Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: Låne bort bronze/lillywhite medlemskap?

Låne bort bronze/lillywhite medlemskap? 2 år 3 måneder ago #66658

• Brakar
  • Brakar's profilbilde
Vet vi bare har kommet til april, og at terminlister for neste sesong enda er noen måneder unna, men har selvsagt voldsomt lyst til å ta med samboeren på åpningen av den nye stadion. Andre hjemmekamp (helg) på nye WHL vil heller ikke være noen dårlig trøstepremie. Dersom-atte, hvis-om-atte og så videre er det bare å sende PM en gang ut på sommeren. Jeg var først! :side: :evil:
- One team in London -
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Låne bort bronze/lillywhite medlemskap? 2 år 3 måneder ago #66665

• Øystein Svensen
  • Øystein Svensen's profilbilde
Nozgorak skrev:
Hei

Jeg trenger å låne to kort til kampen mot Watford. Billettene legges ut 6. mars. Vennligst send meg en e-post til vidar.eng (a) gmail.com hvis du kan hjelpe :)

Tenker jeg har sendtvdeg en melding på FB...
Brewers make wort, the yeast makes beer!

Låne bort bronze/lillywhite medlemskap? 2 år 2 måneder ago #66895

• Thomas Skifjord Johansen
  • Thomas Skifjord Johansen's profilbilde
Brakar skrev:
Vet vi bare har kommet til april, og at terminlister for neste sesong enda er noen måneder unna, men har selvsagt voldsomt lyst til å ta med samboeren på åpningen av den nye stadion. Andre hjemmekamp (helg) på nye WHL vil heller ikke være noen dårlig trøstepremie. Dersom-atte, hvis-om-atte og så videre er det bare å sende PM en gang ut på sommeren. Jeg var først! :side: :evil:

Tipper det vil koste et statsbudsjett. Og ikke Burkina Faso sitt. Men det er vel ca 20 000 billetter som skal legges ut for salg, så da har du en mulighet til face value. Dere bør nok være bronze/lilywhite. For denne kampen skipper folk sitt eget bryllup, vil jeg tro. (Jeg skipper en kompis sitt utdrikningslag om første hjemmekamp er 18 august)
--- To Dare Is To Do ---

Låne bort bronze/lillywhite medlemskap? 2 år 2 måneder ago #66897

• Brakar
  • Brakar's profilbilde
Thomas Skifjord Johansen skrev:
Tipper det vil koste et statsbudsjett. Og ikke Burkina Faso sitt. Men det er vel ca 20 000 billetter som skal legges ut for salg, så da har du en mulighet til face value. Dere bør nok være bronze/lilywhite. For denne kampen skipper folk sitt eget bryllup, vil jeg tro. (Jeg skipper en kompis sitt utdrikningslag om første hjemmekamp er 18 august)

Freidigheten lenge leve. B) Har vel et mer realistisk håp om kamp 2 eller kanskje 3. Apropos 18. august har det vel vært spekulert i at klubben ønsker å spille de første kampene borte, og at første hjemmekamp først blir etter landskamppausen 3. til 11. september.Gjette på lørdag 15. eller søndag 16. september?
- One team in London -

Låne bort bronze/lillywhite medlemskap? 2 år 2 måneder ago #66898

• Knut
  • Knut's profilbilde
Brakar skrev:
Apropos 18. august har det vel vært spekulert i at klubben ønsker å spille de første kampene borte, og at første hjemmekamp først blir etter landskamppausen 3. til 11. september.Gjette på lørdag 15. eller søndag 16. september?

Om jeg ikke husker helt feil var det vel hakket mer enn spekulasjoner. THST-referat?
-- The crest on the front of the shirt will always be bigger than any name on the back --

Låne bort bronze/lillywhite medlemskap? 2 år 2 måneder ago #66899

• HH
  • HH's profilbilde
Ja. Tror det er mer eller mindre spikret at de vi spiller noen kamper borte i starten av sesongen.

Låne bort bronze/lillywhite medlemskap? 2 år 4 uker ago #67921

• Nozgorak
  • Nozgorak's profilbilde
Jeg ønsker å låne (minst) tre bronzekort til kampen mot Liverpool i september.

Hvis jeg ikke får lånt tre bronzekort, så funker lilywhite også ;)

Låne bort bronze/lillywhite medlemskap? 2 år 4 uker ago #67924

• Brakar
  • Brakar's profilbilde
Brakar skrev:

Just sayin'..

Er det noen som er så uheldige at de ikke får brukt bronze/sesongkort til åpningskampen? Er ikke superoptimist, men to dare is to do... :side:
- One team in London -

Låne bort bronze/lillywhite medlemskap? 2 år 4 uker ago #67925

• Øystein Svensen
  • Øystein Svensen's profilbilde
Mitt ONE HOTSPUR + er ledig
Brewers make wort, the yeast makes beer!

Låne bort bronze/lillywhite medlemskap? 2 år 4 dager ago #68122

• Nozgorak
  • Nozgorak's profilbilde
Nozgorak skrev:
Jeg ønsker å låne (minst) tre bronzekort til kampen mot Liverpool i september.

Hvis jeg ikke får lånt tre bronzekort, så funker lilywhite også ;)

Jeg har nå fått lånt 3 One Hotspur+ medlemskort til Liverpoolkampen. Men jeg trenger å låne ett til. Dukket opp en Tottenhamfan som aldri har vært på kamp i London. Han må nesten få være med på denne kampen. Noen som ikke skal bruke kortet sitt, og kan låne det bort til meg?