Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: Fernando Llorente

Fernando Llorente 4 år 4 måneder ago #44224

• Brakar
  • Brakar's profilbilde
talkSPORT skrev:
Tottenham in fight with Athletic Bilbao over Juventus star

Bildet er skjult for gjester. Vennligst logg inn eller registrer deg for å se det.

Tottenham face competition in their pursuit of Fernando Llorente after Athletic Bilbao expressed an interest in the striker.

The Spaniard previously spent eight years with Bilbao before joining Juventus in 2013 on a free transfer.

However, the 30-year-old has been linked with a move away from Turin this summer as the Italian champions line up a bid for Paulo Dybala.

Tottenham had reportedly made an enquiry over the availability of Llorente as they look set to ship out Roberto Soldado and Emmanuel Adebayor.

But, according to El Correo, Spurs will face competition from Bilbao after they contacted Juventus over a deal for their former striker.

Coach Ernesto Valverde is said to be a huge fan of Llorente and has told the club's board that he is the man he wants to bolster the side's attacking options.

Les artikkelen på talksport.com/football/tottenham-fight-a...us-star-150527148348
- One team in London -
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Fernando Llorente 4 år 3 måneder ago #44645

• Brakar
  • Brakar's profilbilde
Express skrev:
Spanish World Cup winner rejects Liverpool for Tottenham move

JUVENTUS star Fernando Llorente is on the brink of joining Tottenham, according to reports.

Bildet er skjult for gjester. Vennligst logg inn eller registrer deg for å se det.

Fernando Llorente has been linked with a move to England

The striker is out of favour in Turin following the arrivals of Mario Mandzukic, Simone Zaza and Paulo Dybala, with Carlos Tevez quitting the club for a return to Boca Juniors.

Llorente was linked with a move to Rafa Benitez's Real Madrid, but Los Blancos are said to no longer be interested.

The ex-Athletic Bilbao man, who was part of Spain's World Cup-winning squad in 2010, has been attracting interest from both Liverpool and Tottenham.

And Italian newspaper Sport Mediaset claims that Spurs have won the race for Llorente's signature, with Mauricio Pochettino plotting to pair the giant alongside goal-hungry youngster Harry Kane next season.

Tottenham wrapped up a move for Atletico Madrid's Toby Alderweireld earlier today, but are facing a battle to hold on to goalkeeper Hugo Lloris.

The France international is a target for Manchester United, who could lose David De Gea to Real this summer.

Les artikkelen på express.co.uk
- One team in London -

Fernando Llorente 4 år 3 måneder ago #44646

• Brakar
  • Brakar's profilbilde
David Amoyal skrev:
Fernando Llorente to Tottenham: 40 percent

After being pursued by Arsenal two summers ago, Fernando Llorente could finally be on his way to the Premier League. After an excellent first season at Juventus, the Spanish striker eventually lost his starting job to Alvaro Morata and his prospects aren't getting any brighter.

Despite losing Tevez, Juventus has many options up front after acquiring Paulo Dybala and Mario Mandzukic, a player who has similar characteristics. Since the Serie A side signed the Spaniard on a free transfer from Athletic Bilbao, his sale would represent pure profit.

Llorente was close to a move to Monaco but the striker wasn't convinced. He has also been linked to Fenerbahce and a few Bundesliga clubs. His most recent suitor, and his most likely destination, is Tottenham. The London-based club is looking for a new central striker, and Llorente's style of play is well suited to England. Juventus could try to include Llorente in a package for Erik Lamela, a player they have liked for quite some time.

David works for Gianluca Di Marzio's website. He is also a frequent guest on the Beyond The Pitch and Soccer Morning podcasts.

Les hele artikkelen på espnfc.com
- One team in London -

Fernando Llorente 4 år 3 måneder ago #44648

• Shake
  • Shake's profilbilde
Dette håper jeg at ikke skjer. Lukter ny soldado lang vei. Oppskrytt og over the hill.

Vil heller ha en av: benteke, berhaino, austin, han unge Basel karen, remy, chicharito, mitrovic - for å holde meg til spillere vi har vært linket til.

Fernando Llorente 4 år 3 måneder ago #44649

• erlands
  • erlands's profilbilde
  • Gin'Sa'Tonic
Enig , antagelig ikke rett kjøp . Tror faktisk vi da kan få mer ut av Soldado pga
fotballforståelsen og tekniken hans, mye mye bedre enn Llorente sin, samt hans evne
til og slå stikkere og baller gjennom er bedre enn Llorente også .

Tror faktisk at om vi kjører Kane , Soldado, Adebayor i år og ikke foretar oss noe
så kan både Adeba og Soldado md tilitt og fullt fokus noe begge går ut i sommer og
sier dem har få til mye mer enn i fjor + 10 mål av begge tror jeg ikke er umulig,
om Kane kunne klart +20 da spå vært meget bra .

Eriksen,Lamela forventer og mer av også , og Towns og Chadli snakker jo stort om
kommende sesong selv så ambisjonene til gutta er abselutt til stede nå ..

Ut md Kaboul , Chiri nå og behold laget og inn md Pritchard , Carroll så kan dette
være meget meget spennende det .

Fernando Llorente 4 år 3 måneder ago #44650

• erlands
  • erlands's profilbilde
  • Gin'Sa'Tonic
Og kjøp C Austin også da så er vi der ....

Fernando Llorente 4 år 3 måneder ago #44652

• Shake
  • Shake's profilbilde
Så du tror soldado blir bra i Spurs neste år. Kan du fortelle hvorfor?
Sliter bigtime med å forstå hvorfor noen fremdeles har trua på han hos oss!
Er det de fremdeagende prestasjonene hans på slutten av sist sesong?
Er det hans 3 spillemål på 2 år?
Er det fordi han nå endelig etter 2 år er avklimatisert til PL?
Er det hans alder?
Er det fordi han i går vistnok skal ha best om å få dra?
Er det fordi han neste sesong kommer til å få så mye spilletid og tillit?

Du og folk med skille mellom å tro og å håpe.

I mitt hode er det absolutt ingen verdens ting som tyder på at det plutselig skal løsne for han.

m.youtube.com/watch?v=5AGKmHWmT8k Just sayin.

Ade har vel kommet med samme talen mange ganger - ikke la deg lure.
Siste endring: 4 år 3 måneder ago av Shake.

Fernando Llorente 4 år 3 måneder ago #44653

• cjmozart
  • cjmozart's profilbilde
For min del er det kun 1 ting som tilsier at Soldado skal ha en bedre sesong for oss i år, og det er hvis han får lov til å spille av Kane. Som en poacher som plukker nedfallsflukt uten press kan han fort skåre en del mål. Kane får veldig mye oppmerksomhet og det er noe en ekstra spiss kan utnytte.

Men jeg trur ikke Poch vil spille på den måten, og da trur jeg heller ikke Soldado vil vise oss no.
Følgende bruker har takket deg: erlands

Fernando Llorente 4 år 3 måneder ago #44654

• Shake
  • Shake's profilbilde
På en annen side kan mann argumentere med at det er så godt som umulig for han å ha en dårligere sesong. ;)

Fernando Llorente 4 år 3 måneder ago #44655

• erlands
  • erlands's profilbilde
  • Gin'Sa'Tonic
Haha , takk for svar Shake . ;)

Han har vært svak, meget svak, personlig mener jeg vi skal beholde Soldado
av følgende grunner :

- Overblikk, teknikk .

- Moral og innsats .

- Kommer til målsjanser hele tiden, skorer han
på 1/4 av dem kommende sesong har han 12-15 mål .

- Mye og gi til yngre i gruppa samt står på
100% og er inga egoist .

- Summen vi betalte var enorm, hans stat for Valencia,
Getafe og landslaget lige så , selge nå for halv pris
eller gi et siste forsøk da har 2 år igjen av kontrakten ??
Eventuelt selge neste sommer om ikke fungerer.
Han har erfaring samt kan helt klart forbedre
seg og 100% sikker på han kommer til og jobbe enormt
for nettopp det ..

Garantert Bullshit at Soldado har gått i media , måtte han
bli og blø videre for spurs, skulle han lykkes ville det
vært KONGE !

Så nå er jeg klar for haug md meld og kritikk her ,men SOLDADO
syntes jeg skal få bli i Spurs ! PUNKTUM

;)
Følgende bruker har takket deg: Øystein Svensen