Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: Fernando Llorente

Fernando Llorente 3 år 1 måned ago #62428

• Christian
  • Christian's profilbilde
HH skrev:
Hvis Janssen lånes ut slik at han evt. kan komme tilbake hvis han tilpasser seg England så er vel dette greit nok.

Vil definitivt skape litt kaos når vi slenger han inn på slutten av kampene.

Spørs hva de rekker da, siden Janssen spiller landskamp for Nederland.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Fernando Llorente 3 år 1 måned ago #62429

• Andreas
  • Andreas's profilbilde
Har trua på at dette kan bli bra. Ein annan type spiss en det vi har, som vi kan slenge innpå når vi stangar mot veggen. Også god nok til å pushe Kane, samt kanskje kan lære dei andre i klubben ett og anna. Han har jo vore ute ein vinterdag før denne mannen. Ein type signering eg har etterlyst ei stund.

Fernando Llorente 3 år 1 måned ago #62433

• HH
  • HH's profilbilde
Llorente vil aldri være i nærheten av å presse Kane.

Men han var overraskende god i fjor så han kan gi Kane litt mer planlagt hvile.

Fernando Llorente 3 år 1 måned ago #62435

• Andreas
  • Andreas's profilbilde
HH skrev:

Kane i storform har ingen press. Men om Kane fortsetter som han spelte mot Burnley, så er han det.

Fernando Llorente 3 år 1 måned ago #62436

• HH
  • HH's profilbilde
Andreas skrev:
HH skrev:

Kane i storform har ingen press. Men om Kane fortsetter som han spelte mot Burnley, så er han det.

Kane har alltid hatt slike kamper. Mer eller mindre alle har.

Og, selv om du ikke sier det, så har jeg 0 tro på at Kane har slike kamper fordi han ikke har nok press. Han er en av de spillerne jeg ikke bekymrer meg et sekund for at han alltid er så god som han kan være (men han kan ikke være i syk for 12 mnd i året heller - var enda dårligere for England i fjor sommer).

Fernando Llorente 3 år 1 måned ago #62440

• Andreas
  • Andreas's profilbilde
HH skrev:
Andreas skrev:
HH skrev:

Kane har alltid hatt slike kamper. Mer eller mindre alle har.

Og, selv om du ikke sier det, så har jeg 0 tro på at Kane har slike kamper fordi han ikke har nok press. Han er en av de spillerne jeg ikke bekymrer meg et sekund for at han alltid er så god som han kan være (men han kan ikke være i syk for 12 mnd i året heller - var enda dårligere for England i fjor sommer).

Det er mulig. Men alle har bra av å føle på litt konkurranse. Ja, Kane virkar som ein veldig godt motivert herremann. Men alltid bra å ha nokon som kan puste deg litt i nakken for vidare utvikling.
Uansett, deilig å få inn ein spelar med såpass med rutine. I og med at han har vist i Swans at han taklar nivået i PL er eg bombesikker på at dette er ei bra signering. Hadde vore meir bekymra om vi hadde signert han i fjord.

Fernando Llorente 3 år 1 måned ago #62451

• Bosgj
  • Bosgj's profilbilde
Bra signering dette. Viktig å ha i begge bokser siste 10 minutt.
Også en spiller Rose slipper å google!

Fernando Llorente 3 år 1 måned ago #62458

• Dougie
  • Dougie's profilbilde
Gir mer mening jo mer man tenker over det. Føler vi har manglet litt rollespillere. Janssen overraskende svak i duellspillet. Nå har vi en Trippier & co kan mate med innlegg, samt en som kan komme inn å gi juling på slutten. Fornøyd med å være backup/joker, og har tidligere vist at han kan score en del mål selv om han er det.
"Soldado, oh oh oh, Soldado, oh oh oh, he came from sunny Spain, to train with Harry Kane"

Fernando Llorente 3 år 1 måned ago #62460

• Slettet bruker
  • Slettet bruker's profilbilde
Dette er akkurat det vi trenger både på banen, benken og i garderoben. Har spillt for storlag og prestert på toppnivå. Llorrente er ingen diva når det kommer til klubbvalg men det overrasket meg veldig at han havnet i Swansea i første omgang. Har hatt litt tid på å få trent inn PL nivået nå og tror vi kjøper ham på er veldig gunstig tidspunkt. Mannen er nå en gang Basker og det tror jeg gjør litt med fighterinstinktet til en spiller. Tror han kommer til å puste både Kane og Janssen godt i nakken, nå har vi endelig en rutinert på topp også, en stund siden sist det. Forstår godt han valgte oss fremfor Chelsea. Velkommen skal du være.
Følgende bruker har takket deg: Arvid

Fernando Llorente 3 år 1 måned ago #62463

• Slettet bruker
  • Slettet bruker's profilbilde
Får draktnr 18