Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: Nytt stadion og nytt treningsanlegg

Nytt stadion og nytt treningsanlegg 5 år 1 måned ago #35050

• Kristoffer
  • Kristoffer 's profilbilde
Det er slik jeg tolker det i alle fall. Hvis det er antall bronze så er tallet over 40.000, men media har nevnt 20.000, så vet ikke om de antar at rundt halvparten vil være interessert om de får tilbud om sesongkort.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Nytt stadion og nytt treningsanlegg 5 år 1 måned ago #35051

• Knut
  • Knut's profilbilde
Our 36,000 seater stadium has continued to sell out and our waiting list is now in excess of 42,000.

DL, mai 2013
m.tottenhamhotspur.com/news/chairmans-message-190513/

Så offisielt som det kan få blitt altså. DL regner altså alle med bronsemedlemsskap som sesongkortkanditater. Grunnen er vel ganske enkelt den at at klubben regner med at de som ikke ønsker ventelisteplass kjøper Lilywhite- istedenfor bronsemedlemsskap (=> www.tottenhamhotspur.com/membership/)

PS: Innlegget er riktignok skrevet for ett år siden, men tviler på at lista har krympet med mange tusen siden den gang.
-- The crest on the front of the shirt will always be bigger than any name on the back --
Siste endring: 5 år 1 måned ago av Knut.
Følgende bruker har takket deg: Kristian

Re:Nytt stadion og nytt treningsanlegg 5 år 1 måned ago #35054

• BigRon
  • BigRon's profilbilde
Såpass proff er vel denne klubben at den har mer tallunderlag for å beregne kapasitetspotensial for stadion. Selv kjøper jeg bronze fordi det koster kun få pund ekstra, og gir en dags prioritet ifht. Lilywhite på billettslipp på en del kamper. Den tryggheten er viktig om flybillettene allerede er i havn... :)
"The biggest regret of my whole football career was leaving White Hart Lane in 1970.....my interest in football weakened after that. I was heartbroken" - Jimmy Greaves.
Følgende bruker har takket deg: Øystein Svensen

Re:Nytt stadion og nytt treningsanlegg 5 år 1 måned ago #35055

• Knut
  • Knut's profilbilde
BigRon skrev:
Såpass proff er vel denne klubben at den har mer tallunderlag for å beregne kapasitetspotensial for stadion. Selv kjøper jeg bronze fordi det koster kun få pund ekstra, og gir en dags prioritet ifht. Lilywhite på billettslipp på en del kamper. Den tryggheten er viktig om flybillettene allerede er i havn... :)

Ja bevares, internt har nok DL en litt bedre modell - men antall på bronzelista er tydeligvis hva som kommuniseres offisielt/utad var poenget mitt :)
-- The crest on the front of the shirt will always be bigger than any name on the back --
Siste endring: 5 år 1 måned ago av Knut.

Nytt stadion og nytt treningsanlegg 5 år 1 uke ago #36670

• OsvaldoArdiles
  • OsvaldoArdiles's profilbilde
Det er nå bekreftet at vi må flytte en sesong. Håper på Wembley, men tror ikke det blir det.

Synes dette er verdt å lese: Invalid consumer key/secret in configuration

Bildet er skjult for gjester. Vennligst logg inn eller registrer deg for å se det.

"He looks like a pint of Guinness" Paul Gascoine om Paul Ince etter han fikk hvit bandage rundt hodet etter en smell.
Følgende bruker har takket deg: Sir Bill, gdf, Kristian

Re:Nytt stadion og nytt treningsanlegg 5 år 1 uke ago #36671

• Slettet bruker
  • Slettet bruker's profilbilde
Wembley med halv pris hadde vært konge

Nytt stadion og nytt treningsanlegg 5 år 1 uke ago #36674

• Øyvind H
  • Øyvind H's profilbilde
OsvaldoArdiles skrev:
Det er nå bekreftet at vi må flytte en sesong. Håper på Wembley, men tror ikke det blir det.

Synes dette er verdt å lese: Invalid consumer key/secret in configuration

Bildet er skjult for gjester. Vennligst logg inn eller registrer deg for å se det.

Ja, dette er jo ikke feil, med et unntak. Vi vet ikke enda om Tottenham faktisk blir solgt før det nye anlegges bygges, det gjenstår å se. Det er helt sant at ENIC ikke tar ut noe overskudd fra Spurs. (Fordi det ikke er noe overskudd å ta av), men jeg tror det er for tidlig å ta det for gitt at de ikke selger klubben før nye WHL er bygget.

Når det gjelder den midlertidige løsningen; West Ham flytter til Olympic Stadium i 2016, og Upton Park blir stående tom. Det er planer for å bygge om hele Upton Park, men det er vel ikke utenkelig at den kan leies for et par sesonger?

Nytt stadion og nytt treningsanlegg 5 år 1 uke ago #36675

• phunk
  • phunk's profilbilde
Jeg er nå mer bekymret for hele greia enn det mange andre later til å være. Når de fremdeles ikke har klart å få overtatt Archwaytomta og det går en ny runde med anke, så ser jeg bare usikkerhet - ikke en klar plan.

De kan ikke bygge det planlagte stadion uten den tomta, er det ikke slik? Og det betyr igjen at uten den så må helt nye planer legges. Da snakker vi flere år.

Er det noen som har noe informasjon om de alternative planene for nytt stadion, ikke bare midlertidige flyttinger?

Nytt stadion og nytt treningsanlegg 5 år 1 uke ago #36677

• Sir Bill
  • Sir Bill's profilbilde
phunk skrev:
Jeg er nå mer bekymret for hele greia enn det mange andre later til å være. Når de fremdeles ikke har klart å få overtatt Archwaytomta og det går en ny runde med anke, så ser jeg bare usikkerhet - ikke en klar plan.

De kan ikke bygge det planlagte stadion uten den tomta, er det ikke slik? Og det betyr igjen at uten den så må helt nye planer legges. Da snakker vi flere år.

Er det noen som har noe informasjon om de alternative planene for nytt stadion, ikke bare midlertidige flyttinger?

Archway kommer ikke til å vinne i høyesterett. Stadionet kommer, og Archway kan ikke gjøre annet enn å utsette det et års tid.

Re:Nytt stadion og nytt treningsanlegg 5 år 1 uke ago #36678

• phunk
  • phunk's profilbilde
Sir Bill skrev:
phunk skrev:

Archway kommer ikke til å vinne i høyesterett. Stadionet kommer, og Archway kan ikke gjøre annet enn å utsette det et års tid.

Altså, vet du det, eller er det din mening om saken?