Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: ITK/Twitterrykter (diskusjonstråden)

ITK (diskusjonstråden) 9 måneder 3 uker ago #82278

• OsvaldoArdiles
  • OsvaldoArdiles's profilbilde
Leste noe om at det er gjort endringer på dette. Ben Davies er ikke HG, men Rodon blir det.
Rules have now changed regarding Welsh-trained players.

UEFA does now recognise them as home-grown in England, but only from a certain qualifying date.

So Joe Rodon would qualify as home grown, but Ben Davies woudn't.
"He looks like a pint of Guinness" Paul Gascoine om Paul Ince etter han fikk hvit bandage rundt hodet etter en smell.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
Følgende bruker har takket deg: HH

ITK (diskusjonstråden) 9 måneder 3 uker ago #82279

• HH
  • HH's profilbilde
Nettopp. Samme som Gold nevnte her en dag.

Jeg tenkte at dette var en opplagt mulighet med CCV den andre veien.

ITK (diskusjonstråden) 9 måneder 6 dager ago #82431

• OsvaldoArdiles
Knut skrev:
[Update 47] The Goat with a Cryptic

Who: The Goat
When: 16th October
Where: SC

The Goat hears that the trigger for Dave isn't off.

Dave? :huh:
"He looks like a pint of Guinness" Paul Gascoine om Paul Ince etter han fikk hvit bandage rundt hodet etter en smell.
Følgende bruker har takket deg: bakerboy, Knut

ITK (diskusjonstråden) 6 måneder 3 uker ago #83669

• Knut
  • Knut's profilbilde
Sjelden det har vært så mye tørke hva angår ITK på SC som nå. Ikke et eneste ITK innlegg såpass langt i januar - her er det ikke mye som kommer til å skje :P
-- The crest on the front of the shirt will always be bigger than any name on the back --

ITK (diskusjonstråden) 6 måneder 3 uker ago #83670

• Øystein Svensen
  • Øystein Svensen's profilbilde
Knut skrev:
Sjelden det har vært så mye tørke hva angår ITK på SC som nå. Ikke et eneste ITK innlegg såpass langt i januar - her er det ikke mye som kommer til å skje :P

Omstendighetene i dette vinduet begrenser kanskje, for alt vi vet kan det foregå mye i kulissene, kanskje kommer det ei «bombe» :cheer:
Brewers make wort, the yeast makes beer!

ITK (diskusjonstråden) 6 måneder 3 uker ago #83673

• HH
  • HH's profilbilde
Vi burde egentlig selge litt, men usikker på hvor gira vi er på det i disse koronatider?

Så foruten Dybala den siste uka tror jeg lite skjer. Kanskje Skriniar.

ITK (diskusjonstråden) 6 måneder 3 uker ago #83675

• OsvaldoArdiles
SC har kanskje utspilt sin rolle som IKT-kilde også? Lenge siden jeg har lest noen på SC som ikke har vært nevnt på Twitter f.eks.

ITK (diskusjonstråden) 6 måneder 3 uker ago #83676

• HH
  • HH's profilbilde
Mulig det er blitt roligere med tiden generelt?

Jeg er rimelig sikker på at klubben vet hva som foregår. SC er ikke et lite lukket forum. Husker for mange år siden han karen på COYS som helt tydelig hadde detaljert kjennskap til våre regnskaper osv. Det tror jeg aldri vil skje igjen - så fremt noen ikke slutter og er sinte på klubben. Som du sier det meste som kommer nå på SC og andre steder er informasjon som uansett løst flyter rundt på nettaviser, twitter osv. Det jeg liker med ITK er at på de andre plattformene er det også mye "informasjon" som helt opplagt ikke er sant. Hercules og andre trenger ikke alltid å ende opp med å få rett, men man slipper å lese om alt som opplagt ikke er sant.

Så kan man jo håpe at Redknapp eller Allardyce snart tar over - så blir det nok fart på ITK´n igjen :lol:
Følgende bruker har takket deg: Knut

ITK (diskusjonstråden) 6 måneder 2 uker ago #83677

• Knut
  • Knut's profilbilde
HH skrev:

Så kan man jo håpe at Redknapp eller Allardyce snart tar over - så blir det nok fart på ITK´n igjen :lol:

Haha! Be careful what you wish for. JM sin tredjesesong coming up om 8 måneder! :unsure: :lol:

(Forøvrig enig i det du sier; SC sin ITK er moderert og åpenbart tøys er i stor grad luket ut)
-- The crest on the front of the shirt will always be bigger than any name on the back --
Siste endring: 6 måneder 2 uker ago av Knut.

ITK (diskusjonstråden) 6 måneder 2 uker ago #83678

• Dougie
  • Dougie's profilbilde
Mulig det var annerledes før, men jeg er av den oppfatning at det er motsatt; ITK er 99% piss og 1% gull. Twitterfeeden din kan du jo selv moderere slik at du luker ut mesteparten av de som kommer med svada.
"Soldado, oh oh oh, Soldado, oh oh oh, he came from sunny Spain, to train with Harry Kane"
Siste endring: 6 måneder 2 uker ago av Dougie.