Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: Jack Grealish

Jack Grealish 2 uker 2 dager ago #67779

• Brakar
  • Brakar's profilbilde
Daily Express skrev:
Transfer news: Tottenham and West Ham poised to fight for Aston Villa star Jack Grealish

WEST HAM are plotting an audacious move for Aston Villa star Jack Grealish.

The Hammers have held preliminary talks with Villa but have been initially put off by the £40million price-tag.

Tottenham are keen but they too don't want to stump up the huge fee that Villa, who lost in the Championship play-off final, are looking for.

But both clubs are watching the situation closely and they will reopen talks with Villa if they drop their lofty demands.

Chinese owner Tony Xia has sanctioned the sale of 22-year-old Grealish to balance the books at Villa Park.

Villa were beaten 1-0 by Fulham last Saturday and Xia is looking at his options with Villa going into the last year of their parachute payments, following their relegation from the top flight two years ago.

He may even be willing to sell the club, which he values at £100m.

The sale of former England Under-21 international Grealish would boost the club's finances but hinder their hopes of promotion next season.

Grealish has two years left on his current deal at the club.

www.express.co.uk/sport/football/968410/...a-West-Ham-Tottenham
- One team in London -
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
Følgende bruker har takket deg: OsvaldoArdiles

Jack Grealish 1 uke 20 timer ago #67889

• Brakar
  • Brakar's profilbilde
Talking Point: Jack Grealish Could Be A Daniel Levy Masterstroke

As the transfer window opens and the rumour mill begins to churn, we can sometimes be guilty of getting carried away with things. With suggestions that Spurs will go big in the transfer market and look to add a marquee name or two, the news that Daniel Levy is eyeing a cut-price deal for Aston Villa’s Jack Grealish felt like a bit of a damp squib. After talk of Martial, Zaha, or perhaps even (whisper it) Bale, the idea that our most significant lead might be a player from a Championship side that didn’t even manage promotion all felt a bit, well, meh. But, always one to give things a chance, I took a look at the Birmingham man’s numbers, and rapidly found myself feeling rather more optimistic.

(...)

Les hele artikkelen på:
thespursscout.wordpress.com/2018/06/12/t...l-levy-masterstroke/
- One team in London -

Jack Grealish 1 uke 19 timer ago #67890

• Dougie
  • Dougie's profilbilde
På generelt grunnlag stiller jeg meg positiv til alle spillere vi henter (når de kommer), og man kan jo bare håpe (hvis vi henter han) at Poch kan gjøre underverker med Grealish. Men det er ikke akkurat en signering som fremkaller gåsehud. Ikke noe must for min del at vi henter marquee-spillere, men langt fra overbevist av det jeg har sett av Grealish. Slår meg litt som et impulskjøp av Levy.

Edit: Hvis vi får han til samme prisen som vi evt selger Sissoko, er det selvfølgelig en helt decent erstatter. Engelsk (viktig mtp CL-troppen), åpenbart en bedre pasningsfot, og mye yngre (bra mtp utvikling/evt videresalg).
"Soldado, oh oh oh, Soldado, oh oh oh, he came from sunny Spain, to train with Harry Kane"
Siste endring: 1 uke 19 timer ago av Dougie.
Følgende bruker har takket deg: OsvaldoArdiles

Jack Grealish 1 uke 18 timer ago #67892

• Brakar
  • Brakar's profilbilde
Jeg husker Grealish først og fremst for de famøse fyllebildene fra sommeren 2015, men får jo tro at han har blitt voksen.

Jeg er absolutt positiv til potensialet han representerer, og tror han vil være en god signering. Ikke som en fast spiller i førsteelleveren, i hvertfall ikke i første omgang, men som en som vil styrke bredden i troppen og kan komme inn og gjøre en god jobb som innbytter eller ved skader.

Pluss også for at han er engelsk (CL-tropp) og svært sannsynlig kan videreselges med fortjeneste, selv om han eventuelt ikke skulle få ut potensialet sitt.
- One team in London -

Jack Grealish 1 uke 16 timer ago #67894

• Dougie
  • Dougie's profilbilde
Brakar skrev:
Jeg husker Grealish først og fremst for de famøse fyllebildene fra sommeren 2015, men får jo tro at han har blitt voksen.

Jeg er absolutt positiv til potensialet han representerer, og tror han vil være en god signering. Ikke som en fast spiller i førsteelleveren, i hvertfall ikke i første omgang, men som en som vil styrke bredden i troppen og kan komme inn og gjøre en god jobb som innbytter eller ved skader.

Pluss også for at han er engelsk (CL-tropp) og svært sannsynlig kan videreselges med fortjeneste, selv om han eventuelt ikke skulle få ut potensialet sitt.
Blir egentlig mer og mer positiv jo mer jeg tenker på det, gitt at han erstatter Sissoko. Forbinder han også litt med de bildene, og et generelt litt frynsete rykte, men skal visstnok ha blitt "voksen". Husker han fra tiden i PL med ganske høyt toppnivå, men veldig av og på. Det er jo forsåvidt positivt da stabilitet gjerne kommer med alderen. Gitt at han faktisk ligger nærmere toppnivået enn bunnivået da. Han har jo selv uttalt at Steve Bruce har utviklet han masse både og på og utenfor banen. Hvis Steve Bruce gjør underverker for karrieren hans, kan man jo bare se for seg hva Pochettino kan få til!
"Soldado, oh oh oh, Soldado, oh oh oh, he came from sunny Spain, to train with Harry Kane"
Siste endring: 1 uke 16 timer ago av Dougie.

Jack Grealish 1 uke 15 timer ago #67895

• Pride_Of_London
  • Pride_Of_London's profilbilde
Jeg har kun sett glimt av Jack Grealish og anser meg ikke på noen måte som en ekspert, men jeg "reagerer" litt på hvor lite målpoeng han er/har vært involvert i. 3 mål og 6 assist på 31 kamper i fjor for Villa som endte på 4. plass med 72 scorende mål.
En annen spiller vi har vært linket til fra Championsship James Maddison noterte seg for 14 mål og 8 assist for Norwich som kun scorte 49 mål totalt (Maddison med en god del mer spilletid dog). Sikkert en del dødballer osv men forskjellen er ganske stor, spesielt siden Norwich bare scorte 2/3 av målene Villa gjorde.

Vi har spillere som Dier, Wanyama, Dembele som bidrar lite på denne fronten og jeg mener derfor at dette er en viktig egenskap for resten mellom midtbanen og Kane.
Snittet er i hvert fall et godt hopp opp fra Sissoko, noe som dessverre ikke er altfor vanskelig.

Jack Grealish 1 uke 15 timer ago #67896

• Brakar
  • Brakar's profilbilde
Pride_Of_London skrev:
(...)
En annen spiller vi har vært linket til fra Championsship James Maddison noterte seg for 14 mål og 8 assist for Norwich som kun scorte 49 mål totalt (Maddison med en god del mer spilletid dog). Sikkert en del dødballer osv men forskjellen er ganske stor, spesielt siden Norwich bare scorte 2/3 av målene Villa gjorde.

Vi har spillere som Dier, Wanyama, Dembele som bidrar lite på denne fronten (...)

Maddison og Maddison har hatt for forskjellige roller for sine lag, så blir ikke direkte sammenlignbart. Dessuten er Dembele på vei bort, og det skjer så godt som aldri at Poch spiller Dier og Wanyama på midten samtidig. Således bør det være plass til Grealish. Jeg har ikke sett nok av Grealish til å uttale meg bastant, men mitt inntrykk er at han har mange gode, offensive fibre som sikkert kan videreutvikles hos oss.

Som en liten kuriositet har vi vært linket til Maddison over lenger tid. Han kommer nok imidlertid til å bli dyr da Norwich ikke har samme press om å selge som Villa.
- One team in London -

Jack Grealish 1 uke 14 timer ago #67897

• Pride_Of_London
  • Pride_Of_London's profilbilde
Neida ikke direkte sammenlignbart og det var heller ikke hovedpoenget med meldingen. Det var mest at 3 mål og 6 assist for en offensiv midtbanespiller på et lag som scorte 72 mål ikke er spesielt imponerende. På sine øvrige sesonger i Villa har Jack totalt 6 mål på 80 kamper i PL,Championsship, FA- og Liga cup. Vi trenger spillere som skaper det lille siste som omsetter balltrilling foran motstanderens 16m til tellende resultat. Der må alle offensive på midten ta tak.

Jack Grealish 1 uke 14 timer ago #67898

• CWaddle
  • CWaddle's profilbilde
Nok ikke en sexy signering nei, men erstatter for Sissoko, ja takk.
Bare da å få på plass et kreativt råskinn av en dm som eier midtbanen og serverer, åpnende, forløsende og målgivende pasninger hele tiden :woohoo:
COYS
Følgende bruker har takket deg: Christian