Feil
  • Å gi nytt navn feilet
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: Sesongkort

Sesongkort 2 år 5 måneder ago #60571

• Nozgorak
  • Nozgorak's profilbilde
"Thanks to the increase in capacity both at Wembley Stadium and our new stadium, we expect to be able to make up to 18,000 new Season Tickets available to eligible One Hotspur Bronze members.

One Hotspur Bronze members qualifying for an upgrade to a Season Ticket will be personally notified via email. Once this process is complete we will contact all remaining members with full details about other ticketing availability for the season at Wembley."

m.tottenhamhotspur.com/news/renewal-peri...cket-holders-020517/

Jeg regner med at det er flere med sesongkort på WHL blant oss, og mitt spørsmål er; jeg innehar pt 14000. plassen på sesongkortventelisten. Noe som burde bety ar jeg snart vil få et tilbud om sesongkort på Wembley. Er det slik at hvis jeg takker nei (for jeg vil aller helst ha sesongkort på Nye WHL), så mister jeg plassen min foran 2018/19-sesongen?

Burde jeg takk ja nå, og selge billettene til kampene jeg ikke skal reise over for å se? Jeg regner ikke med at samtlige kamper blir utsolgt på Wembley, og at jeg kanskje dermed ikke får solgt billettene?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sesongkort 2 år 4 måneder ago #61032

• Nozgorak
  • Nozgorak's profilbilde
Jeg har herved fått svar på eget spørsmål, da jeg i går fikk tilbud om å kjøpe sesongkort.

Jeg trenger ikke kjøpe nå, og beholder plassen i ventelisten når den nye stadion tas i bruk. Men hvem vet hvilken plass jeg ender opp med og hvor mange ytterligere år jeg må vente.

Så jeg velger å kjøpe nå. Hvor bør jeg sitte? Hvor skal den syngend "south stand" kjernen av hjemmefansen sitte på Wembley?
Siste endring: 2 år 4 måneder ago av Nozgorak.

Sesongkort 2 år 4 måneder ago #61033

• HH
  • HH's profilbilde
Har du vært på Wembley tidligere?

Sesongkort 2 år 4 måneder ago #61046

• Nozgorak
  • Nozgorak's profilbilde
Nei. Aldri.

Sesongkort 2 år 4 måneder ago #61107

• HH
  • HH's profilbilde
Kan være greit å tenke på at Wembley er "%#"%# i svingene.

Jeg hadde aldri orket å ha et sesongkort på Wembley i en sving. Men det har selvsagt med personlige preferanser å gjøre også.

Sesongkort 2 år 4 måneder ago #61109

• Thomas Skifjord Johansen
  • Thomas Skifjord Johansen's profilbilde
Nozgorak skrev:
Jeg har herved fått svar på eget spørsmål, da jeg i går fikk tilbud om å kjøpe sesongkort.

Jeg trenger ikke kjøpe nå, og beholder plassen i ventelisten når den nye stadion tas i bruk. Men hvem vet hvilken plass jeg ender opp med og hvor mange ytterligere år jeg må vente.

Så jeg velger å kjøpe nå. Hvor bør jeg sitte? Hvor skal den syngend "south stand" kjernen av hjemmefansen sitte på Wembley?

Flere av mine kompiser som hadde ST på South Lower har blitt flyttet til Area 131. De er av den typen som vil stå og synger hele kampen. Jeg er nr 22900 i køen. Så det er muligheter for ST om noen tusen ikke vil ha før meg. Da skal jeg definitivt prøve på samme seksjon.
--- To Dare Is To Do ---
Følgende bruker har takket deg: Nozgorak

Sesongkort 2 år 4 måneder ago #61120

• stanginn
  • stanginn's profilbilde
Vi er to som får kjøpt senior sesongkort. Det blir jo da rundt halv pris av adult. Det vi lurer på er om det vil gå greit å få solgt billettene videre via StubHub og om det da vil bli stilt krav om alder over 65 eller om andre også får kjøpt de?
Nice One Cyril

Sesongkort 2 år 4 måneder ago #61135

• OsvaldoArdiles
  • OsvaldoArdiles's profilbilde
StubHub blir borte neste sesong, men det vil være mulighet å selge plassen allikevel gjennom klubben. (Tror jeg)
www.thstofficial.com/thst-news/stubhub-stopped-thst-comment
"He looks like a pint of Guinness" Paul Gascoine om Paul Ince etter han fikk hvit bandage rundt hodet etter en smell.

Sesongkort 2 år 4 måneder ago #61136

• HH
  • HH's profilbilde
Synes StubHub fungerte bedre. Nå blir det førstemann til mølla som betyr at skal man ha en billett til en kamp man ikke hadde planer om å dra på er det F5 og en PC-skjerm som gjelder.

Ingen stor sak for meg, men personlig mener jeg StubHub er litt misforstått. Skulle noen tjene penger på å selge billetten sin videre så ser jeg ikke helt problemet, men skjønner jo at mange mener at "ekte fans" ikke gjør slikt.

Sesongkort 2 år 4 måneder ago #61138

• Knut
  • Knut's profilbilde
HH skrev:
Synes StubHub fungerte bedre. Nå blir det førstemann til mølla som betyr at skal man ha en billett til en kamp man ikke hadde planer om å dra på er det F5 og en PC-skjerm som gjelder.

Ingen stor sak for meg, men personlig mener jeg StubHub er litt misforstått. Skulle noen tjene penger på å selge billetten sin videre så ser jeg ikke helt problemet, men skjønner jo at mange mener at "ekte fans" ikke gjør slikt.

Enig i sistnevnte, dessuten var det makspris på Stubhub.

Jeg tipper endringene til neste sesongen er pga redsel for mange tomme seter som følge av at folk lister setene sine til alt for høy pris på Stubhub. Om det er klubben som nå administrerer "overskuddsseter" kan de i verste fall, for å sikre oppmøte i enkeltkamper, slenge de på "billigsalg" slik det ble gjort til EL-kampene i fjor.
-- The crest on the front of the shirt will always be bigger than any name on the back --