Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: Clinton Njie

Clinton Njie 5 år 2 måneder ago #45254

• Morten Brudal
  • Morten Brudal's profilbilde
Skeptisk til spisser fra den franske ligaen..
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Clinton Njie 5 år 2 måneder ago #45256

• Valencia
  • Valencia's profilbilde
Arilas fransk fotball "ekspert" sin mening: twitter.com/arilasos

Virker ikke i det hele tatt som en profil jeg ønsker meg til Tottenham for øyeblikket. Beklager, men disse uslepne diamantene har vi nok av.
Siste endring: 5 år 2 måneder ago av Valencia.

Clinton Njie 5 år 2 måneder ago #45270

• SuperBale
  • SuperBale's profilbilde
Bondegutten skrev:
Arilas fransk fotball "ekspert" sin mening: twitter.com/arilasos

Virker ikke i det hele tatt som en profil jeg ønsker meg til Tottenham for øyeblikket. Beklager, men disse uslepne diamantene har vi nok av.

Kan vel like godt begynne å rive av seg håret i frustrasjon over håpløse valg fremover på banen med en gang.
Townsend kloning, fysikk og fart uten hode. Sånne trenger vi mange av. Tipper noen var storfornøyd med salget i alle fall. Fortsetter å handle udugelige spillere som ikke kan benyttes på banen? Trodde vi gjorde nok personlige feil, her er en til som gjør bøtter å spann av de ser det ut til.
Siste endring: 5 år 2 måneder ago av SuperBale.

Clinton Njie 5 år 2 måneder ago #45286

• Brakar
  • Brakar's profilbilde

Bildet er skjult for gjester. Vennligst logg inn eller registrer deg for å se det.

Dette skal være bilde tatt av N'Jie på en fransk flyplass. Reisemål: London. (Fra: Twitter)
- One team in London -

Clinton Njie 5 år 2 måneder ago #45288

• HH
  • HH's profilbilde
Morten Brudal skrev:

Med tanke på at minst tre av de beste spissene som har spilt i England siden Premier League oppsto kommer fra den franske ligaen så vet jeg ikke om det er noe å bekymre seg for.

Clinton Njie 5 år 2 måneder ago #45294

• JohnWhite
  • JohnWhite's profilbilde
Dette var kjedelig lesing. Vi trenger ikke flere spillere som kanskje kan prestere!
På en annen side minner beskrivelsene kanskje litt om det som ble sagt om Henry da arse kjøpte fra Monaco ;)

Sånn som det er nå, med at vi igjen har kommet til sesongstart uten å kjøpe spillere, tror jeg at jeg ville vært fornøyed med Everton spillerne og en av Austin / Berahine. Dette er i det minste spillere som vi vet at kan prestere i PL.

Clinton Njie 5 år 2 måneder ago #45295

• OsvaldoArdiles
  • OsvaldoArdiles's profilbilde
Henry Hamarheim skrev:
Morten Brudal skrev:

Med tanke på at minst tre av de beste spissene som har spilt i England siden Premier League oppsto kommer fra den franske ligaen så vet jeg ikke om det er noe å bekymre seg for.

Adebayor, Mido og ...? ;)
"He looks like a pint of Guinness" Paul Gascoine om Paul Ince etter han fikk hvit bandage rundt hodet etter en smell.

Clinton Njie 5 år 2 måneder ago #45299

• HH
  • HH's profilbilde
OsvaldoArdiles skrev:
Henry Hamarheim skrev:
Morten Brudal skrev:

Haha :)

Men hvis det dårligste som kommer fra Frankrike er spillere som Adebayor og Mido sier jeg kjøp kjøp kjøp.

Clinton Njie 5 år 2 måneder ago #45302

• RH
  • RH's profilbilde
Vel, de to siste gangene vi har kjøpt franske midtbanespillere fra Ligue 1 (Capoue og Stambouli) har det blitt rimelig fiasko, så det er vel ingen ubetinget grunn til å hoppe i taket bare fordi N`jie er spiss. Jeg håper i det minste at vi har scoutet han over en lengre periode og at Poch virkelig ønsker han fordi han synes å passe inn i spillesystemet hans.

Samtidig blir jeg jo litt skeptisk når vi ikke får på plass en holdende/defensiv midtbanemann som er bedre enn de Poch foretrekker per i dag, nemlig Bentaleb, Mason og Dier. Midtbanespillere med høy arbeidskapasitet, ballvinneregenskaper og evne til å snu spille raskt med presise pasninger i lengderetningen kan da ikke være umulig å finne til en overkommelig sum. I den grad vi derimot venter på en som i tillegg har playmaker-egenskaper og stor kreativitet (typen Modric) er det langt færre å velge mellom selvfølgelig, men dette har jo ikke trioen nevnt ovenfor heller. Som vi vet er ofte ikke gresset grønnere, men at det ikke skal finnes oppgraderinger til dagens defensive midtbane for maks 15 millioner rundt om i Europa høres svært merkelig ut.
Følgende bruker har takket deg: Bearwolf

Clinton Njie 5 år 2 måneder ago #45305

• Gaute
  • Gaute's profilbilde
OsvaldoArdiles skrev:
Henry Hamarheim skrev:
Morten Brudal skrev:

Saha?