn både Mason og Bentaleb.
Skaden hans har ødelagt mye for Alex. Etter mitt syn vil det være dumt å selge han...
He's one of our own,
He's one of our own,
Harry Kane,
He's one of our own ...
Følgende bruker har takket deg: erlands

Alex Pritchard 4 år 2 måneder ago #53661

• Guardiola
  • Guardiola's profilbilde
Tja, spillere som sliter benken på utlån hos lag som WBA bør vel ikke være noe hovedprioritet for oss. Får vi i nærheten av 100 mill er det bare å selge og gå videre til andre mer spennende spillere.
Audere-est-Facere

Alex Pritchard 4 år 2 måneder ago #53662

• HH
  • HH's profilbilde
Liker fyren, men 8mp? Gud hjelpe.

Spiller ikke i samme posisjon som Bentaleb og Mason så ser ikke helt hvordan det er relevant.

WBA var feil klubb med tanke på hvordan Pulis bestemte seg for å disponere laget. Veldig mye som tyder på at Pritchard har talent nok til å spille i en AM evt. "innover ving" rolle i PL - for riktig klubb. Har nok med seg til at jeg egentlig håper vi gir han sjansen, men får man 8m så kan jeg jo skjønne at man selger - spesielt ettersom det blir vanskelig å gi både Onomah og Pritchard nok spilletid.

Alex Pritchard 4 år 2 måneder ago #53664

• cjmozart
  • cjmozart's profilbilde
Når det gjelder benken i WBA var det jo fullstendig feil klubb å bli lånt ut til; ser for meg at han kunne få spilt mye kamper hos en 7-8 lag i PL. Samtidig er det fint å cashe inn for spillere som ikke blir brukt, og hvis Poch har indikert at han ikke trur Alex blir å finne på banen for han er 8M en ganske ok sum.

Alex Pritchard 4 år 2 måneder ago #53667

• HH
  • HH's profilbilde
cjmozart skrev:
Når det gjelder benken i WBA var det jo fullstendig feil klubb å bli lånt ut til; ser for meg at han kunne få spilt mye kamper hos en 7-8 lag i PL. Samtidig er det fint å cashe inn for spillere som ikke blir brukt, og hvis Poch har indikert at han ikke trur Alex blir å finne på banen for han er 8M en ganske ok sum.

Utrolig skuffende at vi ikke klarte å få mer ut av det lånet. Fatter ikke hva WBA tenkte heller. De flyttet heller sentrale midtbanespillere ut på kant isteden for å spille Pritchard. Så hva var poenget?

Alex Pritchard 4 år 2 måneder ago #53697

• John
  • John's profilbilde
Veldig skuffet jeg også over låneoppholdet. Har hatt klokketro på Alex i flere år etter hans storspill. Trodde årets sesong ville bli dey definitive gjennombruddet. Og det kunne det kanskje blitt uten skaden. Når det er sagt er Alex faktisk blitt 23 år, det er jo endel. "skikkelig Gode" spillere spiller fast før de er 23... Sånn er det bare. Ja, det finnes alltid et unntak, men tror vi alle er ganske enige. 8£ er en utrolig pris, får vi det er det bare å løpe i banken!!

Alex Pritchard 4 år 2 dager ago #54378

• Dougie
  • Dougie's profilbilde
Ryktes av flere at vi er enige med Brighton om Pritchard. Sum varierer, men noen melder inntil £8m (£4m+add ons).

Åpenbart at han skal shippes, så sannsynlig at det stemmer. Brighton virker fornuftig for Pritchard imo, med tanke på å få karrieren på rett kjøl igjen, og Pritchard virker fornuftig for Brighton med tanke på at han tidligere har vært veldig god i Championship. Litt rart at han ikke får sjansen til å vise seg fram skadefri, men hadde jo et mislykket låneopphold i WBA, og har tydeligvis ikke imponert Poch under oppkjøringen. Dét + at vi har en fire år yngre Onomah, som Poch åpenbart har mer tro på.
"Soldado, oh oh oh, Soldado, oh oh oh, he came from sunny Spain, to train with Harry Kane"
Siste endring: 4 år 2 dager ago av Dougie.

Alex Pritchard 4 år 2 dager ago #54379

• HH
  • HH's profilbilde
Forstår at vi har gått inn i en ny periode hva gjelder overgangssummer, men klarer ikke å la være å tenke at det der er en latterlig bra sum for oss.

Alltid trist når folk som viser litt talent ikke lykkes, men antar at han bare ikke er god nok. Uansett ikke plass for en å skal bruke lang tid på å spille seg varm hos oss.