Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: PL: West Ham(17) - Tottenham(5) 23.09.17 kl. 13:30

PL: West Ham(17) - Tottenham(5) 23.09.17 kl. 13:30 3 uker 4 dager ago #62819

• OsvaldoArdiles
  • OsvaldoArdiles's profilbilde
West Ham - Tottenham

Stadion: London Stadium
Når:Lørdag 23.09.2017 klokka 13:30
Dommer: MICHAEL OLIVER (Linjemenn: Simon Bennett, Stuart Burt, fjerdedommer: Andre Marriner)
TV: TV2 Sport Premium

Forventet lagoppstilling:

Bildet er skjult for gjester. Vennligst logg inn eller registrer deg for å se det.

Subs: Son, Trippier, Vorm, Walker-Peters, Llorente, Winks, N'Koudou, Sissoko
Injured: Rose, Lamela, Wanyama
Suspended: Ingen

Motspiller å se opp for:Lanzini
Forventet resultat: 0-3 (Kane, Kane, Kane)
"He looks like a pint of Guinness" Paul Gascoine om Paul Ince etter han fikk hvit bandage rundt hodet etter en smell.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
Følgende bruker har takket deg: CWaddle, Øystein Svensen, Brakar

PL: West Ham(17) - Tottenham(5) 23.09.17 kl. 13:30 3 uker 4 dager ago #62820

• Thomas Skifjord Johansen
  • Thomas Skifjord Johansen's profilbilde
OsvaldoArdiles skrev:
West Ham - Tottenham

Stadion: London Stadium
Når:Lørdag 23.09.2017 klokka 13:30
Dommer: MICHAEL OLIVER (Linjemenn: Simon Bennett, Stuart Burt, fjerdedommer: Andre Marriner)
TV: TV2 Sport Premium

Forventet lagoppstilling:

Bildet er skjult for gjester. Vennligst logg inn eller registrer deg for å se det.

Subs: Son, Trippier, Vorm, Walker-Peters, Llorente, Winks, N'Koudou, Sissoko
Injured: Rose, Lamela, Wanyama
Suspended: Ingen

Motspiller å se opp for:Lanzini
Forventet resultat: 0-3 (Kane, Kane, Kane)

Lanzini ute med skade. Physioroom melder han er tilbake 14 oktober. Chicharito er vel en liten snik vi bør se opp for. Ellers stiller jo wh stort sett opp 2 kamper i året. Dette er jo deres cupfinale!
--- To Dare Is To Do ---
Følgende bruker har takket deg: OsvaldoArdiles, Dougie

PL: West Ham(17) - Tottenham(5) 23.09.17 kl. 13:30 3 uker 4 dager ago #62821

• OsvaldoArdiles
  • OsvaldoArdiles's profilbilde

https://www.premierleague.com/match/22401 skrev:
Manuel Lanzini (knee) has returned to training, but James Collins (ankle) is absent.

Ser for meg at de propper han full av lokalbedøvelse og satser alt!
"He looks like a pint of Guinness" Paul Gascoine om Paul Ince etter han fikk hvit bandage rundt hodet etter en smell.
Siste endring: 3 uker 4 dager ago av OsvaldoArdiles.

PL: West Ham(17) - Tottenham(5) 23.09.17 kl. 13:30 3 uker 4 dager ago #62822

• Thomas Skifjord Johansen
  • Thomas Skifjord Johansen's profilbilde
OsvaldoArdiles skrev:

https://www.premierleague.com/match/22401 skrev:
Manuel Lanzini (knee) has returned to training, but James Collins (ankle) is absent.

Aha!

James Collins har jo spilt som en kryssning av Marcel Desailly/Fabio Cannavaro mot oss tidligere. En absolutt kriger av en møkkaspiller som vet å ødelegge for oss. Kan være like greit at en med mindre west ham-hjerte spiller i stedet.
--- To Dare Is To Do ---

PL: West Ham(17) - Tottenham(5) 23.09.17 kl. 13:30 3 uker 4 dager ago #62823

• HH
  • HH's profilbilde
Håper virkelig vi går tilbake til formasjonen slik den ser ut i OP (fin post forresten ).

Synes vi sliter når vi spiller med trekant på midten og med Alli enda mer spiss. Egentlig har vi flere ganger nå spilt med 3-5-2 enn 3-4-3. Synes både Eriksen og Alli er dårligere når Alli blir for høyt i banen og Eriksen litt for lavt (i 3-5-2). Mye bedre når man har to "flate" sentralt som f.eks Dier - Dembele.

Personlig hadde jeg startet med Dier - Dembele - Son - Eriksen - Kane. Son har vært milevis bedre enn Alli så langt i sesongen.

PL: West Ham(17) - Tottenham(5) 23.09.17 kl. 13:30 3 uker 4 dager ago #62824

• madbitt
  • madbitt's profilbilde
Enig i at Son bør spille for Alli, for han har ikke vært så god. Synes heller ikke Dier har vært så bra, så eventuelt kan Alli spille med Dembele som DM, som gir oss litt mere offensiv og dynamisk sentral midtbane. Synes i alle fall tidligere at Alli har spilt bra sentralt, de få gangene han har spilt der. Men kanskje ikke mot Hammers borte?.

Håper vi klarer å revansjere tapet for Hammers forrige sesong. Veldig viktig kamp for begge lag. Skuffende hvis vi taper, for West Ham har kun 1 seier så langt. Men vi vet jo at de legger all innsats i potten mot oss. Vi bør vinne for å henge med i toppen. Forskjell på 3-2-1 vs 2-2-2.(s/u/t)
Tottenham - fotball og kunst i skjønn forening.
Siste endring: 3 uker 4 dager ago av madbitt.

PL: West Ham(17) - Tottenham(5) 23.09.17 kl. 13:30 3 uker 4 dager ago #62825

• HH
  • HH's profilbilde
Jeg trodde Alli kom til å bli best som CM. Litt mer usikker nå. Uansett stoler jeg ikke på at han er disiplinert nok defensivt til å spille CM i ny og ne. Da må han i så fall gjøre det kamp etter kamp.

Synes Dembele har vært dårligere enn Dier. Men med Wanyama ute og hvis Winks fortsatt har vondt har vi ikke så mye å velge i etter min mening. Dier synes jeg viser tegn til bedring. Og forventer at Dembele ganske "plutselig" også er tilbake til gammelt slag - hvis ikke kan vi glemme topp 4.

PL: West Ham(17) - Tottenham(5) 23.09.17 kl. 13:30 3 uker 4 dager ago #62826

• Halvor Dalene
  • Halvor Dalene's profilbilde
Håper på denne, selv om det nok er urealistisk:
Lloris
Toby - sanchez - verts
Aurier- Davies
Dembele
Son - Eriksen
Kane
Llorente

Son og Eriksen som trekker innover og Aurier og Davies som overlapper. Kane og Llorente på topp gir mye trykk i boksen og defensivt bør det holde godt med 3 bak.
"It is better to fail aiming high than to succeed aiming low."
Siste endring: 3 uker 4 dager ago av Halvor Dalene.

PL: West Ham(17) - Tottenham(5) 23.09.17 kl. 13:30 3 uker 4 dager ago #62827

• HH
  • HH's profilbilde
Son er etter mitt syn så dårlig defensivt (selv om han jager godt) at han som angriper er en risiko. Å bruke han som indreløper ville vært som å be om tap etter mitt syn. Spesielt hvis Eriksen er den andre indreløperen. Demebele er god defensivt, men han kan ikke rydde opp alt der. Kane og Llorente blir også for trege til å kunne jage skikkelig på topp.

PL: West Ham(17) - Tottenham(5) 23.09.17 kl. 13:30 3 uker 4 dager ago #62828

• RH
  • RH's profilbilde
Thomas Skifjord Johansen skrev:
Ellers stiller jo wh stort sett opp 2 kamper i året. Dette er jo deres cupfinale!

Jepp, og vi klarer sjelden å matche den innsatsen og intensiteten. Greit nok at vi er en større klubb enn WH, men vi er ikke så forferdelig mye større, og når vi vet at den klubben "hater" oss, er det rart at vi ofte ikke klarer å mobilisere mer. Ikke at vi taper hver gang selvfølgelig, vi er jo tross alt et bedre lag så skulle bare mangle. De to siste bortekampene mot dem har imidlertid vært direkte flaue opplevelser. Men, det er vel det som gjør fotball så fascinerende. Og i morgen tror jeg det blir fascinerende for tredje år på rad. Vi er virkelig ikke gode om dagen.
Best av de nest beste.