Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: ITK/Twitterrykter (diskusjonstråden)

ITK (diskusjonstråden) 2 måneder 1 uke ago #76006

• Loyd
  • Loyd's profilbilde
  • AKA rihno...
Skal ikke uttale meg om hvilken ITK-kilde som er mest "troverdig". Det virker mer som bingo enn troverdig informasjon som kommer fra både den ene og den andre.
Coutinho er jo også plutselig med i potten - kanskje Eriksen får Barca? Eller blir det Juve og Dybala bytte?
Spennende B)
Some day...
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

ITK (diskusjonstråden) 2 måneder 1 uke ago #76007

• Dougie
  • Dougie's profilbilde
Ginola #14 skrev:
Fernandes på medical i morgen og en "big one" på torsdag. Da går vi for at det er Dybala.

Jeg er dårlig på ITK - er "TheGoat" noe å tru på?
Noe ITK er sikkert mer troverdig enn annen, noen har kanskje til og med førstehåndskilder i klubben. Men for meg er ITK til syvende og sist bare en gjeng tullinger som gjemmer seg bak forumnick, slik som alle oss andre her. Lite etterprøvbarhet, ikke noe navn eller rykte å sette på spill. Feks. ble denne «big one» fra The Goat lagt ut kort tid etter at Di Marzio breaka Dybala-budet. Tilfeldigvis. Fram med saltklypa mao.
"Soldado, oh oh oh, Soldado, oh oh oh, he came from sunny Spain, to train with Harry Kane"
Siste endring: 2 måneder 1 uke ago av Dougie.

ITK (diskusjonstråden) 2 måneder 1 uke ago #76009

• HH
  • HH's profilbilde
The Goat er vel ITK som kommer fra «hemmelig» kilde som er godkjent fra mod. Kan være hva som helst.

Fernandes og Dybala virker litt merkelig da ingen kan spille dypt. Dybala ved siden av Kane hadde vært noe dog.

ITK (diskusjonstråden) 2 måneder 1 uke ago #76028

• OsvaldoArdiles
  • OsvaldoArdiles's profilbilde
Litt fra SkySports:

LATEST DEVELOPMENTS…

Philippe Coutinho: We understand they are leading the way in the battle to sign former Liverpool midfielder on loan from Barcelona. Mauricio Pochettino has phoned the Brazilian in an effort to convince him to join Spurs.

Paulo Dybala: Our colleagues in Italy are reporting that Spurs have reached an agreement with Juventus to sign Paulo Dybala for around £64.5m. We have put the story to Tottenham who are yet to respond.

Christian Eriksen: If Coutinho does arrive at Tottenham - Christian Eriksen could be heading for the exit. We understand Manchester United are considering a late move for the midfielder - and that it isn't dependent on Paul Pogba leaving Old Trafford.
"He looks like a pint of Guinness" Paul Gascoine om Paul Ince etter han fikk hvit bandage rundt hodet etter en smell.

ITK (diskusjonstråden) 2 måneder 1 uke ago #76086

• HH
  • HH's profilbilde
iGi er vel det beste man får av ITK?

I så fall :woohoo:

:woohoo: :woohoo: :woohoo: :woohoo: :woohoo: :woohoo: :woohoo:
Følgende bruker har takket deg: Pride_Of_London