Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: Kampbilletter

Kampbilletter 3 år 4 måneder ago #62814

• Thomas Johansen
  • Thomas Johansen's profilbilde
HH skrev:
Øystein Svensen skrev:
Andreas Haugen skrev:
Er det noen som vet om, og eventuelt hvordan, man får tak i billetter til Dortmund vs Tottenham 21. november?

Søk om billett på Spurs nettside om du er medlem.

Antar det er sjanseløst hvis man ikke har sesongkort med rimelig mye poeng?

APOEL borte ble vel ST 257 LP. Madrid borte blir vel enda mer, selv med flere plasser. Må nok ha sesongkort med 300+ LP for å få billett blant spursfansen vil jeg tro
--- To Dare Is To Do ---
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Kampbilletter 3 år 4 måneder ago #62815

• Andreas Haugen
  • Andreas Haugen's profilbilde
Hm. Noen som har erfaring med ticketservice? De har hvertfall billetter, selv om det koster mye.

Kampbilletter 3 år 4 måneder ago #62816

• Thomas Johansen
Andreas Haugen skrev:
Hm. Noen som har erfaring med ticketservice? De har hvertfall billetter, selv om det koster mye.

Ingen anelse. Er så heldig å ha en gjeng med ST holders i England, så jeg får alltid fikset meg billetter til bortekamper. Blir Madrid borte på meg. Til de som skal på den kampen og ikke får bortebilletter, så leste jeg i dag at 2. oktober er det General Sale på denne kamen på RM hjemmesider.
Muligheter for billetter gjennom Dortmud bør jo også være mulig? Selv om man ikke kan skrike og hoie ved evt scoring.
--- To Dare Is To Do ---

Kampbilletter 3 år 3 måneder ago #62882

• Cypher
  • Cypher's profilbilde
Hei
Er nybegynner på dette. Sist gang æ så hjemmekamp var i1997 mot Bolton på WHL, da kjøpte vi billett på stadium men den tid er over for lengs. Vi er 3 par som planlegger tur til London i februar og har et ønske om å se Spurs - arsenal. Tenkte at sikreste måte å skaffe billett var å ta bronsje medlemskap for alle seks og kjøpe billetter 11 desember når bronsje medlemsskap får tilgang. Noen som har erfaring at dette sikrer billett? Kan man linke de andre sitt medlemsnummer på en klient så en kan kjøpe for alle 6?

Kampbilletter 3 år 3 måneder ago #62891

• Thomas Johansen
Cypher skrev:
Hei
Er nybegynner på dette. Sist gang æ så hjemmekamp var i1997 mot Bolton på WHL, da kjøpte vi billett på stadium men den tid er over for lengs. Vi er 3 par som planlegger tur til London i februar og har et ønske om å se Spurs - arsenal. Tenkte at sikreste måte å skaffe billett var å ta bronsje medlemskap for alle seks og kjøpe billetter 11 desember når bronsje medlemsskap får tilgang. Noen som har erfaring at dette sikrer billett? Kan man linke de andre sitt medlemsnummer på en klient så en kan kjøpe for alle 6?

Her åpnes det nok opp for full arena minus noen plasser for sikkerhet. la oss si ca 75 000 som det var mot Chelsea. 41 000 sesongkort. 34 000 billetter til bronze/lilywhite.
Tidligere kunne man kjøpe kjøpe til seg selv og 5 andre medlemmer når billettene ble lagt ut. Vet ikke om det er slik fortsatt. Men det skal nok holde hardt å få 6 stk ved siden av hverandre vil jeg tro. Bronze sikrer deg ikke billett. Det gir deg muligheten til å kjøpe før General Sale.
--- To Dare Is To Do ---

Kampbilletter 3 år 3 måneder ago #62892

• HH
  • HH's profilbilde
Vanlig medlemskap er nok.

Mulig dere bør melde dere inn nå. Mot Chelsea sperret de vel kjøp for nye medlemmer rett før kampen hvis jeg ikke husker feil? Dette for å unngå at Chelseafans kjøpte seg medlemskap.

Null stress å få billetter nå. Er du/dere online i det billettene legges ut så får dere enkelt billetter. Ikke kjøpt til ligakamper selv på Wembley så kan ikke uttale meg om dere får kjøpt samlett, men for CL-kampene ville det også vært null problem (i alle fall for de som kjøpte 3 kamper).

Kampbilletter 3 år 3 måneder ago #63006

• Blystakk
  • Blystakk's profilbilde
Noen som kan hjelpe med en billett til hjemmekampen mot Real Madrid 1.november?

Kampbilletter 3 år 2 måneder ago #63506

• Jan Arne Vestbø
  • Jan Arne Vestbø's profilbilde
Jeg vet det er små sjanser, men er det noen som har en billett til Arsenal borte 18/11 til salgs? I så fall er jeg veldig interessert. Jeg er i London den helgen uansett og det hadde vært moro med en bortekamp for første gang sammen med Spursfansen.

- Jan Arne

Kampbilletter 3 år 2 måneder ago #63598

• Tottenham super 7
  • Tottenham super 7's profilbilde
  • Spurs for life
Halloen,skal kjøpe 2 billetter til Apoel og stoke kampene...
Hvor er det greiest å bestille?(lyst på gode plasser)
Sett littpå stubhub,er det trykt og hvordan leveres billettene?
Så en hadde kjøpt der, å han skrev at han ikke fikk billettene
Come on you spurs!!!

Kampbilletter 3 år 2 måneder ago #63599

• Thomas Johansen
Tottenham super 7 skrev:
Halloen,skal kjøpe 2 billetter til Apoel og stoke kampene...
Hvor er det greiest å bestille?(lyst på gode plasser)
Sett littpå stubhub,er det trykt og hvordan leveres billettene?
Så en hadde kjøpt der, å han skrev at han ikke fikk billettene

Tottenham har sluttet å samarbeide med StubHub. Så glem Stubhub.
Begge disse går vel til General Sale, så billetter får du nok kjøpt på hjemmesiden. Der kan du velge de beste plassene ut fra hva som er ledig.
--- To Dare Is To Do ---