Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: Nytt stadion og nytt treningsanlegg

Re:Nytt stadion og nytt treningsanlegg 5 år 2 måneder ago #36690

• Swanen
  • Swanen's profilbilde
Så vidt jeg har skjønt så har Archway tapt I alle rettsinstanser I denne saken, men som I alle demokratiske land har de benyttet muligheten til å anke. Det spekuleres I at eierene I Archway er Arsenal-supportere og gjør alt de kan for å trenere og ødelegge for Spurs.
For Haringey Council er det ytterst vitalt at THFC vinner denne saken slik at de kan komme ordentlig I gang med NTP-prosjektet, og det var også grunnen til at de lettet på sine krav til nytt station slik at Levy og co gikk bort fra Olympic Stadium.
COYS
Siste endring: 5 år 2 måneder ago av Swanen.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Re:Nytt stadion og nytt treningsanlegg 5 år 2 måneder ago #36692

• Sir Bill
  • Sir Bill's profilbilde
Swanen skrev:
Så vidt jeg har skjønt så har Archway tapt I alle rettsinstanser I denne saken, men som I alle demokratiske land har de benyttet muligheten til å anke. Det spekuleres I at eierene I Archway er Arsenal-supportere og gjør alt de kan for å trenere og ødelegge for Spurs.
For Haringey Council er det ytterst vitalt at THFC vinner denne saken slik at de kan komme ordentlig I gang med NTP-prosjektet, og det var også grunnen til at de lettet på sine krav til nytt station slik at Levy og co gikk bort fra Olympic Stadium.

What he said. Archway har neppe noe reelt håp om å faktisk vinne saken, men anker for ankens skyld, og det faller neppe i god jord hos høyesterett.

Re:Nytt stadion og nytt treningsanlegg 5 år 2 måneder ago #36703

• phunk
  • phunk's profilbilde
Nå leste jeg at Archway fint kan finne på å anke til Europeiske domstolen skulle de tape i høyesterett. Da går det plutselig 2-3 år til før arbeidet kan påbegynnes.

Håper inderlig at klubben finner utav det med Archway snart
Følgende bruker har takket deg: Kristian

Nytt stadion og nytt treningsanlegg 5 år 2 måneder ago #37285

• OsvaldoArdiles
  • OsvaldoArdiles's profilbilde
www.planningservices.haringey.gov.uk/por...let?ImageName=643871

Bildet er skjult for gjester. Vennligst logg inn eller registrer deg for å se det.

18 September 2014

For the attention of Stephen Kelly, Assistant Director Planning Planning,
Regeneration and Economy
Haringey Council
River Park House 225 High Road
London
N22 8HQ

Submitted via Planning Portal

Dear Sirs

Tottenham Hotspur Football Club
Northumberland Development Project
LPA Ref: HGY/2010/1003

This is an application to discharge Condition 1 of the above Listed Building Consent for 'Fletcher House', 774 High Road, Tottenham, N17. The scope of the contract that is being submitted as part of this application has been agreed with the local planning authority as being appropriate for the purposes of meeting the requirements of the condition, which states:

"The works of demolition hereby approved shall not be commenced before contract(s) for the carrying out of the works of redevelopment of the stadium, including the works contract, have been made and evidence of such contract(s) has been submitted to and accepted by the Council as local planning authority and planning permission has been granted for the redevelopment for which the contract(s) provide."

The approved stadium to which this consent and the corresponding planning permission (HGY/2010/1000) relates will be built under a 'Construction Management' contract arrangement, whereby a series of individual works packages are let on separate sub-contracts directly between the Club and individual trades.

THFC have today entered into a Joint Contracts Tribunal (JCT) Design and Build 2011 Contract for the civil engineering ground works, concrete piled foundations and structure for the new THFC Stadium Project. The contract has been made with M Anderson Construction Ltd whose registered office is Springfield Lodge Colchester Road Chelmsford CM2 5PW. The contract sum for the works is £49,773,727. Anderson Construction LTD were the civil and structural contractor for the recently completed THFC Training Centre in Enfield.

Because of the size of the contract, it will be submitted in hard copy form by hand.

There is no statutory fee for this application.

Please do not hesitate to contact me if you require any further information or clarification.

Yours sincerely
Richard Serra MRICS MRTPI
Director

Offices and associates throughout the Americas, Europe, Asia Pacific. Africa and the Middle East saivilis (L&P) Untied Chanerto Surveyors Regulated by RICS A subonhaty of Sayan pie Rogn4ored én England No 2605131 Reentered emu 20 Grosvenor RI London WM 3H0
"He looks like a pint of Guinness" Paul Gascoine om Paul Ince etter han fikk hvit bandage rundt hodet etter en smell.

Nytt stadion og nytt treningsanlegg 5 år 2 måneder ago #37286

• OsvaldoArdiles
  • OsvaldoArdiles's profilbilde
Virker lovende! :)
"He looks like a pint of Guinness" Paul Gascoine om Paul Ince etter han fikk hvit bandage rundt hodet etter en smell.

Nytt stadion og nytt treningsanlegg 5 år 1 måned ago #38071

• Ovechkin
  • Ovechkin's profilbilde
Nå har vi hatt to-tre managere på rad, pluss en del spillere som har klaget på at gressmatta på WHL er altfor smal. Hvorfor har vi ikke gjort noe med det problemet enda? Er det så forbanna vanskelig å rulle ut litt mer gress i bredden? Det er kanskje ikke lov å gjøre slike endringer midt i sesongen, men jeg syns det er merkelig at det ikke har blitt tatt tak i før, når flere i klubben har klaget og fortsetter å klage på det samme. Det er jo helt tydelig at motstanderlag har en altfor enkel jobb med å forsvare seg mot oss på hjemmebanen vår, for så å straffe oss på kontringer. Det skjer gang på gang. Vi prøver og prøver, men kommer oss ikke til sjanser, til slutt blir gutta dritt lei virker det som og mister trua, og vi får et mål i ræva i stede, og lufta går helt ut av oss. Den nye stadion regner jeg med at alt er i orden på, det forventer jeg, men i mellomtiden håper jeg virkelig vi tar tak i dette problemet og drar ut gressmatta vår i bredden.

Nytt stadion og nytt treningsanlegg 5 år 1 måned ago #38073

• Sir Heim
  • Sir Heim's profilbilde
Dette teamet er litt rart:)

Om vi se på latterliggjøringen i dagens VG:

– Spillestilen vår krever mer rom fordi vi spiller veldig ballbesittende. White Hart Lane er litt smal, noe som gjør det enklere for motstanderne å spille lange baller.

Slik forklarer Tottenham-manager Maurico Pochettino London-lagets svake hjemmeform i denne sesongens Premier League

**

Jeg har selv tenkt på dette med ujevne mellomrom. Mens det er opplagt å tenke at sånn er det bare, så er det mulig å åpne sinnet litt å tenke at vi her har to sterke faktorer som mer eller mindre direkte motvirker hverandre:

Smal og kort bane = liten plass
Spurs way = En spillestil hvor vi etterstreber å flytte ballen rundt, for å få motstander ut av posisjon, kombinert med raske angrep og kombinasjonsspill.

Rent teoretisk, så kan en tenke seg at en kompakt, og ekstremt fysisk spillestil/langballer ville gitt bedre resultater. Velge ut 11 mann over 1.90, og spisse mye inn mot "klassisk Stoke/Wimbledon" mentalitet.

Det er dog ikke noen "A derfor går ikke B" sammenheng.

Gamle Highbury var jo liten om jeg husker rett. Men Arsenal har som oss hatt en tradisjon for å spille ball, mer enn å ligge bak og slå langt. Kanskje er det slik at Emirates var en bra ting for "the Arsenal-way of football" slik som nye WHL kan bli det for oss.

Jeg er i alle fall der at jeg tror det er et helt legitimt poeng, og gleder med til vi på ett eller annet tidspunkt får en større flate å spille på.
Ikke neste år, men i år!!!

Nytt stadion og nytt treningsanlegg 5 år 1 måned ago #38074

• Knut
  • Knut's profilbilde
Var akkurat samme greia for 1-2 sesonger siden under AVB. Han uttalte det samme, uten at det fikk samme type oppmerksomhet i media. Mener det imidlertid ble diskutert litt frem og tilbake her på forumet.
-- The crest on the front of the shirt will always be bigger than any name on the back --

Nytt stadion og nytt treningsanlegg 5 år 1 måned ago #38079

• cjmozart
  • cjmozart's profilbilde
Dårlig med plass til no særlig mer gress på langsidene; Sitter man på rad 1 kan man jo omtrent ta på spillere som tar innkast på WHL. Trur dette er et ønske for vår nye stadion.
Følgende bruker har takket deg: Sir Bill

Nytt stadion og nytt treningsanlegg 5 år 1 måned ago #38101

• tenor
  • tenor's profilbilde
Har vanskelig for å se at størrelsen på gressmatta har noe med våre resultater å gjøre.
Følgende bruker har takket deg: Sheik