Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: Davinson Sánchez

Davinson Sánchez 3 år 3 måneder ago #62005

• madbitt
  • madbitt's profilbilde
Jeg har ikke sett mannen, men med den prisen så burde han være å regne med allerede. Han er jo ikke akkurat 15 år. Med sine 21 år så hadde jo eksempelvis
Lennon spilt i 5 år allerede for spurs. Eller hva tenker folk, er han nr 3 i køen nå på stopperplass?.

Må han ikke biffes opp litt?. 187cm og 77 kg(hvis det stemmer) høres litt lettvekt ut. Alle de andre stopperne vi har er vel stort sett 85kg+.
Tottenham - fotball og kunst i skjønn forening.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Davinson Sánchez 3 år 3 måneder ago #62008

• OsvaldoArdiles
  • OsvaldoArdiles's profilbilde
Han er sterk. Ikke mye sideflesk å få tak i.
Dessuten er han rask! Det vil vi ikke skal forsvinne.
"He looks like a pint of Guinness" Paul Gascoine om Paul Ince etter han fikk hvit bandage rundt hodet etter en smell.
Følgende bruker har takket deg: Knut

Davinson Sánchez 3 år 3 måneder ago #62070

• Brakar
  • Brakar's profilbilde
madbitt skrev:
Jeg har ikke sett mannen, men med den prisen så burde han være å regne med allerede. Han er jo ikke akkurat 15 år. Med sine 21 år så hadde jo eksempelvis
Lennon spilt i 5 år allerede for spurs. Eller hva tenker folk, er han nr 3 i køen nå på stopperplass?.

Selvsagt nr 3 i køen, hvilket betyr at Poch har større taktisk spillerom til å spille og videreutvikle 3-4-3. Har ingen tro på at Davinson kommer til å slite ut benken...

madbitt skrev:
Må han ikke biffes opp litt?. 187cm og 77 kg(hvis det stemmer) høres litt lettvekt ut. Alle de andre stopperne vi har er vel stort sett 85kg+.

Ut fra det jeg har sett virker han å være svært atletisk og inneha en rå fysikk. Gleder meg til å se han i aksjon.
- One team in London -

Davinson Sánchez 3 år 3 måneder ago #62095

• Brakar
  • Brakar's profilbilde
Sky Sports skrev:
Davinson Sanchez having Tottenham medical ahead of club-record move

Davinson Sanchez is having a medical on Tuesday ahead of a club-record move to Tottenham, according to Sky sources.

Spurs confirmed on Friday that a deal, believed to be worth up to £42m, had been agreed with Ajax and the Colombian international had signed a six-year contract, subject to a medical and work permit.

It is believed there will be no problems with the work permit. The 21-year-old has been capped twice by Colombia.

"I would like to thank the coach, management, players and fans of Ajax. It is a great move for me to come here to develop my career," Sanchez told the Spurs website on Friday.

"I am very excited to be signing for such a famous club as Tottenham Hotspur. I am looking forward to working with Mauricio Pochettino and the players and meeting everyone there."

Sanchez was Ajax's player of the year last season and was also a target for Barcelona and Inter Milan.

He joined Ajax from Atletico Nacional last summer and made 43 appearances, scoring six goals, in his first season in the Eredivisie.

www.skysports.com/football/news/11095/11...-of-club-record-move
- One team in London -

Davinson Sánchez 3 år 3 måneder ago #62126

• Dougie
  • Dougie's profilbilde

Bildet er skjult for gjester. Vennligst logg inn eller registrer deg for å se det.

Velkommen! Når oblig drakt-pose er på plass bør vel tråden kanskje flyttes ;)
"Soldado, oh oh oh, Soldado, oh oh oh, he came from sunny Spain, to train with Harry Kane"

Davinson Sánchez 3 år 3 måneder ago #62127

• CWaddle
  • CWaddle's profilbilde
Tok/fikk 6'ern. 4, 5 og 6 i treer'n bak
COYS

Davinson Sánchez 3 år 3 måneder ago #62170

• Slettet bruker
  • Slettet bruker's profilbilde
Årets bortedrakt med 6 Sanchez på ryggen er bestilt :D
Følgende bruker har takket deg: OsvaldoArdiles, Øystein Svensen

Davinson Sánchez 2 år 5 måneder ago #68004

• Hørry-Kane
  • Hørry-Kane's profilbilde
Det er morsomt å følge Colombia og Sanchez i årets VM.

Han har spilt begge kampene; i den første kampen mot Japan var han delaktig i at Japan fikk straffe og lagkameraten hans ble utvist. Delvis fordi Davinson rotet det til i eget felt da en lang ball ble slått opp mot spissen til Japan og han ikke fikk kontroll på ballen. Det er slike feil vi har sett i årets PL; feilberegning, litt feil posisjonering = urutinert.

I den andre kampen spilte de mot Polen og jeg må si jeg ble meget imponert av stoppertalentet vårt; han hadde Lewandowski i baklomma hele kampen. Bunnsolid i mine øyne! Og karen er ikke mer en 21 år. For et magisk kjøp for 400 mill!! :-)

Uten tvil et meget meget stort stoppertalent!
He's one of our own,
He's one of our own,
Harry Kane,
He's one of our own ...
Følgende bruker har takket deg: Knut

Davinson Sánchez 2 år 5 måneder ago #68005

• HH
  • HH's profilbilde
Normalt sett så forsvinner en del av de feilene han gjør med alderen. I så fall kommer han til å bli en av verdens beste stoppere. Vil aldri bli en Hoftun som kan drive gjennom ledd med ballen, men bortsett fra det har han alt. På ingen måte gitt at Alderweireld er bedre når 18/19-sesongen kommer igang (også fordi jeg tror Alderweireld har spilt sin beste fotball).

Dog ikke sikkert at de feilene han gjør forsvinner. Noen forblir Titus Bramble gjennom hele karrieren.

Davinson Sánchez 2 år 5 måneder ago #68007

• Hørry-Kane
  • Hørry-Kane's profilbilde
Ja han må luke bort disse feilene. Tipper det ordner seg til kommende sesong. Blir spennende å følge han framover.
He's one of our own,
He's one of our own,
Harry Kane,
He's one of our own ...