Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: PL: Tottenham - Swansea, 16/9 kl. 18.30

PL: Tottenham - Swansea, 16/9 kl. 18.30 1 måned 2 dager ago #62713

• Dougie
  • Dougie's profilbilde
Etter endelig å ha vunnet på Wembley, samt virkelig introdusert oss blant de store gutta, blir det spennende å se om vi klarer å lande med telemarksnedslag. Har ikke råd til mange Burnley-blemmer hvis målet er å vinne ligaen. Nå har vi spilt på oss masse selvtillit, og endelig fått godfølelsen på Wembley, så bør være lov å håpe at vi høvler over Swansea.

Antatt lag:
Lloris
Trippier Toby Jan Davies
Dier Dembele
Son Alli Eriksen
Kane

Vanskelig å spå noe lag når programmet er så tett, men siden det er ligacup til uka antar jeg at vi stiller rimelig toppa.

Tips: 4-0. Kane x2, Alli, Son

COYS
"Soldado, oh oh oh, Soldado, oh oh oh, he came from sunny Spain, to train with Harry Kane"
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
Følgende bruker har takket deg: OsvaldoArdiles, Knut

PL: Tottenham - Swansea, 16/9 kl. 18.30 1 måned 2 dager ago #62714

• Guardiola
  • Guardiola's profilbilde
Bare å toppe laget til denne kampen også. Så får heller resten starte i ligacupen neste uke.

Lloris
Alderweireld - Sanchez - Vertonghen
Aurier - Dier - Dembele - Davies
Eriksen - Alli
Kane

Son fortjener egentlig å starte foran Alli, men tviler på at Swansea avgir så mye bakrom som Dortmund så kan kanskje være greit å gi Alli en ny sjanse i en sånn type kamp. Ellers gir vel laget seg selv med Rose og Wanyama skadet. Ingen grunn til å kjøre rullering så tidlig i sesongen. Nå handler det om å få samkjørt laget og integrert de nye spillerne som er tiltenkt "fast plass".
Audere-est-Facere
Siste endring: 1 måned 2 dager ago av Guardiola.

PL: Tottenham - Swansea, 16/9 kl. 18.30 1 måned 2 dager ago #62715

• HH
  • HH's profilbilde
99% sikker på at dette spillemessig blir en nedtur. Man kan håpe at Dortmund fører til en "utløsning", men jeg tviler - mer sannsynlig med en liten utladning. Jeg tror vi vil slite med å spille med høy energi i denne kampen. Ikke dermed sagt at vi ikke kan vinne.

Hvorfor skulle vi bytte formasjon igjen? Ikke umulig, men jeg tipper Son eller Eriksen havner på benken fra start. Normalt sett Son da Pochettino sjelden roter rundt med for mye der.

Så regner jeg med Llorente, Winks etc. spiller fra start på tirsdag. Personlig hadde jeg mye heller sett Winks starte på lørdag. Ville gitt oss litt hurtigere ben sentralt og han er alltid full av energi.

PL: Tottenham - Swansea, 16/9 kl. 18.30 1 måned 2 dager ago #62716

• Brakar
  • Brakar's profilbilde
Tror og vi stiller med en treer bak, men ikke at Poch kommer til å vrake Trippier fra PL-elleveren riktig enda. Spesielt siden han kan rotere inn Aurier allerede til uka. Dembele spiller konstant med smerter, og jeg blir ikke overrasket dersom Winks starter i hans sted på lørdag.

Poch er kjent for å gi spillere som presterer fornyet sjanse, og ikke umulig Alli må starte på benken til fordel for Son. Eriksen trenge kanskje litt hvile, men må nok vente til Ligacupen.

Mitt lag blir dermed:

Lloris
Alderweireld - Sanchez - Vertonghen
Trippier - Dier - Winks - Davies
Eriksen - Kane - Alli (Son)

Jeg er slett ikke sikker på at det spillemessing blir en nedtur. Swansea har kultur for å være modige og forsøke å spille sin egen fotball, jeg tror ikke de kommer til å parkere bussen foran egen 16-meter. Har troen på en god og morsom kamp!
- One team in London -
Siste endring: 1 måned 2 dager ago av Brakar.

PL: Tottenham - Swansea, 16/9 kl. 18.30 1 måned 2 dager ago #62718

• Per Arne
  • Per Arne's profilbilde
  • coys
Jeg tror ikke Swansea gleder seg til denne kampen.
26 - King

PL: Tottenham - Swansea, 16/9 kl. 18.30 1 måned 2 dager ago #62719

• Ofot-yid
  • Ofot-yid's profilbilde
Redd for at samtlige gleder seg til å møte oss, all den tid de får oppleve Wembley.
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man!

DARE TO DREAM!

PL: Tottenham - Swansea, 16/9 kl. 18.30 1 måned 2 dager ago #62720

• Knut
  • Knut's profilbilde
Jeg ser ingen grunn til å være pessimist for i morgen, men seier fordrer som vanlig at vi er påskrudd og klar for kamp. Ingen PL-kamper er "enkle" om en møter opp med feil innstilling...

Håper for øvrig at kampen utvikler seg slik at Llorente kan få en del spilletid og notere seg med et mål i protokollen. Spissplass er og forblir det området vi er mest sårbare for skade.
-- The crest on the front of the shirt will always be bigger than any name on the back --

PL: Tottenham - Swansea, 16/9 kl. 18.30 1 måned 2 dager ago #62722

• Presley
  • Presley's profilbilde
Bra at vi en hjemmekamp til etter CL, tror det er bra for laget.Vi er blitt litt mer tryggere på Wembley.Laget er bra og vi har kun få skader.Ingen lette kamper i PL, men dette laget skal vi slå.Ser ikke for meg at Swansea kommer til være altfor offensive i denne kampen.Selv om der er tidlig i sesongen så gjelder det å rotere på laget litt i slike kamper.Frister veldig å starte med begge spissene våre pga jeg er spent på hva Liorente kan gjøre, men står over det.
Tviler på at Alli havner på benken, men har han vært så god til nå?.Tar jeg helt feil?
Håper på dette laget:
Lloris
Sanchez-Toby-Vertonghen
Aurier-Winks-Dembele-Davies
Son-Kane-Eriksen
Stolt bonus pappa og lykkelig gift 25 july 09

Spurs forever

People who drink light beer don't like the taste of beer; they just like to pee a lot

PL: Tottenham - Swansea, 16/9 kl. 18.30 1 måned 1 dag ago #62723

• Tottenthom
  • Tottenthom's profilbilde
  • MP the man who takes us to the top
som jeg sa før dortmund kampen, med Kane i form kan vi høvle over alle. laget vårt spiller sjelden en dårlig kamp. ja den første mot newcastle og burnley kampen var tam, men slik er det alltid i første rundene. Kane er en så sulten spiller at et hattrick ligger i lufta. Tror Kane slår alle rekorder, blir en spiller som historiebøkene vil huske, i vår egen klubb. Tror Kane skyter oss til titler, tror han bli i klubben og tror han har akkurat dette som mål for hele karrieren. Kane og Eriksen er et så godt angrepspar. beste tilrettelegger med beste avslutter. Se på personlighetene da, de er ikke litt høye på pæra, ikke arrogante, de lar fotballen på banen snakke.

Syntes klubben vår er blitt den best drevne klubben i England, og det har jeg aldri vært i nærheten av å tenke tidligere. Dette laget fortjener rett og slett vinne PL. Jeg tror vi har en god sjans i år, og en enda større sjans kommende sesong

idag håper jeg å se

Lloris
Aurier-Sanchez-Vertonghen-Davies
Dier-Winks
Alli-Eriksen-Son
Kane

syntes kwp fortjener sin andre kamp, men vrient, vi har litt overkill på høyreback om dagen. aurier bør vel kanskje også få sin andre kamp og spille seg inn i laget. få testa PL arenaen. aurier er også best fysisk sammen med sanchez, noe som kan være lurt å ha på wembley. aurier dekker enormt større rom enn trippier, og det er mye rom på wembley. sanchez har en sinnsyk fysikk, og er helt rå i å stoppe pasninger i bakrom og vår raskeste midtstopper. toby kan få en kamp hvile, siden vertonghen får hvile mot nicosia. dembele bør få en kamp på benken for å tenke over hva han drev med mot dortmund. og winks er et talent som bør få en kamp som denne.

llorente kommer inn å scorer mot gamle lagkamerater, ligger i korta
New stadium,new manager,lots of talentet lads. We have a great future in front of us
Siste endring: 1 måned 1 dag ago av Tottenthom.

PL: Tottenham - Swansea, 16/9 kl. 18.30 1 måned 1 dag ago #62724

• Andreas
  • Andreas's profilbilde
Håpar at Aurier startar denne. Har lyst å sjå kva han kan få til når vi spelar angrepsfotball.