Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: Mousa Dembélé

Mousa Dembélé 6 måneder 3 dager ago #66890

• Guardiola
  • Guardiola's profilbilde
Dougie skrev:
Trenger definitivt en oppgradering på CM. En som kan flytte både beina og ballen raskere og mer effektivt enn det Dembele kan.

Eh, javel.

Da antar jeg du mener vi "definitivt trenger en oppgradering" av følgende plasser først: Keeper, begge backene, høyre stopper og DM?

Uansett lykke til med å oppgradere vår desidert beste midtbanespiller. Håper vi lykkes og at Kroos spiller på nye WHL til høsten.
Audere-est-Facere
Siste endring: 6 måneder 3 dager ago av Guardiola.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Mousa Dembélé 6 måneder 3 dager ago #66891

• cjmozart
  • cjmozart's profilbilde
Guardiola skrev:
Da antar jeg du mener vi "definitivt trenger en oppgradering" av følgende plasser først: Keeper, begge backene, høyre stopper og DM?

Uansett lykke til med å oppgradere vår desidert beste midtbanespiller. Håper vi lykkes og at Kroos spiller på nye WHL til høsten.

Mitt forslag med Modric tilbake et par år er nok mer sanssynlig :)

Men ang resten; vi har en veldig god keeper som har hatt en middels sesong, vi har 2 veldig gode midtstoppere hvor den ene trenger mer erfaring på nivået, vi har backer som er dårligere en det de vi hadde for et par år siden var, men er helt adekvate; klarer vi å få Aurier til å bli litt smartere er det ikke no veldig hast der heller.

På midtbanen derimot, ser det helt krise ut hver gang Dembele enten er skada eller har en dårlig kamp; Spillet vårt går ganske enkelt i stampe uten noen til å sette standarden fra defensiv midt, og det *er* krise. Vi kan ikke regne med at Dembele klarer å spille bra mer en 15 kamper iløpet av året uansett og trenger noen inn samme om han blir solgt eller ikke.

Mousa Dembélé 6 måneder 2 dager ago #66892

• Guardiola
  • Guardiola's profilbilde
Helt enig i det. Men løsningen er altså ikke å selge han som er best. Da foreslår jeg vi bytter ut en av de to som storspilte mot Brighton eller Winks (nye Anderton uten kvalitetene).
Audere-est-Facere

Mousa Dembélé 6 måneder 2 dager ago #66893

• Hawk
  • Hawk's profilbilde
Dembele er den eneste midtbanespilleren vi har som kan "eie" kampene alene, han er et beist som har de fleste kvalitetene en DM/CM trenger når han er i form. Å selge han er d dummeste vi gjør... Å kjøpe en yngre spiller sånn at Dembele kan hviles mer og ta over for dembele om et par år er veien å gå! Dier og Wanyama er mer enn gode nok for oss som den defensive av de 2/3 sentralt. Winks er jeg blitt usikker på, hadde han en god periode i fjor som ikke kommer tilbake... Eller er han dit og tilbake t sommeren som den spilleren han var for 1 år siden, han som hadde full oversikt, satte direkte fart framover i rom og fikk gang på kula!! Den vi bør selge er Sissoko, han er en potet, men d er d beste jeg kan si om han...

Mousa Dembélé 6 måneder 2 dager ago #66894

• HH
  • HH's profilbilde
Hawk skrev:
Dembele er den eneste midtbanespilleren vi har som kan "eie" kampene alene, han er et beist som har de fleste kvalitetene en DM/CM trenger når han er i form. Å selge han er d dummeste vi gjør... Å kjøpe en yngre spiller sånn at Dembele kan hviles mer og ta over for dembele om et par år er veien å gå! Dier og Wanyama er mer enn gode nok for oss som den defensive av de 2/3 sentralt. Winks er jeg blitt usikker på, hadde han en god periode i fjor som ikke kommer tilbake... Eller er han dit og tilbake t sommeren som den spilleren han var for 1 år siden, han som hadde full oversikt, satte direkte fart framover i rom og fikk gang på kula!! Den vi bør selge er Sissoko, han er en potet, men d er d beste jeg kan si om han...

Tror ingen ønsker at vi selger Dembele, men han er en type spiller som noen kinesere plutselig kan finne på å by høyt for. Uavhengig av om vi selger eller ikke så har vi ikke mange sesonger igjen med Dembele. Dembele er ikke Pirlo som kan ligge dypt langt utover 30-årene. Faktum er at veldig veldig veldig få spillere med en fysisk stil er gode sentralt på midtbanen mye etter at de har passert 30. De fleste har, som jeg er 99% sikker på hva gjelder Dembele, allerede spilt sin beste fotball.

At vi selger han for småpenger til Serie A nekter jeg å tro med tanke på hvordan Pochettino til stadighet beskriver Dembele. Det måtte i så fall være hvis Dembele sterkt ønsker det - og vi ønsker å være "fair". Hvorfor Dembele skulle ønske Serie A sesongen vi flytter inn på nye WHL vet jeg ikke. Selvsagt et tempo der nede som passer kroppen hans bedre, men.... Kina gir mer mening da Dembele nok aldri har hatt en virkelig stor kontrakt i sin karriere i Europa.

Mousa Dembélé 6 måneder 2 dager ago #66896

• Tottenthom
  • Tottenthom's profilbilde
  • MP the man who takes us to the top
dembele er så si umulig erstatte, få er så sterk og teknisk samtidig, og våre beste kamper er alltid bestående av en dembele i form. skremmende og tenke på sissoko,wanyama og dier. winks er god, men ikke i nærheten av samme ballkontroll og muskler. nzonzi er mer defensiv enn dembele, og eier ikke de samme tekniske egenskapene.
Nå finnes det andre typer sentrale spillere som er mer kreative, ala modric eller så ser jeg alli som en potensiell spilller sm kan vokse seg inn i denne rollen. husk at dembele spilte i alle offensive posisjoner før han inntok sentrale rollen. Alli har løpene som trengs, teknikken, kontrollen. det gir også mer plass for en moura,lamela og son der fremme. det er pr dags dato det jeg hadde satsa på, omrokere alli, slik vi gjorde med dembele.
New stadium,new manager,lots of talentet lads. We have a great future in front of us
Følgende bruker har takket deg: OsvaldoArdiles