Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: Davinson Sánchez

Davinson Sánchez 3 år 5 måneder ago #61943

• Tottenthom
  • Tottenthom's profilbilde
  • MP the man who takes us to the top
prisen betyr lite i forhold til hva han krever i lønn. ser man på overgangsprisene i sommer, og tidvis i fjor så er kurven helt sinnsyk. dvs også si at vi lett får tbake 42mp for ds, og hey, tror dere levey punger ut 42mp nå, her er det snakk om 25-30 mp up front og resten om han spiller så så mye. dvs en liten gardering for en ikke så erfaren spiller.
dette er en av verdens mest lovende 21 årig stopper. med en tidlig europa league finale. her gikk poch ut å sa han hadde passet perfekt, da har jeg lært å stole 100 prosent på det

regner man litt annerledes på det, så er walkers alder en pekepinn på nedadgående pris. sanchez med suksee kan sikkert selges for 80mp om 5 år slik prisene forandrer seg. så er en grei investering.
New stadium,new manager,lots of talentet lads. We have a great future in front of us
Siste endring: 3 år 5 måneder ago av Tottenthom.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
Følgende bruker har takket deg: Øystein Svensen

Re:RE: Davinson Sánchez 3 år 5 måneder ago #61944

• Slettet bruker
  • Slettet bruker's profilbilde
Thalmen skrev:
prisen betyr lite i forhold til hva han krever i lønn. ser man på overgangsprisene i sommer, og tidvis i fjor så er kurven helt sinnsyk. dvs også si at vi lett får tbake 42mp for ds, og hey, tror dere levey punger ut 42mp nå, her er det snakk om 25-30 mp up front og resten om han spiller så så mye. dvs en liten gardering for en ikke så erfaren spiller.
dette er en av verdens mest lovende 21 årig stopper. med en tidlig europa league finale. her gikk poch ut å sa han hadde passet perfekt, da har jeg lært å stole 100 prosent på det

regner man litt annerledes på det, så er walkers alder en pekepinn på nedadgående pris. sanchez med suksee kan sikkert selges for 80mp om 5 år slik prisene forandrer seg. så er en grei investering.
Er helt urealistisk at vi skal få 80 Mill pund for en colombianer på 26 når vi kun fikk 50 for Kyle. Du kan ikke bruke aldersargumentet MOT Walker og samtidig bruke det FOR Sanchez om fem år når han er like gammel. Walker er på topp og vi burde helt klart fått mye mer for ham, 80+ Mill når man ser hva vi gir for denne spilleren. 50 Mill skal gi deg spillere i Stones klassen, ikke verdensklasse som Walker snuser på.

Sent fra min K10000 Pro via Tapatalk

Davinson Sánchez 3 år 5 måneder ago #61945

• Dougie
  • Dougie's profilbilde
Vel, ifølge bl.a. Independent er det snakk om £28m + £14m i addons. Det er virkelig ikke ille for et talent av sanchez kaliber i dagens marked.
"Soldado, oh oh oh, Soldado, oh oh oh, he came from sunny Spain, to train with Harry Kane"

Re:RE: Davinson Sánchez 3 år 5 måneder ago #61946

• Slettet bruker
  • Slettet bruker's profilbilde
DougieFresh skrev:
Vel, ifølge bl.a. Independent er det snakk om £28m + £14m i addons. Det er virkelig ikke ille for et talent av sanchez kaliber i dagens marked.
Når vi har solgt Walker, en engelsk landslagsspiller for under 20% høyere fee så er det krise. Vi har 0 garanti for at han lykkes hos oss. Har gjengen som vil halshugge Janssen lukket munnene sine enda? Nei, han kostet under halvparten.

Synes prisen er alt for stiv. Håper han holder Jan og Toby nivå.

Sent fra min K10000 Pro via Tapatalk

Davinson Sánchez 3 år 5 måneder ago #61947

• Dougie
  • Dougie's profilbilde
Krise?
Vi har kjøpt en 21 år gammel landslagsspiller (på et bedre landslag enn England), og sitter igjen med typ £30-40m i overskudd sålangt i vinduet.
Kjenner jeg Levy rett er de resterende £14m ganske prestasjonsbasert. Isåfall vil han jo på mange måter ha rettferdiggjort den fulle prisen. Skulle han ikke slå til vi det nok dessuten ikke være vanskelig å få igjen mesteparten av pengene, da fyren er såpass ung.
"Soldado, oh oh oh, Soldado, oh oh oh, he came from sunny Spain, to train with Harry Kane"

Re:RE: Davinson Sánchez 3 år 5 måneder ago #61948

• Brakar
  • Brakar's profilbilde
Per Arne skrev:
Er helt urealistisk at vi skal få 80 Mill pund for en colombianer på 26 når vi kun fikk 50 for Kyle.

Inflasjon is a bitch!
- One team in London -
Følgende bruker har takket deg: OsvaldoArdiles, Knut

Davinson Sánchez 3 år 5 måneder ago #61953

• HH
  • HH's profilbilde
Største problemet med Sanchez er at Rose igjen må google. Er vel derfor Chelsea byr tenker jeg :lol:

Enig i at det er dyrt, men så lenge man snakker om "add ons" synes jeg det er greit. Lykkes han vil han jo være verdt pengene.

Har sett Sanchez, men tenkte aldri noe på han i de kampene. Så kan egentlig ikke uttale meg om kvaliteten, men at vi går for en ung atletisk kar med høyt potensial er etter mitt skjønn perfekt.
Følgende bruker har takket deg: OsvaldoArdiles, Øystein Svensen

Davinson Sánchez 3 år 5 måneder ago #61955

• OsvaldoArdiles
  • OsvaldoArdiles's profilbilde
"He looks like a pint of Guinness" Paul Gascoine om Paul Ince etter han fikk hvit bandage rundt hodet etter en smell.
Følgende bruker har takket deg: Dougie

Davinson Sánchez 3 år 5 måneder ago #61958

• HH
  • HH's profilbilde
Haha. Måtte jo komme en slik.

Re:RE: Davinson Sánchez 3 år 5 måneder ago #61961

• Knut
  • Knut's profilbilde
Brakar skrev:
Per Arne skrev:
Er helt urealistisk at vi skal få 80 Mill pund for en colombianer på 26 når vi kun fikk 50 for Kyle.

Inflasjon is a bitch!

Er bare å tenke seg hvor mye Bale hadde kostet RM dersom han hadde vært 5 år yngre og blitt solgt etter Neymar-overgangen.
-- The crest on the front of the shirt will always be bigger than any name on the back --