Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: Davinson Sánchez

Davinson Sánchez 3 år 5 måneder ago #61962

• Stout
  • Stout's profilbilde
"Can Davidson Sanchez play left back" er den klart beste hittil :cheer:
- Det er bedre med en elg i skogen enn ti på taket
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Davinson Sánchez 3 år 5 måneder ago #61963

• Bosgj
  • Bosgj's profilbilde
Dette er en spiller som "hele verden" er ute etter. Hadde ikke vi slått til nå så kan vi nesten garantere at noen andre hadde gjort det.
Tommel opp for dette!
Følgende bruker har takket deg: OsvaldoArdiles, Øystein Svensen

Davinson Sánchez 3 år 5 måneder ago #61965

• Dougie
  • Dougie's profilbilde
Nå gjenstår bare én ting: Få Danny Rose til å bli med på en sånn signeringsvideo hvor han googler Sanchez. Da er alt glemt.
"Soldado, oh oh oh, Soldado, oh oh oh, he came from sunny Spain, to train with Harry Kane"
Følgende bruker har takket deg: OsvaldoArdiles, Knut

Davinson Sánchez 3 år 5 måneder ago #61971

• Presley
  • Presley's profilbilde
Jeg kjenner ikke godt til denne spilleren.Har lest at han skal være veldig god, men kan jeg stole på det.
Er der noen som har sett han spille for Ajax.
Hvor god er han og hva er hans styrke?
Stolt bonus pappa og lykkelig gift 25 july 09

Spurs forever

People who drink light beer don't like the taste of beer; they just like to pee a lot

Re:RE: Davinson Sánchez 3 år 5 måneder ago #61979

• Tottenthom
  • Tottenthom's profilbilde
  • MP the man who takes us to the top
Per Arne skrev:
Thalmen skrev:
prisen betyr lite i forhold til hva han krever i lønn. ser man på overgangsprisene i sommer, og tidvis i fjor så er kurven helt sinnsyk. dvs også si at vi lett får tbake 42mp for ds, og hey, tror dere levey punger ut 42mp nå, her er det snakk om 25-30 mp up front og resten om han spiller så så mye. dvs en liten gardering for en ikke så erfaren spiller.
dette er en av verdens mest lovende 21 årig stopper. med en tidlig europa league finale. her gikk poch ut å sa han hadde passet perfekt, da har jeg lært å stole 100 prosent på det

regner man litt annerledes på det, så er walkers alder en pekepinn på nedadgående pris. sanchez med suksee kan sikkert selges for 80mp om 5 år slik prisene forandrer seg. så er en grei investering.
Er helt urealistisk at vi skal få 80 Mill pund for en colombianer på 26 når vi kun fikk 50 for Kyle. Du kan ikke bruke aldersargumentet MOT Walker og samtidig bruke det FOR Sanchez om fem år når han er like gammel. Walker er på topp og vi burde helt klart fått mye mer for ham, 80+ Mill når man ser hva vi gir for denne spilleren. 50 Mill skal gi deg spillere i Stones klassen, ikke verdensklasse som Walker snuser på.

Sent fra min K10000 Pro via Tapatalk

da skjønte du ikke poenget mitt. jeg snakker om pisforandringer i transfermarkedet. var ikke en kjeft her inne som trodde walker kunne gå for 50mp for 5 år siden. eller noen forsvarspiller i det hele tatt. neymars overgang, samt pogba året før kommer til å sette spor. og ser man på kurven i pris sammenheng så vil spillere koste minst 50% mer om 5 år.
jeg tror at walker rekord pris for en forsvarer blir slått allerede neste sommer.
New stadium,new manager,lots of talentet lads. We have a great future in front of us
Siste endring: 3 år 5 måneder ago av Tottenthom.

Re:RE: Davinson Sánchez 3 år 5 måneder ago #61982

• Slettet bruker
  • Slettet bruker's profilbilde
Tottenthom skrev:
Per Arne skrev:
Thalmen skrev:
prisen betyr lite i forhold til hva han krever i lønn. ser man på overgangsprisene i sommer, og tidvis i fjor så er kurven helt sinnsyk. dvs også si at vi lett får tbake 42mp for ds, og hey, tror dere levey punger ut 42mp nå, her er det snakk om 25-30 mp up front og resten om han spiller så så mye. dvs en liten gardering for en ikke så erfaren spiller.
dette er en av verdens mest lovende 21 årig stopper. med en tidlig europa league finale. her gikk poch ut å sa han hadde passet perfekt, da har jeg lært å stole 100 prosent på det

regner man litt annerledes på det, så er walkers alder en pekepinn på nedadgående pris. sanchez med suksee kan sikkert selges for 80mp om 5 år slik prisene forandrer seg. så er en grei investering.
Er helt urealistisk at vi skal få 80 Mill pund for en colombianer på 26 når vi kun fikk 50 for Kyle. Du kan ikke bruke aldersargumentet MOT Walker og samtidig bruke det FOR Sanchez om fem år når han er like gammel. Walker er på topp og vi burde helt klart fått mye mer for ham, 80+ Mill når man ser hva vi gir for denne spilleren. 50 Mill skal gi deg spillere i Stones klassen, ikke verdensklasse som Walker snuser på.

Sent fra min K10000 Pro via Tapatalk

da skjønte du ikke poenget mitt. jeg snakker om pisforandringer i transfermarkedet. var ikke en kjeft her inne som trodde walker kunne gå for 50mp for 5 år siden. eller noen forsvarspiller i det hele tatt. neymars overgang, samt pogba året før kommer til å sette spor. og ser man på kurven i pris sammenheng så vil spillere koste minst 50% mer om 5 år.
jeg tror at walker rekord pris for en forsvarer blir slått allerede neste sommer.

Jeg tror du tar veldig feil. Denne karusellen er ikke levedyktig over tid og jeg spår at vi får flere Leeds tilfeller neste årene som kommer dersom dette fortsetter. At spillere blir ut kontrakten tror jeg også blir mer vanlig. Husk også at europeiske spillere stort sett er å foretrekke fremfor de fra andre kontinenter, kanskje med unntak av offensive posisjoner der det er mer stas med noe mer "eksotisk" .. Lange reiseavstander, afrikamesterskap osv. trekker ned pris. Jeg tror det er helt usannsynlig at vi skal kunne tjene inn igjen dette for denne spilleren, så om han kjøpes må det være snakk om en langsiktig førstelagssignering, ikke en signering for å tjene penger til kassa.

Vi burde helt klart krevd 100 millioner for Walker samt drøyd overgangen helt til sluttminuttene av overgangsvinduet.

Re:RE: Davinson Sánchez 3 år 5 måneder ago #61983

• spurs_90
  • spurs_90's profilbilde
Offisielt. Kanon, gleder meg til å følge utviklingen hans.
Følgende bruker har takket deg: OsvaldoArdiles

Davinson Sánchez 3 år 5 måneder ago #61984

• CWaddle
  • CWaddle's profilbilde
Velkommen. Satan så bra. 3 bak og Dier DM. Synd for Wanyama men det blir nok kamper.
COYS

Davinson Sánchez 3 år 5 måneder ago #61985

• Holter
  • Holter's profilbilde
Helt rått. Dette gleder jeg meg til!

Davinson Sánchez 3 år 5 måneder ago #61986

• HH
  • HH's profilbilde

Bildet er skjult for gjester. Vennligst logg inn eller registrer deg for å se det.

Følgende bruker har takket deg: Dougie, Leifen