Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: Malcom

Malcom 5 måneder 10 timer ago #64822

• HH
  • HH's profilbilde
Jobber med en brasilianer og har jobbet med flere tidligere. Litt diverse hva de kan av spansk ut fra min erfaring. Men de plukker det raskt opp.

Uansett ikke det viktigste. Kjenner ikke Malcom noe særlig, men en spiller fans fra større klubber enn Tottenham sikler på. Det gjorde man med Renato Sanches etc også så det trenger ikke bety så mye, men uansett et tegn på at vår attraktivitet er kraftig på vei opp (skulle han velge oss).
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Malcom 5 måneder 8 timer ago #64823

• Andreas
  • Andreas's profilbilde
Braziliansk-portugisisk er veldig lett når du kan spansk, Og det er det samme andre vegen. Eg forstår Brazilianarar utan problem, men slit med Portugisarar.

Malcom 4 måneder 4 uker ago #64918

• Per Arne
  • Per Arne's profilbilde
  • coys
Denne overgangen blir det nok ikke noe av. Nyansatte Poyet var ganske tydelig på at han ikke blir solgt i pressekonferansen i dag. Virker heller ikke som Maicob er typen til å presse en overgang igjennom. Tviler på vi står øverst på lista hans uansett. Vi betaler ikke de store lønningene.
26 - King

Malcom 4 måneder 4 uker ago #64919

• Tottenthom
  • Tottenthom's profilbilde
  • MP the man who takes us to the top
Per Arne skrev:
Denne overgangen blir det nok ikke noe av. Nyansatte Poyet var ganske tydelig på at han ikke blir solgt i pressekonferansen i dag. Virker heller ikke som Maicob er typen til å presse en overgang igjennom. Tviler på vi står øverst på lista hans uansett. Vi betaler ikke de store lønningene.

vel, om man følger disse ryktene ekstra nøye, så var det flere troverdige kilder som meldte at han ville til oss, og at vi kjøper i januar,men låner tilbake for resten av sesongen.da gir dagens rykter mye mening
New stadium,new manager,lots of talentet lads. We have a great future in front of us

Malcom 4 måneder 3 uker ago #65146

• Guardiola
  • Guardiola's profilbilde
Uten at jeg har inngående kjennskap verken til Moura eller Malcom, har jeg mest troen på sistnevnte. Hvorfor skal ikke vi kunne kjøpe en spiller fra Bordeaux dersom vi vil?
Audere-est-Facere

Malcom 4 måneder 2 uker ago #65178

• Brakar
  • Brakar's profilbilde
Guardiola skrev:
Uten at jeg har inngående kjennskap verken til Moura eller Malcom, har jeg mest troen på sistnevnte. Hvorfor skal ikke vi kunne kjøpe en spiller fra Bordeaux dersom vi vil?

"We are always in the market in a different reality from these type of clubs (ManUtd), still. When we signed Son, it was at the end of the transfer window, you know. We tried from the beginning. First of all he said no. Then at the end, because he struggled to play, and was upset with the manager, they opened the door and we signed him. And they signed Chicharito, remember.

Because it was an opportunity. Understand the difference. Llorente was an opportunity at the last day of the transfer market."

Det er vel så enkelt som at dersom enten klubb eller spiller ikke vil, kan vi ikke tvinge gjennom noen overgang. Vi er heller ikke villige til å betale "silly money" for å trumfe gjennom en slik overgang.

"Maybe one day we arrive in the same reality," said the Spurs boss.

Sitatene er forøvrig hentet fra:
www.football.london/tottenham-hotspur-fc...ung-min-son-14226993
- One team in London -
Følgende bruker har takket deg: Knut

Malcom 4 måneder 2 uker ago #65179

• Guardiola
Skjønner alt det der. Men om vi ønsker å kjøpe en spiller fra Bordeaux blir det litt det samme som da Real Madrid ønsket å kjøpe Bale og Modric. Styrkeforholdet, attraktiviteten til klubb og liga og de økonomiske musklene tilsier at vi bør kunne hente hvem vi vil fra så underlegne klubber - så sant ingen større fisker enn oss er inne i bildet. Selvsagt er det opp til selgende klubb, men før eller siden må de gi etter for spillerens ønsker. Det vet vi alt om.

Men at det koster å kjøpe toppspillerne, der er der ingen tvil om. Du nevnte Llorente. Det er vel et godt eksempel på at panikkjøp på DLD også har sin pris.
Audere-est-Facere
Siste endring: 4 måneder 2 uker ago av Guardiola.

Malcom 4 måneder 2 uker ago #65180

• HH
  • HH's profilbilde
Vel. I så fall er du i mindretall her inne blant de som er mest aktive på slutten og rett etter vinduer.

Hva betyr størrelse hvis klubben ikke vil selge?

Å kalle Llorente et panikkjøp er er tegn på at du ikke helt forstår forøvrig. At en mulighet oppstro er på mange måter det motsatte av panikk.
Siste endring: 4 måneder 2 uker ago av HH.

Malcom 4 måneder 2 uker ago #65182

• Guardiola
HH skrev:
Vel. I så fall er du i mindretall her inne blant de som er mest aktive på slutten og rett etter vinduer.

Hva betyr størrelse hvis klubben ikke vil selge?

Å kalle Llorente et panikkjøp er er tegn på at du ikke helt forstår forøvrig. At en mulighet oppstro er på mange måter det motsatte av panikk.

Det første der skjønte jeg ingenting av. Hva mener du?

Som jeg skrev i forrige innlegg så hjelper det ikke at klubben ikke vil selge. De blir tvunget til det likevel etterhvert så lenge spilleren selv ønsker å flytte på seg.

At en mulighet oppstår betyr ikke at man må ta den. Llorente er ingen spiller ala van der Vaart fra RM som man bare må slå til på når sjansen byr seg. Men fort å gjøre noe overilt når man står tomhent på DLD og en "sjanse" byr seg.

Nå signer vi ikke Malcom i dette vinduet. Ikke verdens undergang det. Men er han så god som folk sier så ryker han til sommeren, om Bordeaux vil eller ei.
Audere-est-Facere
Siste endring: 4 måneder 2 uker ago av Guardiola.

Malcom 4 måneder 2 uker ago #65257

• Brakar
  • Brakar's profilbilde
Guardiola skrev:
Du nevnte Llorente.

Veldig smigrende, men kan avkrefte at jeg er Pochettino... B)
- One team in London -