Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: Ryan Sessegnon

Ryan Sessegnon 1 år 3 måneder ago #76124

• Presley
  • Presley's profilbilde
Dette er uten tvil et spennende kjøp.Herlig med en slik spiller laget/troppen, er veldig positiv til dette kjøpet.
Stolt bonus pappa og lykkelig gift 25 july 09

Spurs forever

People who drink light beer don't like the taste of beer; they just like to pee a lot
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Ryan Sessegnon 1 år 3 måneder ago #76135

• mka07
  • mka07's profilbilde
Offisielt klar. Herlig!

Ryan Sessegnon 1 år 3 måneder ago #76137

• HH
  • HH's profilbilde
Jeg er fortsatt ikke solgt, men glad for at vi får en spiller Pochettino tydelig ønsker. Og ryktet hans er strålende så han må nesten være bedre enn hva jeg tror. Og jeg tar gjerne feil igjen.

Ryan Sessegnon 1 år 3 måneder ago #76140

• oj
  • oj's profilbilde
God signering. 19 år og stort talent. Hvor god han faktisk blir vet vi ennå ikke, men viktige med slike kjøp av unge, talentfulle og britiske spillere.
At han skal dominere i begynnelsen av sesongen er vel heller tvilsomt, men tipper han får sine sjanser etterhvert.

Ryan Sessegnon 1 år 3 måneder ago #76143

• HH
  • HH's profilbilde
Ja. Jeg liker at vi kjøper slike, men hvis det er 25m så snakker vi ikke om småpenger.

Ryan Sessegnon 1 år 3 måneder ago #76144

• cjmozart
  • cjmozart's profilbilde
Ung og Engelsk; Vil sanssynligvis kunne få tilbake de 25 om 1,5-2 år hvis det ikke fungerer.

Ryan Sessegnon 1 år 3 måneder ago #76145

• HH
  • HH's profilbilde
Ja. Sikkert ingen krise.

Satser på at han blir vår Robertson nedover linja. Har tilslag og fart til å kunne bli det. I så fall er dette gull.

Skal være en lærevillig kar. Og med den farte og den foten er potensialet stort.

Ryan Sessegnon 1 år 3 måneder ago #76154

• MaximumBob
  • MaximumBob's profilbilde
HH skrev:
Ja. Jeg liker at vi kjøper slike, men hvis det er 25m så snakker vi ikke om småpenger.

I internasjonal fotball er det småpenger. Nevn en ung spiller med samme potensial du mener spurs kunne kjøpt billigere.

Ryan Sessegnon 1 år 3 måneder ago #76156

• HH
  • HH's profilbilde
MaximumBob skrev:
HH skrev:

I internasjonal fotball er det småpenger. Nevn en ung spiller med samme potensial du mener spurs kunne kjøpt billigere.

Småpenger? Da mangler du perspektiv. Hvor mange slike "småpenger" kjøp har Tottenham råd til hver sommer uten å selge? 2-3? Da er det ikke småpenger.

Jeg skal ikke late som at jeg kjenner til gode 17-19 åringer i Frankrike osv. vi heller kunne ha kjøpt, men antar du klarer å svare like godt hvis jeg stiller spørsmålet motsatt vei. Hvilke unge spillere har kostet mer enn Sessegnon med mindre potensial?

Ryan Sessegnon 1 år 3 måneder ago #76157

• oj
  • oj's profilbilde
Det som i tillegg er bra med overgangen her er at den har ligget i kortene i snart 2 år nå. Lenge siden Sessegnon først ble linket til Spurs og klubben har tydelig brukt mye tid på om Sessegnon har rett materiale i seg. Sånn sett ung, britisk, talentfull og også med rett holdning/innstilling.
Om da Spurs må betale 25 mill pund for han så vil det helt sikkert betale seg godt på sikt. At det er mye penger er helt riktig og Spurs har ikke råd til å betale så mye for hver ung britisk spiller med noe talent.
Men denne signeringen er jeg sikker på er en god signering