Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: Clinton Njie

Clinton Njie 5 år 2 måneder ago #45349

• mka07
  • mka07's profilbilde
Han har vel spilt veldig mye på kanten også. 7 assist og 7 mål fra kant er da ikke så ille. Uten at jeg har sett så mye på Lyon, så var nu hvertfall Lacazette spissen. Men har ingen anelse om formasjon som er brukt der.
Siste endring: 5 år 2 måneder ago av mka07.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Clinton Njie 5 år 2 måneder ago #45454

• SuperBale
  • SuperBale's profilbilde
mka07 skrev:
Han har vel spilt veldig mye på kanten også. 7 assist og 7 mål fra kant er da ikke så ille. Uten at jeg har sett så mye på Lyon, så var nu hvertfall Lacazette spissen. Men har ingen anelse om formasjon som er brukt der.

Stemmer det at fyren er blottet for spillerforståelse så er dette dødt kjøtt. Selges med tap om to sesonger blir mitt tips ut fra det jeg er i stand til å finne ut om han.
Han kan da ikke være dårligere en Townsend? Jeg river av meg litt hår for sikkerhets skyld så det ikke blir så mye å rive av når han kommer på banen...
7 mål på én sesong er da noe. Kan jo ikke annet en å håpe at han kan bli bra. Men det er som oftest håpløst å banke spillerforståelse inn i et hode som .....Men ett unntak er jo Ronaldo, så jeg lar meg gladelig overbevises om at dette er gull. Bare å sette igang Njie..

Clinton Njie 5 år 2 måneder ago #45523

• Bjarne
  • Bjarne's profilbilde
drakt nr 7
AUDERE-EST-FACERE
Følgende bruker har takket deg: OsvaldoArdiles, CWaddle, Øystein Svensen

Clinton Njie 5 år 2 måneder ago #45527

• OsvaldoArdiles
  • OsvaldoArdiles's profilbilde
Mye slakt å se før han i det hele tatt får vist seg fram. Merkelig....
"He looks like a pint of Guinness" Paul Gascoine om Paul Ince etter han fikk hvit bandage rundt hodet etter en smell.
Følgende bruker har takket deg: CWaddle, Knut, Øystein Svensen, Brakar

Clinton Njie 5 år 2 måneder ago #45538

• SuperBale
  • SuperBale's profilbilde
OsvaldoArdiles skrev:
Mye slakt å se før han i det hele tatt får vist seg fram. Merkelig....

Litt balansering av den lite gjennomtenkte halleluja stemningen som fort oppstår her inne ved spillerkjøp ;)
Følgende bruker har takket deg: RH

Clinton Njie 5 år 1 måned ago #46359

• Totenskinke
  • Totenskinke's profilbilde
mka07 skrev:

Lyon spiller vel 4-3-1-2 så dennes sesongen har han ikke spilt mye kant. Men har ikke oversikt over hvor han spiller på landslaget. Så syv mål på tretti kamper for en spiss høres ikke så imponerende ut, selv om han hadde en scoringsmaskin ved siden av seg på topp. Men uten at jeg har full oversikt så var han vel ikke fast på laget hele sesongen, byttet mye ut og inn, så det er vel ikke sikkert det er så altfor galt hvis man ser på hvor mange minutter han spilte forrige sesong.
Følgende bruker har takket deg: erlands

Clinton Njie 4 år 3 måneder ago #54259

• Brakar
  • Brakar's profilbilde

Bildet er skjult for gjester. Vennligst logg inn eller registrer deg for å se det.

Sport Witness skrev:
Franco Baldini involved in Tottenham transfer, as Pochettino and Mitchell try their best

French newspaper L’Equipe have a huge feature on Marseille in their Tuesday edition. The club grab the front page and the next three, and nestled in an article on page 4 is news that Clinton Njie doesn’t want to join the club.

The Tottenham player had been strongly linked with a Marseille move this week, but has decided against the change, wanting to give it another season at Spurs before throwing the towel in.

He must be pretty determined. L’Equipe say Njie’s wages wouldn’t have been too much of an issue for Marseille, meaning he can’t be paid a lot (relatively, of course), and Tottenham have even tried to convince the 22 year old to go.

L’Equipe explain that Mauricio Pochettino and Paul Mitchell spoke with Njie on Monday and explained he’d likely have fewer chances over the next season, that there’d be increased competition.

But no, Njie is clinging on to his Tottenham dream.

Interestingly, L’Equipe say Franco Baldini has been involved. The former Spurs man turned down a role at Marseille, but is happy to advise them and had pushed for the Njie switch.

Marseille haven’t given up on Njie, so this one could turn on its head yet.

sportwitness.co.uk/franco-baldini-involv...o-mitchell-try-best/
- One team in London -

Clinton Njie 4 år 3 måneder ago #54260

• JSU224
  • JSU224's profilbilde
Kan dette være riktig? Kaster vi fyren på hue og ræva ut etter èn jævla sesong i klubben? En ungutt? Med lang skade første året? Var skaden så ille at vi frykter det er "over" for gutten eller?

Kleint...ikke sånn jeg ønsker vi skal holde på.

Lån er seff noe annet...
Jon

..som savner Klinsmann :-)

Clinton Njie 4 år 3 måneder ago #54262

• Bjarne
  • Bjarne's profilbilde
L’Equipe skriver en del tull også da, men ikke bra hvis dette stemmer!
AUDERE-EST-FACERE

Clinton Njie 4 år 3 måneder ago #54263

• JSU224
  • JSU224's profilbilde
Jada..og er denne nye franske ungutten en åpenbaring, eksempelvis nye Messi etc, så er kanskje dette "byttet" forståelig. Ingen vil arrestere Levy og Poch hvis N'Koudou erobrer verden..men jeg er litt skeptisk til å avhende talenter så fort...kan fort gjøre at nye store talenter velger oss bort.
Jon

..som savner Klinsmann :-)