Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: Tanguy Ndombele

Tanguy Ndombele 2 måneder 2 uker ago #67778

• Brakar
  • Brakar's profilbilde
onefootball skrev:
Manchester City and Tottenham eye Lyon’s rising star

Several top European clubs have Tanguy Ndombele in their radar, among them Premier League side’s Manchester City and Tottenham.

Ndombele had a breakthrough season recently with Lyon in his loan spell from Amiens SC. Lyon is expected to pay the €8 million option for the midfielder.

According to Paris United, source that specializes on transfers, Pep Guardiola’s side have joined clubs interested in him.

However, the two clubs that have supposedly started negotiations with Lyon, are Spurs and Juventus. And Manchester United is also expected to make a move.

This isn’t the first time the defensive midfielder is linked with Manchester City. Back in March, Goal journalist Sam Lee reported the club’s interest on him.

Ndombele is seen as one of the potential players to replace veteran Fernandinho. But signing the promising French footballer won’t be easy, with Tottenham already in talks and United in the mix as well.

en.onefootball.com/manchester-city-and-t...e-lyons-rising-star/
- One team in London -
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Tanguy Ndombele 2 måneder 2 uker ago #67785

• Dougie
  • Dougie's profilbilde
Ingen fullverdig sommer uten et N’rykte.
"Soldado, oh oh oh, Soldado, oh oh oh, he came from sunny Spain, to train with Harry Kane"
Følgende bruker har takket deg: OsvaldoArdiles, KristianW

Tanguy Ndombele 2 måneder 2 uker ago #67786

• Pride_Of_London
  • Pride_Of_London's profilbilde
Dougie skrev:
Ingen fullverdig sommer uten et N’rykte.
Begynner å bli litt morsomt. Er det ikke alle gode ting er tre det heter. De to første har i hvert fall ikke slått til.

Tanguy Ndombele 2 måneder 2 uker ago #67787

• Dougie
  • Dougie's profilbilde
Virker jo som en spennende spiller, så er ikke fremmed. Men håper ikke han blir «den» spilleren som skal inn for å heve midtbanen vår.
"Soldado, oh oh oh, Soldado, oh oh oh, he came from sunny Spain, to train with Harry Kane"
Siste endring: 2 måneder 2 uker ago av Dougie.

Tanguy Ndombele 2 måneder 2 uker ago #67788

• HH
  • HH's profilbilde
Jeg bryr meg veldig lite om hvor "fancy" en spiller er før vi kjøper han. De som "alle" vil ha blir stort sett alltid latterlig dyre. En liten digresjon, men derfor jeg blir litt oppgitt over når det sies at vi skal bruke 100m denne sommeren. Skal vi gå glipp av den neste Kante fordi vi har råd til å kjøpe dyrere? Det er fint å ha penger tilgjengelige for den dagen man finner noen man virkelig vil ha - og som er dyre (de Ligt f.eks), men ellers kan det også føre til at man lurer seg selv litt - at man ikke er like smart som var tidligere fordi man plutselig har råd til å kjøpe dyrere navn (Arsenal stjerneeksemplet selvsagt - blir bare dårligere desto dyrere de handler).

Jeg vil ha noen som kan slå ei !%%"! pasning.

Skulle både Dembele og Wanyama forsvinne trenger vi minst to nye inn. Da kan Ndombele gjerne være en av de for meg - selv om jeg aldri har sett han spille.

Tanguy Ndombele 2 måneder 2 uker ago #67790

• Tottenthom
  • Tottenthom's profilbilde
  • MP the man who takes us to the top
man ser på våre beste spillere at det slett ikke er høy pris som fungerer, alle er vel enige om at kane,eriksen og alli er våre viktigste med lloris bak.
prisene her er jo latterlige i forhold til dagens priser, men det innebærer risiko. salah og kante med kane, ja der er det ikke mye penger brukt til sammen
alli er blant tidenes heftigste talent oppå der. husker ikke helt hva eriksen kosta, men ikke mye i forhold til hva han er verdt.
håper vi tar noen sjanser som kan slå til, samt en kanon signering som får stallen til å se perfekt ut
New stadium,new manager,lots of talentet lads. We have a great future in front of us
Siste endring: 2 måneder 2 uker ago av Tottenthom.

Tanguy Ndombele 2 måneder 1 uke ago #67797

• Brakar
  • Brakar's profilbilde
Tanguy Ndombele scouting-rapport fra Cartilage Free Captain:
cartilagefreecaptain.sbnation.com/2018/6...placement-spurs-lyon
- One team in London -

Tanguy Ndombele 2 måneder 1 uke ago #67817

• Dougie
  • Dougie's profilbilde
Ikke helt lett å bli klok på det med klausuler. De fremstiller det jo som om alt er i Lyons hender her, men spillere har vel en mulighet til å si nei selv om klubben aktiverer en opsjon? Isåfall kan vel Ndombele bare si nei til Lyon og vi kan hente han fra Amiens for en langt billigere penge enn hva tilfelle ville vært med Lyon.

Mulig det foreligger en førkontrakt mellom Nbombele og Lyon som forutsetter at opsjonen blir aktivert, det er vel kanskje mulig å gjennomføre. Isåfall vil jo selvsagt Lyon hente han.