Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: Benjamin Pavard

Benjamin Pavard 11 måneder 2 dager ago #71805

• HH
  • HH's profilbilde
Jeg tror Pavard kunne passet veldig bra i en bakre 3-er, men ikke verdt å bruke så mye penger på en lagdel hvor vi har mye bra allerede.

At han kan spille høyreback er som nevnt ikke spesielt viktig for oss for øyeblikket. Ikke akkurat imponert over backspillet hans for Frankrike heller.

Jeg har mer eller mindre gitt opp Eriksen, men tror faktisk Alderweireld kanskje kan overtales. Eriksen vil få glimrende tilbud andre steder - ikke sikker på at Alderweireld får tilbud fra større klubber. Utd kan selvsagt gi han mer penger, men hvis Solskjær får dagens stoppere til å fungere....

Vi var igjen for sent ute med Pavard.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Benjamin Pavard 11 måneder 1 dag ago #71817

• Bosgj
  • Bosgj's profilbilde
Eriksen skriver ny kontrakt. Slutt å mal fanden på veggen HH. Hvorfor skulle han ikke?

Benjamin Pavard 11 måneder 1 dag ago #71820

• HH
  • HH's profilbilde
Ja - historien er full av spillere som heller spiller for Tottenham enn Real Madrid.

Benjamin Pavard 11 måneder 1 dag ago #71822

• Dougie
  • Dougie's profilbilde
Pavard funker kanskje som hb for folk som Simeone og Deschamps, men neppe for Pochettino. Hadde vært en ideell erstatter for Toby, men dessverre ble det for sent. Tipper vi kanskje hadde prøvd oss ifjor sommer hvis Toby hadde blitt solgt.
"Soldado, oh oh oh, Soldado, oh oh oh, he came from sunny Spain, to train with Harry Kane"
  • Side:
  • 1
  • 2