Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: Kampbilletter

Kampbilletter 3 år 2 måneder ago #35645

• Alexander
  • Alexander's profilbilde
Hei

Jeg og en kompis har pratet løst om å se Spurs - Chelsea 1. januar, noe som vil bli min første tur til WHL. Hvor er det best å kjøpe billetter og eventuelt hvor lang tid i forveien kan man kjøpe de? Er det en slags ordning gjennom den norske supportergruppen?

Håper på svar, hadde blitt satt pris på! :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Re:Re: Kampbilletter 3 år 2 måneder ago #35646

• Bjørnar Holmem
  • Bjørnar Holmem's profilbilde
  • Styremedlem i TV (medlemsservice / sekretær)
Medlemmar av TV kan kjøpe pakketurar med kampbillettar og hotellovernatting gjennom Ving. Dersom de vil kjøpe billettar separat, kan de melde dykk inn i One Hotspur og kjøpe gjennom klubben. Elles finst det plenty info om dette på sida, sjå t.d. reiseguiden eller les her i forumet.
...you know I can't smile without you...
Følgende bruker har takket deg: Alexander

Kampbilletter 3 år 2 måneder ago #35676

• Øyvind H
  • Øyvind H's profilbilde
Alexander skrev:
Hei

Jeg og en kompis har pratet løst om å se Spurs - Chelsea 1. januar, noe som vil bli min første tur til WHL. Hvor er det best å kjøpe billetter og eventuelt hvor lang tid i forveien kan man kjøpe de? Er det en slags ordning gjennom den norske supportergruppen?

Håper på svar, hadde blitt satt pris på! :)
Alle kamper legges ut på General sale (alle kan kjøpe). Billettene er dyre nok, om man ikke skal kjøpe et medlemskap i One Hotspur per person i tillegg. Du kan finne billetter til praktisk talt alle kampene på general sale, hvis du er klar det øyeblikket det salget starter. (Kalender ligger på Tottenham's hjemmeside).

Kampbilletter 2 år 10 måneder ago #38843

• Freddie
  • Freddie's profilbilde
Legges billetter ut ved midnatt på den datoen det står på hjemmesiden at billetter legges ut?

Eller er det et annet spesifikt tidspunkt på dagen som gjelder?

Kampbilletter 2 år 10 måneder ago #38844

• Thomas Skifjord Johansen
  • Thomas Skifjord Johansen's profilbilde
Freddie skrev:
Legges billetter ut ved midnatt på den datoen det står på hjemmesiden at billetter legges ut?

Eller er det et annet spesifikt tidspunkt på dagen som gjelder?

Nei. De legges ut 9.30am UK tid. Dvs kl 10.30 her i Norge.
--- To Dare Is To Do ---
Følgende bruker har takket deg: Freddie

Kampbilletter 2 år 8 måneder ago #41155

• Lars-Erik Strand
  • Lars-Erik Strand's profilbilde
Spørsmål: når billettene legges ut for general sale hvordan fungerer det? Er det bare å sette opp f.eks 3 billetter å kjøre på? Hvor mange billetter får en kjøpt på general sale?

Kampbilletter 2 år 8 måneder ago #41188

• Kristoffer
  • Kristoffer 's profilbilde
Hei
Dersom det er noen billetter igjen på general sale, så er det bare å kjøre på. Maks 6 billetter per medlem. Du må opprette konto før du kjøper. Det lønner seg også å være tidlig ute dagen de går på general sale, da billettene som regel forsvinner ganske fort. Det er selvfølgelig avhengig av hvilken motstander det er.

K

Kampbilletter 2 år 8 måneder ago #41736

• Nozgorak
  • Nozgorak's profilbilde
Jeg trenger svar på følgende:

Jeg skal kjøpe to billetter til Swansea-kampen, og den har gått til general sale. Jeg er bronzemedlem og har eget client number. Hun som skal være med er ingen av delene. Må hun ha eget client number og dermed registrere seg som medlem, eller kan begge billettene registreres på mitt kort (assign to client number) ?

Kampbilletter 2 år 8 måneder ago #41942

• Naefen
  • Naefen's profilbilde
Nozgorak skrev:
Jeg trenger svar på følgende:

Jeg skal kjøpe to billetter til Swansea-kampen, og den har gått til general sale. Jeg er bronzemedlem og har eget client number. Hun som skal være med er ingen av delene. Må hun ha eget client number og dermed registrere seg som medlem, eller kan begge billettene registreres på mitt kort (assign to client number) ?

Og i samme slengen... Som Lillywhite eller Bronze medlem, hvor mange biletter kan man egentlig kjøpe på sitt eget klientnummer? Altså på de datoene FØR general sale?

På forhånd takk:)

Kampbilletter 2 år 8 måneder ago #41953

• Nozgorak
  • Nozgorak's profilbilde
Naefen skrev:

Og i samme slengen... Som Lillywhite eller Bronze medlem, hvor mange biletter kan man egentlig kjøpe på sitt eget klientnummer? Altså på de datoene FØR general sale?

På forhånd takk:)

Bare en billett pr. medlemskort.