Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: Youri Tielemans

Youri Tielemans 6 måneder 2 uker ago #74647

• HH
  • HH's profilbilde
Hvis Villa ikke rykker opp håper jeg Tielemans og Grealish kommer inn. Da har vi plutselig litt flere ballspillere enn bare Winks og hvis Sissoko kan fortsette sitt strålende spill så har vi en midtbane med bra bredde.

Samt at Eriksen (hvis han blir) og Alli i større grad kan brukes lengre frem i banen.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Youri Tielemans 6 måneder 2 uker ago #74649

• Dougie
  • Dougie's profilbilde
Spess hvis det siste der stemmer. Kunne selvfølgelig aldri sett for oss at han skulle bli god i PL så fort, men hva hadde vi egentlig å tape? Var vel en periode i januar hvor Winks var den eneste CMen som var fit, og vi kjenner jo skadehistorikken hans..

Håper vi henter han til sommeren. Minner litt om situasjonen med Toby (riktignok en del yngre). Avskilta i en storklubb, imponerer på utlån i PL og kan sannsynligvis hentes for et godt stykke under markedsverdien. Tror han fint kunne valgt oss fremfor United og pengene også.
"Soldado, oh oh oh, Soldado, oh oh oh, he came from sunny Spain, to train with Harry Kane"

Youri Tielemans 6 måneder 2 uker ago #74650

• HH
  • HH's profilbilde
Eneste logiske argumentet jeg kan se for at han ikke havnet hos oss i januar var at han var redd for å ende opp som Denis Suarez (før skaden).

Hvis vi derimot rotet det til av andre grunner får jeg bruke favorittordet til mange her inne SKANDALE.
Siste endring: 6 måneder 2 uker ago av HH.

Youri Tielemans 6 måneder 2 uker ago #74653

• Tstone
  • Tstone's profilbilde
Mener å huske at Monaco ønsket Adrien Silva andre veien, og at det var derfor Leicester fikk Tielemans. Hvis de virkelig ønsket Silva hadde vel ikke Levy så mye å tilby. Hvis Tielemans kommer i sommer for en pris som ikke er helt hinsides er det jo egentlig greit, Leicester tok all risikoen ved å henta han til ligaen, når man ser at han fungerer i PL kan han bli henta permanent

Youri Tielemans 6 måneder 2 uker ago #74654

• HH
  • HH's profilbilde
Godt poeng. Kunne ha vært noe der.

Sett Leicester litt pga Tielemans i vår. Skal ikke påstå at han bare er for god for Leicester, men liten tvil om at han har tatt PL kjapt. Og skulle han ta enda et steg vil han fort være blant de beste midtbanespillerne i PL.

Stilmessig tror jeg faktisk Grealish passer bedre.

Youri Tielemans 5 måneder 1 uke ago #75376

• Tstone
  • Tstone's profilbilde
tbrfootball.com/midfielder-flattered-by-...-tottenham-interest/

Bare et oppslag i en eller annen nettavis, men Tielemans for 40m£ hadde vært en god deal i dagens marked. Bare å slå til!

Youri Tielemans 5 måneder 1 uke ago #75377

• Dougie
  • Dougie's profilbilde
Nå virker det jo veldig som det er Lo Celso som er hovedprioritet av den spillertypen, men jeg ville kanskje foretrukket Tielemans. Iallefall når han ryktes å være ca 20 mill billigere. Han er dessuten PL-proven. Jeg synes riktignok det er litt oppskrytt, er du god nok tar du nivået, men likevel en viss trygghet.
"Soldado, oh oh oh, Soldado, oh oh oh, he came from sunny Spain, to train with Harry Kane"

Youri Tielemans 5 måneder 1 uke ago #75378

• HH
  • HH's profilbilde
Skal ikke skryte på meg voldsomt mye kunnskap om spesielt Lo Celso, men for meg er han Eriksen og Tielemans er Winks.

Så for meg kunne man godt kjøpt begge. Spesielt hvis N’Dombele ikke går.

Youri Tielemans 4 måneder 1 uke ago #75655

• spurs_90
  • spurs_90's profilbilde
Klar for Leicester.

Youri Tielemans 4 måneder 1 uke ago #75656

• HH
  • HH's profilbilde
Ganske klart at vi aldri var særlig interesserte her.

Helt OK for meg ettersom N´Dombele kom. Om Ceballos evt. er verdt like mye penger som Tielemans får tiden vise.