Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: Kampbilletter

Kampbilletter 1 år 3 måneder ago #68181

• Melon
  • Melon's profilbilde
Jeg trenger 4 billetter til Tottenham-Cardiff 6.10, 2 voksne og 2 barn. Hvor skaffer jeg det til best mulig pris? Helst langside.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Kampbilletter 11 måneder 1 uke ago #70561

• Lasse Sorgendal
  • Lasse Sorgendal's profilbilde
Hei! Trenger to billetter til Tottenham-Manchester Utd 13. januar 2019. Hvor er det best å bestille? Er medlem av Tottenhams venner, men synes det er dyrt med Ving-løsningen... Har sjekket Apollo også, uten at jeg kan si at det er så mye bedre.

Kampbilletter 11 måneder 1 uke ago #70564

• Presley
  • Presley's profilbilde
Vurdere en tur over for se kampen mot Burnley (15 desember).Vil helst ikke bruke ving eller apollo.
Wembely rommer 90000, er det ikke normalt ledige billetter, at jeg slipper å bruke reisebyrå?
Hvor er det best å bestille billetter og hvilke plasser anbefaler du?
Stolt bonus pappa og lykkelig gift 25 july 09

Spurs forever

People who drink light beer don't like the taste of beer; they just like to pee a lot

Kampbilletter 11 måneder 1 uke ago #70565

• Christian
  • Christian's profilbilde
Presley skrev:
Vurdere en tur over for se kampen mot Burnley (15 desember).Vil helst ikke bruke ving eller apollo.
Wembely rommer 90000, er det ikke normalt ledige billetter, at jeg slipper å bruke reisebyrå?
Hvor er det best å bestille billetter og hvilke plasser anbefaler du?

Vil tro at en kamp mot Burnley går til general sale, så vil vel neppe være noe problem å få kjøpt billetter direkte fra klubben.
Følgende bruker har takket deg: Presley

Kampbilletter 11 måneder 1 uke ago #70572

• Thomas Skifjord Johansen
  • Thomas Skifjord Johansen's profilbilde
Nå får vi kun selge 51 000 billetter til kampen mot Burnley. Vi har bare noen få kamper vi får full lokasjon. Og det ble vel slik at alle kampene ut 2018 etter chelsea, ble 51k maks. 40k sesongkort, xxxx antall one hotspur members. Ser ikke bort fra at denne da kan gå til restricted general. De få som er igjen.
--- To Dare Is To Do ---

Kampbilletter 4 måneder 1 uke ago #75452

• Nayim
  • Nayim's profilbilde
Noen som vet hvordan mulighetene er for å få tak i billett til første kamp som non-member. Eventuelt muligheten for flere ved siden av hverandre?
From the halfwayline

Kampbilletter 4 måneder 6 dager ago #75453

• Knut
  • Knut's profilbilde
Ved kjøp gjennom klubben så er det generelt vanskelig å få flere ved siden av hverandre. Det har etter flyttingen til ny stadion generelt vært vanskelig nok å få 2 ved siden av hverandre, selv om en har 2 OneHotspur+ medlemsskap. Min gjetning (og understreker at det er en gjetning) er at på tross av at det er ferietid i UK i de tider hvor kampen går at denne ikke går på general sale, og at man altså ikke får kjøpt som non-member.

Da står man igjen for muligheten å kjøpe fra sesongkortholdere som har flere seter ved siden av hverandre (sjekk den norske Facebook-gruppen for kjøp og salg av Tottenhambilletter) eller pakkebilletter gjennom f.eks. Ving.
-- The crest on the front of the shirt will always be bigger than any name on the back --

Kampbilletter 4 måneder 6 dager ago #75455

• Nayim
  • Nayim's profilbilde
Takk for svar!
From the halfwayline

Kampbilletter 4 måneder 2 dager ago #75466

• OsvaldoArdiles
  • OsvaldoArdiles's profilbilde
Registrerte meg for å bli OneHotspur+medlem, noen som har peiling på når de åpner for nye medlemmer?
"He looks like a pint of Guinness" Paul Gascoine om Paul Ince etter han fikk hvit bandage rundt hodet etter en smell.

Kampbilletter 2 måneder 2 uker ago #75967

• cjmozart
  • cjmozart's profilbilde
Mulig dette har blitt besvart flere ganger, men hva er fremgangsmåten for å få billetter til barn/andre som blir med på tur uten medlemskap.

FInnes det en måte å registrere personen på som ikke koster penger, eller må jeg registrere barnet på et medlemskap til £25 ?
Kan billetter overføres til alle typer medlemskap?