Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: Nytt stadion og nytt treningsanlegg

Nytt stadion og nytt treningsanlegg 2 måneder 1 dag ago #74434

• Osvaldo
  • Osvaldo's profilbilde
4 kamper på nytt stadion. 4 seirer og null baklengs. Men fortsatt ikke vært i nærheten å ha fullpakket stadion med 62k tilskuere i en sesongavslutning med kun viktige kamper. Bekymringsverdig?
COME ON YOU SPURS!!
51,61,20?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Nytt stadion og nytt treningsanlegg 2 måneder 1 dag ago #74435

• HH
  • HH's profilbilde
Så vidt jeg vet var i alle fall Brighton solgt ut. At folk ikke møter på kamp selv om de har kjøpt billett er vel bare et tegn i tiden. Landskampen mellom Norge og Sverige var vel det samme - som et eksempel.

Nytt stadion og nytt treningsanlegg 2 måneder 1 dag ago #74436

• OsvaldoArdiles
  • OsvaldoArdiles's profilbilde
Alle setene blir vel heller ikke benyttet på alle kamper?
"He looks like a pint of Guinness" Paul Gascoine om Paul Ince etter han fikk hvit bandage rundt hodet etter en smell.

Nytt stadion og nytt treningsanlegg 2 måneder 1 dag ago #74439

• Knut
  • Knut's profilbilde
De er vel pålagt noen tomme vertikale seterader på begge sider av bortefansen. Uvisst hvor mange det gjelder. Jeg er også noe usikker på i hvilken grad dyrere premiumseter blir solgt eller ikke - de vises jo ikke i den vanlige billettoversikten.

Til slutt har vi jo "problemet" med relativt mange utenlandske sesongkortholdere, som ikke har anledning til å møte på alt for mange kamper selv. Og som ikke nødvendigvis legger setet sitt ut for salg/ikke klarer å selge setet sitt. Det virker ihvertfall som om det snarere er regelen enn unntaket at det er billetter ledig samme dag som kamp; ref den norske kjøp og salg av billetter-gruppa på FB...
-- The crest on the front of the shirt will always be bigger than any name on the back --
Siste endring: 2 måneder 1 dag ago av Knut.

Nytt stadion og nytt treningsanlegg 2 måneder 1 dag ago #74440

• Brakar
  • Brakar's profilbilde
Osvaldo skrev:
4 kamper på nytt stadion. 4 seirer og null baklengs. Men fortsatt ikke vært i nærheten å ha fullpakket stadion med 62k tilskuere i en sesongavslutning med kun viktige kamper. Bekymringsverdig?

Nei, som andre har kommentert her inne er det helt naturlige årsaker til at tilskuertallet ikke har passert 62.000. Så langt jeg har lest har alle seter vært solgt ut.

• Klubben rapporterer kun på det antall som har faktisk passerer portene i motsetning til enkelte andre klubber som rapporterer på billettsalg. Det vil alltid være solgte seter som ikke benyttes, spesielt VIP-/sponsorseter.
  • Sikkerhetssoner mellom borte- og hjemmesupportere. Denne vil variere med klassifisering/risikoprofil.
  • I første kamp lot klubben være å selge de to nederste seteradene fordi de var usikre på sikten derfra! Etter CP-kampen ble det meldt fra klubben om at i hvertfall den nest nederste raden skulle legges ut for salg fremover.
- One team in London -

Nytt stadion og nytt treningsanlegg 2 måneder 1 dag ago #74442

• HH
  • HH's profilbilde
Er det ikke litt merkelig måten bortefansen er plassert på? Virker som det går bort veldig mye plass.

Nytt stadion og nytt treningsanlegg 2 måneder 1 dag ago #74443

• Pride_Of_London
  • Pride_Of_London's profilbilde
HH skrev:
Er det ikke litt merkelig måten bortefansen er plassert på? Virker som det går bort veldig mye plass.

Jeg tror dette har noe å gjøre med de forskjellige reglene for "away ticket allocation" som gjør at antall bortesupportere varierer en del.
Jeg er ingen ekspert på dette og noen kan sikkert arrestere meg men jeg tror det er noe sånt som:
PL: 10% opp til 30 000. Tar stadion flere enn dette er det opp til hjemmelaget. Dvs min 3000 for Spurs
FA cup: Bortelaget kan forlange opp til 15%. Dvs 9300 for Spurs.
CL: Minimum 5% eller 3800 plasser (litt usikker om dette stemmer 100%).

PL har den minste kvoten men også klart flest kamper. Kanskje området er bedre designet for 3800 som er kravet for CL?
Følgende bruker har takket deg: Brakar

Nytt stadion og nytt treningsanlegg 2 måneder 1 dag ago #74447

• Osvaldo
  • Osvaldo's profilbilde
Brakar skrev:
Osvaldo skrev:

Nei, som andre har kommentert her inne er det helt naturlige årsaker til at tilskuertallet ikke har passert 62.000. Så langt jeg har lest har alle seter vært solgt ut.

• Klubben rapporterer kun på det antall som har faktisk passerer portene i motsetning til enkelte andre klubber som rapporterer på billettsalg. Det vil alltid være solgte seter som ikke benyttes, spesielt VIP-/sponsorseter.
  • Sikkerhetssoner mellom borte- og hjemmesupportere. Denne vil variere med klassifisering/risikoprofil.
  • I første kamp lot klubben være å selge de to nederste seteradene fordi de var usikre på sikten derfra! Etter CP-kampen ble det meldt fra klubben om at i hvertfall den nest nederste raden skulle legges ut for salg fremover.
Første kampen kan jeg forstå ja. Men i går var tilskuertallet 56251 og da er differansen vel stor mener jeg. Noe av forklaringen må vel være utenlandske sesongkortholdere som ikke kan reise til England midt i uka. Men for all del, det har sett rimelig fullt ut gjennom tv-skjermen og stemningen virker til å være svært bra.
COME ON YOU SPURS!!
51,61,20?

Nytt stadion og nytt treningsanlegg 2 måneder 23 timer ago #74450

• HH
  • HH's profilbilde
Jeg tenkte mest på alle vaktene som ender opp med å ta opp veldig mye plass. Mulig det er kameraposisjonen som gjør at det nå blir mer synlig enn tidligere. Hele det ene hjørnet hvor bortefansen står vises alltid på TV når ballen er på den siden.

Vet ikke om det er justert nå, men tror også første rad er tom. Håper det er midlertidig.

Nytt stadion og nytt treningsanlegg 2 måneder 23 timer ago #74451

• Knut
  • Knut's profilbilde
Brakar skrev:
Etter CP-kampen ble det meldt fra klubben om at i hvertfall den nest nederste raden skulle legges ut for salg fremover.

På kampen mot City hjemme så satt jeg selv på rad 2 bak målet på south stand - så den har de åpnet for salg av. Rad 1 var tom, men da sitter du også veldig lavt (særlig om om du faktisk sitter ned da...).

Edit: Tror også det er et element av "crowd control" i dette; stewardene foran oss virket veldig nervøse... det tar nok noen kamper før de slapper av litt mer.
-- The crest on the front of the shirt will always be bigger than any name on the back --
Siste endring: 2 måneder 23 timer ago av Knut.