Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: Nytt stadion og nytt treningsanlegg

Nytt stadion og nytt treningsanlegg 5 år 5 måneder ago #33562

• Knut
  • Knut's profilbilde
-- The crest on the front of the shirt will always be bigger than any name on the back --
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Nytt stadion og nytt treningsanlegg 5 år 2 måneder ago #34987

• cjmozart
  • cjmozart's profilbilde
Følgende bruker har takket deg: Geir Rune, Knut, Kristian

Nytt stadion og nytt treningsanlegg 5 år 2 måneder ago #35021

• Ola Myrtrøen
  • Ola Myrtrøen's profilbilde
Strålende nyhet! Må være det beste som har skjedd oss på lang tid.
olamy
Følgende bruker har takket deg: Øystein Svensen

Nytt stadion og nytt treningsanlegg 5 år 2 måneder ago #35041

• spurven23
  • spurven23's profilbilde
God nyhet!

Skulle ønske de hadde gått for 60500 plasser så den hadde blitt større enn Arse sin..
Følgende bruker har takket deg: Kristian

Nytt stadion og nytt treningsanlegg 5 år 2 måneder ago #35042

• Kristian
  • Kristian's profilbilde
spurven23 skrev:
God nyhet!

Skulle ønske de hadde gått for 60500 plasser så den hadde blitt større enn Arse sin..

hah, så jævlig enig.

Jeg forstår egentlig ikke hvorfor de bygger en så liten stadion. Når det er 20.000+ i venteliste for å få sesongkort. Er det noen som klarer å se logikken i det?

Nytt stadion og nytt treningsanlegg 5 år 2 måneder ago #35043

• Giovani
  • Giovani's profilbilde
Var vel litt over 60.000 som var opprinnelig plan når skisser osv ble laget. Ikke helt sikker på hvorfor den ble redusert.. Kanskje de ikke klarer å fylle opp på de minste kampene og derfor bygger litt mindre for å alltid ha "fullt hus"?

Ps fun fact: Liker historien om bygningsarbeideren som var med og støpe fundamentet på emirates.. Spurs supporter og hadde med seg en drakt som han støpte ned i grunnen av stadion deres.. Lol! :D

Re:Nytt stadion og nytt treningsanlegg 5 år 2 måneder ago #35044

• Hypermusec
  • Hypermusec's profilbilde
Mener på å ha hørt noe om at de opprinnelig var meninga med 60.000 +, men det ble redusert til ca 56.000 pga at de ville bevare atmosfæren ved å presse tribunen tettere sammen og opp mot banen. Det gikk på bekostning av noen plasser, men høres jo ut som det er verdt det. I hvertfall riktig måte å tenke på i mine øyne :)

Nytt stadion og nytt treningsanlegg 5 år 2 måneder ago #35045

• Petter-Frydenlund
  • Petter-Frydenlund's profilbilde
Kristian skrev:
spurven23 skrev:
God nyhet!

hah, så jævlig enig.

Jeg forstår egentlig ikke hvorfor de bygger en så liten stadion. Når det er 20.000+ i venteliste for å få sesongkort. Er det noen som klarer å se logikken i det?

Det er ca 35 000 på venteliste, men bare en liten andel av disse takker ja til sesongkort.
wearen17.co.uk - Say no to Stratford!

Nytt stadion og nytt treningsanlegg 5 år 2 måneder ago #35046

• Knut
  • Knut's profilbilde
Petter-Frydenlund skrev:
Kristian skrev:
spurven23 skrev:
God nyhet!

hah, så jævlig enig.

Det er ca 35 000 på venteliste, men bare en liten andel av disse takker ja til sesongkort.

Det er over 40 000 på venteliste, men som du sier så er det nok langt i fra alle som takker ja til sesongkort...
-- The crest on the front of the shirt will always be bigger than any name on the back --

Nytt stadion og nytt treningsanlegg 5 år 1 måned ago #35047

• BigRon
  • BigRon's profilbilde
Jeg antar at denne ventelisten det stadig refereres til er antall medlemmer med bronze medlemsskap? Noen som kan bekrefte? Jeg har dette medlemsskapet selv, og har dessverre ingen planer om å kjøpe sesongkort.
"The biggest regret of my whole football career was leaving White Hart Lane in 1970.....my interest in football weakened after that. I was heartbroken" - Jimmy Greaves.