Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: ITK/Twitterrykter (diskusjonstråden)

ITK (diskusjonstråden) 1 måned 3 uker ago #82108

• HH
  • HH's profilbilde
Hadde tatt King, men mindre viktig nå som vi har fått inn Bale. Da er behovet for en spiller til ute bredt mindre. Og hvis Lamela skal fortsette slik han holdt på i går har vi egentlig ikke bruk for King som ving.

Så litt på Inter i dag. Sa ikke mye, men Skriniar spiller med pondus om ikke annet. Litt som Vidic i kroppsspråk.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

ITK (diskusjonstråden) 1 måned 3 uker ago #82111

• Dougie
  • Dougie's profilbilde
Kjenner ikke Vinicius, men klarer vi å lande en fyr med 24 kasser for Benfica som backup (på lån!), vil dette være et 100% perfekt vindu.

Lander vi Skriniar i tillegg (selv tviler jeg litt, men i dette vinduet skal man ikke utelukke noe som helst) overgår det egentlig det meste av vinduer gjort noensinne.
"Soldado, oh oh oh, Soldado, oh oh oh, he came from sunny Spain, to train with Harry Kane"

ITK (diskusjonstråden) 1 måned 3 uker ago #82113

• HH
  • HH's profilbilde
Så langt har vi brukt ca. 60m? Hvis Skriniar og Benfica-karen er 70? Da er vi oppe i 130.

Alli 50? Vet det er snakk om lån der, men koster vel noen kroner det også. Foyth og Sessegnon burde kunne gi 40 til sammen.

For meg virker det sannsynlig, men det krever nok at vi får solgt noe og at vi kommer oss inn i EL.

Vi sliter vel muligens litt der med tanke på HG? Har ikke sjekket. Antar f.eks Gazzaniga drar og at vi henter en HG 3.keeper.

ITK (diskusjonstråden) 1 måned 3 uker ago #82183

• Dougie
  • Dougie's profilbilde
Romano og Alasdair Gold mfl. melder at Foyth nærmer seg Villarreal på lån. 100% lønn og 15 mill euro opsjon.

Nå er det riktignok Romano som "breaker" denne, men må virkelig si Gold har steppa opp noe voldsomt dette vinduet. Var først på ball på Bale, først på ball igjen nå med Vinicius. Har tidligere egentlig alltid tenkt på ham som en fanboy som er så heldig å kunne reise rundt å følge/intervjue/skrive om laget. Nå har han tydeligvis skaffa seg veldig gode kilder i klubben, og må vel på mange måter si å være den "ledende" Spurs-journalisten.

Edit: Ser ut som det ikke var Romano, men Charlie Eccleshare fra The Athletic (en annen pålitelig Spurs-fyr imo) som var først ute med Foyth-nyheten.
"Soldado, oh oh oh, Soldado, oh oh oh, he came from sunny Spain, to train with Harry Kane"
Siste endring: 1 måned 3 uker ago av Dougie.
Følgende bruker har takket deg: OsvaldoArdiles, Knut

ITK (diskusjonstråden) 1 måned 2 uker ago #82271

• cjmozart
  • cjmozart's profilbilde
Ser flere rykter om at vi lukter på Rodon fra Swansea

ITK (diskusjonstråden) 1 måned 2 uker ago #82272

• HH
  • HH's profilbilde
Litt usikker på hva vi egentlig prøver på hva kommer til stopperplass. Først en koreaner. Som for alt jeg vet er ekstremt god, men uansett et "prosjekt". Så Skriniar. En man kan tenke seg er vår beste stopper dra dag 1. Ment som ei klar oppgradering. Så er vi litt tilbake til et nytt prosjekt igjen.

Nå har jeg ingen sterke synspunkter på hva som er smartest. Da vi nesten kjøpte Grealish var vel han også et "prosjekt", mens han nå ikke lenge etter er av PLs beste spillere. Virker bare litt merkelig måten vi tenker.

Ikke at jeg skal kritisere klubben mye der om dagen. Måten vi tenker på er vel mer forståelig sånn generelt hva gjelder spillerkjøp enn noen gang. Og det samme kan sies om klubbens evne til å gjennomføre sin plan.

ITK (diskusjonstråden) 1 måned 2 uker ago #82273

• Christian
  • Christian's profilbilde
Rodon får gode skussmål fra de som kjenner Championship godt. Fysisk, god med ball, god i begge bokser. Ung er han og.

ITK (diskusjonstråden) 1 måned 2 uker ago #82275

• HH
  • HH's profilbilde
Han har vel enda ikke skåret et mål så usikker på hvor god han er i begge bokser ;)

Gikk fra Skriniar til en skadeforfulgt kar fra Championship som ingen andre ville ha :lol:

Helt nøytral til denne. Generelt positiv til å ta sjansen på spillere uten en sexy CV. Spillere alle vet om koster plutselig veldig mye penger. Sessegnon er et godt eksempel. Har noe talent, men hva hadde han kostet hvis han hadde spilt i Belgia?

Liker kroppsspråket når man ser han på YouTube, men bortsett fra det har jeg ikke noe grunnlag til å uttale meg om han ser bra ut eller ikke. I verste fall sitter han på benken i 2 år før han blir solgt til West Ham eller Newcastle for dobbel pris.
Følgende bruker har takket deg: OsvaldoArdiles, Knut

ITK (diskusjonstråden) 1 måned 2 uker ago #82276

• Dougie
  • Dougie's profilbilde
Blir ikke grinete om han kommer, men ser ikke poenget. Eneste han gjør er vel strengt tatt å blokkere for Tanganga. Ikke fyller han hg-kvoten heller.
Følgende bruker har takket deg: Tstone

ITK (diskusjonstråden) 1 måned 2 uker ago #82277

• HH
  • HH's profilbilde
Dougie skrev:
Blir ikke grinete om han kommer, men ser ikke poenget. Eneste han gjør er vel strengt tatt å blokkere for Tanganga. Ikke fyller han hg-kvoten heller.

Er det bekreftet? Virket som det muligens var det som stoppet overgangen? Spekulasjon selvsagt.

Hvis han ikke er HG er det bare å glemme etter mitt syn. Vi har vel allerede en såpass brukbar spiller som Gedson utenfor EL-troppen.