Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: Eric Bailly

Eric Bailly 1 uke 3 dager ago #69979

• Brakar
  • Brakar's profilbilde
Daily Star skrev:
Tottenham join Woolwich in race to sign Jose Mourinho outcast

TOTTENHAM have joined bitter rivals Woolwich in the race to sign Manchester United outcast Eric Bailly.

Spurs boss Mauricio Pochettino is a big admirer of Bailly and keen to land him in the January transfer window.

It means Spurs and the Gooners could be set to go head-to-head for the Ivorian.

It remains to be seen if United are willing to sell the defender to one of their main rivals.

But Bailly has become increasingly disillusioned with life at United under Jose Mourinho.

He could look to push for a move, but United will look to recoup all of the £30m he cost them from Villarreal in 2016.

Bailly appeared to have established himself as Mourinho’s main centre-back in his first season at Old Trafford.

But he has started just five games this season, having found himself frozen out towards the end of the last campaign.

He was hauled off before half time of last weekend’s 3-2 win over Newcastle when Mourinho sent on Juan Mata.

United finished the game with a makeshift defence and Bailly fears he can’t see a long term future for him at Old Trafford while Mourinho remains in charge.

Bailly, who is said to be a model professional who still loves the club, would like to know where he stands.

The Gooners are aware of the situation and are keeping close tabs on what happens, with boss Unai Emery knowing Bailly well from their time working as rivals in La Liga.

But the Gooners might be put off by the price tag, allowing Pochettino to steal a march and lure him to Spurs instead.

Mourinho is keen to strengthen his defence in January - and could even use Bailly as bait in the hope of luring Toby Alderweireld in the opposite direction.

https://www.dailystar.co.uk/sport/football/735595/Man-Utd-news-Woolwich-Tottenham-Premier-League-Eric-Baiily
- One team in London -
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Eric Bailly 1 uke 3 dager ago #69981

• Dougie
  • Dougie's profilbilde
Tviler. Hatt noen kamper på absolutt toppnivå i PL, men veldig lik Sanchez og ærlig talt er vel sistnevnte bedre/et større talent.
"Soldado, oh oh oh, Soldado, oh oh oh, he came from sunny Spain, to train with Harry Kane"
Følgende bruker har takket deg: OsvaldoArdiles

Eric Bailly 1 uke 3 dager ago #69982

• HH
  • HH's profilbilde
Nå skal jeg ikke kalle han dum (folk blir så sint på meg da), men håper virkelig ikke vi kjøper enda en som sliter hva gjelder posisjonering og når det kommer til avgjørelser. Alderweireld og Vertonghen har egentlig ingenting rent fysisk som ikke nevnte Sanchez (eller Bailly) ikke har, men de er allikevel mye bedre fordi de er smartere.

Jeg er ikke i tvil om at Bailly vil spille godt igjen den dagen han har en manager som gir han tillit og trygghet, men jeg kan virkelig ikke se at Sanchez og Bailly skal bli et godt par på sikt. Sanchez må ha en kar som kan gi han trygghet og veiledning ved siden av seg - Bailly er ikke den mannen.

Blir spennende å se om vi tar en van Dijk med de Ligt. Som type er han akkurat den mannen Sanchez trenger (til tross for alderen - han spiller som han er 35).
Følgende bruker har takket deg: OsvaldoArdiles, Knut, Dougie