Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: Malcom

Malcom 7 måneder 3 uker ago #65258

• HH
  • HH's profilbilde
Guardiola skrev:
HH skrev:
Vel. I så fall er du i mindretall her inne blant de som er mest aktive på slutten og rett etter vinduer.

Hva betyr størrelse hvis klubben ikke vil selge?

Å kalle Llorente et panikkjøp er er tegn på at du ikke helt forstår forøvrig. At en mulighet oppstro er på mange måter det motsatte av panikk.

Det første der skjønte jeg ingenting av. Hva mener du?

Som jeg skrev i forrige innlegg så hjelper det ikke at klubben ikke vil selge. De blir tvunget til det likevel etterhvert så lenge spilleren selv ønsker å flytte på seg.

At en mulighet oppstår betyr ikke at man må ta den. Llorente er ingen spiller ala van der Vaart fra RM som man bare må slå til på når sjansen byr seg. Men fort å gjøre noe overilt når man står tomhent på DLD og en "sjanse" byr seg.

Nå signer vi ikke Malcom i dette vinduet. Ikke verdens undergang det. Men er han så god som folk sier så ryker han til sommeren, om Bordeaux vil eller ei.

Hvis du "skjønner alt det der". Veldig veldig mange gjør tydeligvis ikke det.

Du får si det til Chelsea som ville ha Modric. Eller Utd som ville ha Bale. Malcom blir solgt hvis han fortsetter slik han nå holder på, men det betyr ikke at han må selges til Tottenham i januar 2018. Ref Coutinho sommeren 2017.

Llorente har vist seg å være et feilkjøp - det er ikke det samme som et panikkjøp. Han sto sannsynligvis på ei liste over spillere man kunne tenke seg - på samme måte som VDV (og en haug med andre spillere vi aldri kjøpte). Hva som så forandret seg den sommeren som gjorde at han til slutt ble kjøpt aner jeg ikke. Mulig vi prøvde på noen andre som ikke gikk - da er det ikke panikk at man har en Plan B. På samme måte som Moura nok var Plan B. Eller Lennon den gang SWP ble for dyr osv.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.