Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: Davinson Sánchez

Davinson Sánchez 3 år 3 måneder ago #61988

• Tottenthom
  • Tottenthom's profilbilde
  • MP the man who takes us to the top
Dette gjorde fredagen komplett, og en herlig energi inn laget. nok en ung spiller som vil gi oss mange fler taktiske muligheter.

syntes vi gjør det klokt i å satse på forsvar mtp hvor god flyt angrepet vårt har
New stadium,new manager,lots of talentet lads. We have a great future in front of us
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Davinson Sánchez 3 år 3 måneder ago #61989

• HH
  • HH's profilbilde
Ja, Forsvaret har jo slitt ;)

Davinson Sánchez 3 år 3 måneder ago #61993

• SuperKnott
  • SuperKnott's profilbilde
Hvis de 11 minuttene på youtube er representative ser det ut som vi har kjøpt gull! :)

Elsker at Poch betyr mye for valget hans! Kult at Barca og andre storklubber ville ha han men vi fikk han! Har tro på denne signeringen!!

Davinson Sánchez 3 år 3 måneder ago #61994

• Ola
  • Ola's profilbilde
Hvilken rolle tror dere han får i klubben? Kommer vi til å kjøre fullt på med 3-4-2-1?

Davinson Sánchez 3 år 3 måneder ago #61995

• RH
  • RH's profilbilde
Interessant signering dette. Tror imidlertid ikke vi skal forvente for mye denne sesongen. Nederlandsk liga er hakket over tippeligaen, noe vel Janssen er et godt bevis på. Hadde heller sett at vi hentet en høyreback som allerede denne sesongen kunne erstattet Walker samt byttet ut Sissoko/Nkoudou/Janssen med noe bedre. Ny ung midtstopper (Foyth) på vei inn også. Virker litt unødvendig nå.
Siste endring: 3 år 3 måneder ago av RH.

Davinson Sánchez 3 år 3 måneder ago #61996

• spurs_90
  • spurs_90's profilbilde
RH skrev:
Interessant signering dette. Tror imidlertid ikke vi skal forvente for mye denne sesongen. Nederlandsk liga er hakket over tippeligaen, noe vel Janssen er et godt bevis på. Hadde heller sett at vi hentet en høyreback som allerede denne sesongen kunne erstattet Walker samt byttet ut Sissoko/Nkoudou/Janssen med noe bedre. Ny ung midtstopper (Foyth) på vei inn også. Virker litt unødvendig nå.

Ajax kom til Europa Cup-finalen i fjor, med denne mannen som viktigste bidragsyter, tror ikke vi skal begynne å blande inn Tippeligaen her, og hvorfor er Janssen beviset, når Suarez er mer sammenlignbart med tanke på at de kommer fra samme klubb og fra samme kontinent.

Vi trenger ikke å stresse med han heller iom at vi allerede har Vertonghen og Toby som holder nivået. Jeg tror DS kommer til å få tid, men at han helt klart kommer til å bidra mye i en trebackslinje utover i sesongen. Og jeg tror han kommer til å vise seg som en kanonsignering.
Siste endring: 3 år 3 måneder ago av spurs_90.
Følgende bruker har takket deg: Dougie

Davinson Sánchez 3 år 3 måneder ago #61998

• HH
  • HH's profilbilde
Er jo klassisk RH å være skeptisk til det meste, men tror ikke selv man nødvendigvis skal forvente all verden fra en ung kar med en sesong i Europa. Men vet ikke helt hva poenget til RH er - er det et problem? Selv synes jeg det er positivt at vi kan ta oss råd til å kjøpe noen som kanskje ikke vil være klar fra dag 1 nettopp fordi vi har en sterk tropp som det er.

Foyth er 19 år. Et kjøp for fremtiden. Hvorfor er det unødvendig? Ingen toppklubber kjøper 19 år gamle stoppere for at de skal gå rett inn i troppen.

Davinson Sánchez 3 år 3 måneder ago #61999

• Melon
  • Melon's profilbilde
Ifølge Ruud Gullit beste Ajax stopperen siden Jaap Stam. Både Toby og Jan har spilt i Ajax etter Stam.
Følgende bruker har takket deg: OsvaldoArdiles, mka07, Knut, Øystein Svensen

Davinson Sánchez 3 år 3 måneder ago #62000

• Christian
  • Christian's profilbilde
Jeg er utelukkende positiv til denne overgangen. Han er ung, har god fysikk og fart. Det er ikke noe, i mine øyne, som tilsier at han ikke skal lykkes i Spurs.
Følgende bruker har takket deg: Knut

Davinson Sánchez 3 år 3 måneder ago #62001

• Knut
  • Knut's profilbilde
RH skrev:
Ny ung midtstopper (Foyth) på vei inn også. Virker litt unødvendig nå.

Personlig må jeg si jeg elsker at man ikke bare tenker på umiddelbare behov, men planlegger 2-4 år frem i tid. Dvs hva skal vi støtte oss på etter Toby & Jan.

Tottenham har vært en reaktiv klubb så lenge jeg kan huske og frem til for kun noen år siden, mens dette er et bevis på de motsatte til de grader.
-- The crest on the front of the shirt will always be bigger than any name on the back --
Siste endring: 3 år 3 måneder ago av Knut.
Følgende bruker har takket deg: OsvaldoArdiles, spurs_90, CWaddle, Øystein Svensen